Iza_ Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Kommer meg inn på Argent Dawn, men om det bare var flaks er jo ikke godt og si da Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Kommer meg inn på Argent Dawn, men om det bare var flaks er jo ikke godt og si da sliter du med høy world ms/ping/latency, kan sjekke inne i uiet. når jeg kom meg inn i går kveld, hadde jeg 45ms (home) 7000ms (world) altså problemet ligger ikke hos meg Lenke til kommentar
Iza_ Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Kommer meg inn på Argent Dawn, men om det bare var flaks er jo ikke godt og si da sliter du med høy world ms/ping/latency, kan sjekke inne i uiet. når jeg kom meg inn i går kveld, hadde jeg 45ms (home) 7000ms (world) altså problemet ligger ikke hos meg Nei, kan ikke si det, har 50ms ingame Lenke til kommentar
Oskov Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Jeg har slitt med høy world latency eller hva det heter i hele kveld; ligger på mellom 27 og 70 hjemme, og mellom 900-2000 på world. Kjedelig å raide da gitt.... Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Du kommer ihvertfall inn, jeg får ikke engang logget meg på, alt bare henger. Kommer heller ikke inn på noen support forum eller eu.battle.netAlt er helt dødt, satans så kjipt :/ Lenke til kommentar
Iza_ Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Det er absolutt kipt ja, hadde det her forrige helg, kom ikke inn i instancer, så ble jeg kasta av og da kom jeg ikke inn igjen Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Fra battle.net: Login Issues We are aware of an issue affecting our authentication servers, which may result in slow or failed login attempts. We are currently investigating the cause and will provide updates as they are available. Har vært mye trøbbel i det siste... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Gjør deres del! Lenke til kommentar
Braindawg Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 (endret) Har faktisk ikke problem med dette selv, selv om jeg har verdens tregeste mest ustabile nettlinje. speedtest sier 4/0,5 på D/U er ingame nå med under 50 MS. Mulig det er så bra fordi det er sent på kveld/natt da. Har også fått motivasjon til å spiller på warrioren min igjen, som er flott. Min første lvl 90 karakter får endelig det gearet han fortjener. Edit: uten å lese noen som helst guide har jeg klart å doble DPS, fra ca 60-70k til 100k+ med 495 gear Endret 15. februar 2014 av XfsB Lenke til kommentar
jinriksha Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 Er jo helt på trynet dette nå Ikke får jeg logget in, om jeg får gjort det så er det enten sykt ms world eller home.. agh! Lenke til kommentar
War Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 (endret) Log in må være lenger en før, fra karakter og inn i spillet også. Musikken slutter pga lang tid, merket aldri det fra 2006 til 2013 Endret 15. februar 2014 av War Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 Litt spesielt det login greiene og at det bare er noen som sliter, samtidig det er veldig mange skandinaviske som og sliter ser jeg på forumene. Jeg får ikke logget inn mellom 18-24, men etter midnatt kommer jeg på, og har bare 50 i ms. bleh fix blizz Lenke til kommentar
War Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 ikke noe stress da, bare tyrkk på knappene 50ms før du hadde tenkt. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 ikke noe stress da, bare tyrkk på knappene 50ms før du hadde tenkt. du misforstår, før midnatt kommer jeg ikke inn i det hele tatt, bare henger på login skjermen, og hvis jeg kommer inn har jeg nesten 10 000 ms, og kan ikke bevege meg, men men. tror jeg skal ta det som et hint, begynte å spille wow igjen etter en lengre pause akkurat når problemene begynte, men nå var det så gøy også :| Lenke til kommentar
War Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 Da er du en god kandidat til å sende inn informasjonen til wow. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 Hvorfor må det være guild drama i hvert eneste guild man ser? Fant en guild med greie folk som ikke spammet guild chat hele tiden og oppførte seg som voksne. Alt var bare fryd og gammen i en måned, så tar jeg en pause fra WoW og har ikke kontakt med noen av dem på kanskje to uker og når jeg logger inn er plutselig alle kicket og GM og kjæresten har satt alle på ignore og nekter å snakke med noen. Faens irriterende når sånt skjer. Lenke til kommentar
War Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 Her er GM Bra det skejdde nå så slapp du kaste bort mer tid med slike mennesker. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 Skjønner hva du vil frem til, men han virket som en bra fyr. En av de gamle medlemmene satte sammen et nytt guild like etter at det skjedde. Grunnen til at jeg er irritert og sjokkert er at fyren virket helt normal og oppegående og vi pratet mye sammen og det var generelt et godt miljø. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 (endret) Hvorfor må det være guild drama i hvert eneste guild man ser? Fant en guild med greie folk som ikke spammet guild chat hele tiden og oppførte seg som voksne. Alt var bare fryd og gammen i en måned, så tar jeg en pause fra WoW og har ikke kontakt med noen av dem på kanskje to uker og når jeg logger inn er plutselig alle kicket og GM og kjæresten har satt alle på ignore og nekter å snakke med noen. Faens irriterende når sånt skjer. Det jeg alltid sier. "Sosiale" guilds går alltid til helvete i alskens drama. Som regel er sjalusi inne i bildet. Eller så er noen overbeskyttende mot jentene som igjen fort skaper gnisninger innad. Endret 15. februar 2014 av Bytex Lenke til kommentar
Kea Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 Krever remote guild chat at guilden er en viss level? Jeg får opp et hengelås-ikon på det på WoW armory på mobilen. Den forrige guilden jeg var i var level 25, denne er 5. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå