Braindawg Skrevet 30. januar 2014 Del Skrevet 30. januar 2014 LFR er litt tragisk, ender alltid opp i fiasko grupper som failer 2-3 ganger per boss før folk begynner å skjønne taktikkene. Lenke til kommentar
Iza_ Skrevet 30. januar 2014 Del Skrevet 30. januar 2014 LFR er tross alt looking for Retards, så lenge man husker det og driter i det meste som blir sagt i en LFR, så går det meste bra Og jada, det at folk er eldre er ingen garanti for "drama fritt" men sjansene er i all fall litt større I alle fall har det vert sånn for min del. Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 30. januar 2014 Del Skrevet 30. januar 2014 Hvordan fungerer OQ egentlig? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. januar 2014 Del Skrevet 30. januar 2014 (endret) På ingen måte noen fordel om folk er litt eldre, det blir bare enda mere drama av det. Spesiellt når det er blandet menn/kvinner i guildet. Blir alltid ståhei og folk som leaver i rage, forumkrangler og ditt og datt med sånt. Husker dette hardware-guildet, Drøm? De hadde en flere siders sjalusi-oppvaskkrangel her i tråden for noen år siden. Selv om alle var "bestevenniser" og hang i forumkafeen hele dagen. Endret 30. januar 2014 av Bytex 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. januar 2014 Del Skrevet 30. januar 2014 (endret) Ja, jeg husker godt dramaet som fulgte Drøm. e: Og Bytex har rett i blandingen av kjønn, ofte drama der. Gudene vet hvor mye guild drama jeg har vært oppi takket være forelskelse og sjalusidrama blant offiserene. Endret 30. januar 2014 av Datasmurf Lenke til kommentar
cuadro Skrevet 30. januar 2014 Del Skrevet 30. januar 2014 Aldri vært borte i det. Aldri vært borte i helnorsk guild heller, da Lenke til kommentar
War Skrevet 30. januar 2014 Del Skrevet 30. januar 2014 Det er bra å bri forelska i en gnom man har snakka med på teamspeak. 2 Lenke til kommentar
Rushpowr Skrevet 30. januar 2014 Del Skrevet 30. januar 2014 Eneste jeg gruer meg til som den alt-oholikeren jeg er i WoD er at de alle skal igjennom 10 lvls Er det noen her som driver med Challenge modes forresten? Ble sittende og sikle på Paladin sette her om dagen Ja kjører challenge mods hver uke, siden vi driver og booster folk, og guildes, spiller på Tarren Mill (Horde) Kult, håper på at guildet skal få i gang en gruppe Siden jeg spiller alliance hjelper det lite å finne noen som booster på horde, I tilegg, de som jeg har sett booste koster så mye at jeg hadde vert helt blakk igjen i wow, jeg er dessverre ikke så flink som jeg en gang var til å bruke AH Vi tar som regel 80k for et 9/9 full gold clear, men kan også selge for rundt 60k Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. januar 2014 Del Skrevet 30. januar 2014 Tror ikke jeg noen sinne har hatt 60k tilsammen på alle mine 50 chars. Meste er rett over 20k den perioden hvor jeg lekte goldfarmer og AH-spekulant en gang i TBC. Brukte opp alt på epic flying på 5 chars. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 Det er bra å bri forelska i en gnom man har snakka med på teamspeak. Jajo men pass på at forelskelsen ikke blir for kort 3 Lenke til kommentar
Iza_ Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 (endret) Eneste jeg gruer meg til som den alt-oholikeren jeg er i WoD er at de alle skal igjennom 10 lvls Er det noen her som driver med Challenge modes forresten? Ble sittende og sikle på Paladin sette her om dagen Ja kjører challenge mods hver uke, siden vi driver og booster folk, og guildes, spiller på Tarren Mill (Horde) Kult, håper på at guildet skal få i gang en gruppe Siden jeg spiller alliance hjelper det lite å finne noen som booster på horde, I tilegg, de som jeg har sett booste koster så mye at jeg hadde vert helt blakk igjen i wow, jeg er dessverre ikke så flink som jeg en gang var til å bruke AH Vi tar som regel 80k for et 9/9 full gold clear, men kan også selge for rundt 60k Synd det er horde.. om man hopper fra Ally til horde og tilbake igjen.. får man beholde alt da? Endret 31. januar 2014 av Iza_ Lenke til kommentar
Iza_ Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 Anngående guild og drama så har jeg tydeligvis vert spart for mesteparten av det. I de to guildene jeg selv var GM av så var det til slutt for mange som slutta og spille på grunn av innkommende barn, endring i jobb etc. Spesielt mye drama har jeg aldri hatt, hadde en jente som trodde hun kunne "smiske seg inn" bare for å oppdage at GM'en (meg) også var jente, Det var forsåvidt rimelig priceless, tror det er lenge siden jeg har lest noe så moro Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 Hadde en jente i forrige guild som smisket seg inn, ble officer og hele pakken og var helt elendig i spillet. Helt på trynet så mye white knighting det var i det guildet. Utenom det har jeg heldigvis blitt spart for mesteparten jeg og, og det er jeg passe glad for. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 Heldigvis var damene og jentene jeg spilte med i mitt nåværende (svært døde) guild ganske gode og visste hva de gjorde og ikke slike smiskehøner, men da var det verre med guttene og mennene. De prøvde å smiske seg inn på jentene og damene, uten at det hjalp spesielt mye. Brorparten av dem var gift / hadde kjæreste, men det stoppa ikke hankjønnene i guildet. Personlig gav jeg opp noen som helst håp om napp, og bare spilte i stedet. Alt ble mye enklere da. Ikke som da den siste guild leaderen vi hadde - som hadde vært sammen med en av raid leaderne - ble sjalu da hu ble sammen med en annen raid leader og kicket begge fra guildet og bannet de fra noen sinne å spille med oss igjen. Alt gikk til helvete da, siden de var de to beste spillerne våre. >< Hele guildet raste sammen da. Jævlig irriterende. Lenke til kommentar
Rushpowr Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 Eneste jeg gruer meg til som den alt-oholikeren jeg er i WoD er at de alle skal igjennom 10 lvls Er det noen her som driver med Challenge modes forresten? Ble sittende og sikle på Paladin sette her om dagen Ja kjører challenge mods hver uke, siden vi driver og booster folk, og guildes, spiller på Tarren Mill (Horde) Kult, håper på at guildet skal få i gang en gruppe Siden jeg spiller alliance hjelper det lite å finne noen som booster på horde, I tilegg, de som jeg har sett booste koster så mye at jeg hadde vert helt blakk igjen i wow, jeg er dessverre ikke så flink som jeg en gang var til å bruke AH Vi tar som regel 80k for et 9/9 full gold clear, men kan også selge for rundt 60k Synd det er horde.. om man hopper fra Ally til horde og tilbake igjen.. får man beholde alt da? Ja man mister ingenting Lenke til kommentar
Kea Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 (endret) Dinget forresten 90 på min femte character på søndag. De har alle Timeless-gear, men elendig våpen. Og sånn kommer det til å bli en stund fremover også Jeg har kun en på 90 og nettopp får tak i en shitty epic bow, men ellers mer eller mindre fullt TI-gear (ikke 535 da). Og her en dag mens jeg sto i Stormwind og gjorde meg klar til å logge ut, kom plutselig tanken at "hva skal jeg finne på nå?". Siden jeg ikke har et bra raid guild er jeg ikke spesielt glad i å raide og LFR er bare håpløst for tiden. Så da sitter jeg igjen med den samme, gamle følelsen av kjedsomhet og mangel på noe å gjøre. Så blir vel til at jeg slutter (IGJEN) og begynner på igjen når den nye utvidelsen kommer ut. Det var veldig rart, jeg har spilt i timesvis nesten hver dag i flere timer i noen uker og hatt det kjekt hver gang, og så plutselig BAM! kommer den følelsen av at jeg ikke har lyst å spille mer. Endret 2. februar 2014 av Therawyn Lenke til kommentar
DontTouchMyPhone Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Kjenner meg godt igjen. Jeg har 11 lvl 90, og alle har det meste av timeless gear. Men siden jeg er i et to-manns-guild (som akkurat ble lvl 21...woohoo!), er LFR eneste stedet å få bedre gear. Og siden det tar så langt tid og så lite dropper, blir jeg veldig lei innimellom. Driver jo å farmer etter mounts og denslags, men etterhvert lurer jeg jo på hvorfor jeg vil ha bedre gear også, skal jo bare gjøre LFR uansett...dårlig med guildraids når vi er to gitt. Så kan nok bli en pause snart, føles nesten mer som en jobb om dagen. Lenke til kommentar
cuadro Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Guh, har et problem med Shadowed Unitframes som jeg bare ikke får fikset. På én character er det et usynlig klikkbart felt midt på skjermen. Frame-stack viser at dette feltet heter "table: 000000002FA79220", og følger med Shadowed Unitframes. Jeg får ikke flyttet det ved å bruke move-anything, det er ingenting jeg finner i SuF-settings, og det hjelper ikke å importere innstillingene fra en annen character. Noen idéer? Lenke til kommentar
Braindawg Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 kjenner til kjedsomhets problemet, har 6 lvl 90 characters i timeless gear selv, utenom 2 main characters, en i tyrannical gladiator og en i 508 pve gear. endte med å lage meg en lvl 60 twink som jeg roamer rundt i silithus og pvper med, er veldig gøy helt til de kommer med lvl 90 characters for å ta meg. også ganske gøy når de kommer med timless geara mains for å ta meg, og jeg logger over på tyrannical roguen min. har hatt noen bra world pvp sessions der også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå