Skurupu Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 Jeg får alltid den følelsen etter det siste raidet i en ekspansjon. Det å skaffe seg bedre gear nå er helt meningsløst. Logger stort sett inn kun på onsdager. Og vi har ikke en release date, engang. Lenke til kommentar
Iza_ Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 Sånn sette er jeg egentlig glad jeg har masse og dille med i spillet og ikke er så avhengig av at det er raiding hele tiden Men de fleste av mine mange alter har ikke noe mere enn gear fra Timeless Isle, det er alltid sånn at man har en og annen favoritt Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 Onsdager er håpløst å logge seg inn på. Satt akkurat 17 min i queue for så å finne ut at jeg var på feil server. Og da var det ny 22min queue for å komme seg inn på riktig server igjen (Twisting Nether) Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 Hei, er ute en server jeg og to av mine romkamerater kan spille på. Vi valgte først Ghostlands fordi det da var den som var recommended for new players, men fant fort ut at dette var en rimelig død server. Selv liker jeg å spille på servere med en del folk, litt queue går, men helst ikke for mye. Planen var å spille horde. Kan dere anbefale noen? Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 Tarren Mill er ganske grei på hordesiden. Lenke til kommentar
Narsha Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Kan støtte Tarren Mill for horde, mange nordiske, mange folk generelt og ingen merkbare køer. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Ooooog der forsvant flere timer med lesing på wowwiki.com... Går fort unna. Lenke til kommentar
Iza_ Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Kan støtte Tarren Mill for horde, mange nordiske, mange folk generelt og ingen merkbare køer. Greit og nevne at Tarren Mill er en PVP server, teknisk sett. Har vel sett en alliance eller to, og ingen har rørt min lille prest Lenke til kommentar
cuadro Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Guh, har et problem med Shadowed Unitframes som jeg bare ikke får fikset. På én character er det et usynlig klikkbart felt midt på skjermen. Frame-stack viser at dette feltet heter "table: 000000002FA79220", og følger med Shadowed Unitframes. Jeg får ikke flyttet det ved å bruke move-anything, det er ingenting jeg finner i SuF-settings, og det hjelper ikke å importere innstillingene fra en annen character. Noen idéer? Dersom noen engang opplever samme problem, så er løsningen å få en ny versjon av Zygor-guides (eller det eventuelle addon som implementerer seg direkte med SUFWrapper-frame). Løser ikke det problemet, så må man desverre hoppe inn i .lua-filene og lete etter overlappinger mellom disse to. Lenke til kommentar
DontTouchMyPhone Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Er litt irritert nå...driver å levle er resto druid, og opplever hele tida at dps køer som tank. Er så irriterende; så fort vi sloss er det aggro overalt, og jeg lurer på om det er meg eller tanken som er på viddene. Sjekker spec, og ser som oftest at det da er en windwalker monk eller en retri paladin som så greit har hoppet inn i tank-rollen. Herregud, om du ikke har noe imot å tanke, så spec for tanking da for f...., ikke kø som tank bare for kort kø-tid. Ugg.... Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Kan støtte Tarren Mill for horde, mange nordiske, mange folk generelt og ingen merkbare køer. Husker når den var overveldende alliance. God times Lenke til kommentar
Iza_ Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 (endret) Er litt irritert nå...driver å levle er resto druid, og opplever hele tida at dps køer som tank. Er så irriterende; så fort vi sloss er det aggro overalt, og jeg lurer på om det er meg eller tanken som er på viddene. Sjekker spec, og ser som oftest at det da er en windwalker monk eller en retri paladin som så greit har hoppet inn i tank-rollen. Herregud, om du ikke har noe imot å tanke, så spec for tanking da for f...., ikke kø som tank bare for kort kø-tid. Ugg.... Oh ja, det er alltid like morsomt. Hadde en sånn på min lvl 89 prest.. han hadde blood specc da, men alt gearet hans var dps, og han løp rundt med 2 1 hånds sverd... Greit nok, han hold aggro, men han tok jo så mye skade at jeg bare leava når han pulla to store grupper med meg på null mana Så er ikke alltid det hjelper med tank specc heller Endret 10. februar 2014 av Iza_ Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 Nå bruker vel Death Knights helst two-hander også i blood spec Lenke til kommentar
Iza_ Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 Ja, vet, siden jeg har en selv bare jeg som ikke kan skrive, han hadde 2 one handere.. (er for tidlig på morran ja!) Hadde derimot en bear senere på dagen der jeg rett og slett kjedet meg... det var ikke mye healing han trengte Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 Da ser jeg problemet ditt! Lenke til kommentar
DontTouchMyPhone Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 Er litt irritert nå...driver å levle er resto druid, og opplever hele tida at dps køer som tank. Er så irriterende; så fort vi sloss er det aggro overalt, og jeg lurer på om det er meg eller tanken som er på viddene. Sjekker spec, og ser som oftest at det da er en windwalker monk eller en retri paladin som så greit har hoppet inn i tank-rollen. Herregud, om du ikke har noe imot å tanke, så spec for tanking da for f...., ikke kø som tank bare for kort kø-tid. Ugg.... Oh ja, det er alltid like morsomt. Hadde en sånn på min lvl 89 prest.. han hadde blood specc da, men alt gearet hans var dps, og han løp rundt med 2 1 hånds sverd... Greit nok, han hold aggro, men han tok jo så mye skade at jeg bare leava når han pulla to store grupper med meg på null mana Så er ikke alltid det hjelper med tank specc heller Fikk en ny høydare i dag gitt; balance-druid som køa som tank....det hadde jeg aldri prøvd sjøl, føler meg ganske squishy som balance-druid med aggro. Men gikk faktisk greit; alle bortsett fra meg hadde bra gear, men var litt himmelfallen der en stund gitt. Har aldri opplevd det før, og jeg har jammen gått noen dungeons etterhvert. Lenke til kommentar
DontTouchMyPhone Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 Jeg driver forøvrig å fikser litt på stats; er det slik å forstå at healere ikke trenger hit? Slik at jeg kan reforge hit til noe annet (haste, spirit, mastery for druide)? I grunn, hvor mye hit trenger jeg som resto druid? Lenke til kommentar
Iza_ Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 Du trenger ikke hit som healer nei, i det hele tatt Nå er det lenge siden jeg sjekket healer druid, men jeg trodde det var Spirit (til komfortabel med regen), int/haste I alle fall om jeg husker sånn nogelunde rett. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 Prøvde meg på druid healing her om dagen. Gikk ikke så bra. Jeg var ganske flink i WotLK, som var siste gangen jeg gjorde det. Og druid healing har tydeligvis forandret seg MYE siden den gang. Til tross for litt lesing på Noxxic følte jeg at jeg ikke ante hva jeg drev med. Lenke til kommentar
War Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 Wow har blitt en deltidsjobb med plikter ^^ Logger inn og fikser åkeren HC for badges MC for legendary Daily cooldown på BS og eng osv En liste med plikter man må fullføre VS ha det gøy da man vil være noe fornuftig også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå