kaaasen Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 (endret) Skulle logge inn en rask tur før jeg legger meg og blir møtt av at jeg er nr. 995 i køen. Sukk. Spiller på Draenor. Ved et rent lykketreff tenkte jeg at jeg kunne sjekke om det var noe FCT oppe, og det var det jammenmeg. Kan migrere gratis til Wildhammer, Magtheridon og Kilrogg. Jeg velger selv Magtheridon på de jeg spiller aktivt med, også plasserer jeg resten på Wildhammer for å 'hvile'. Endret 8. januar 2014 av melvin1907 Lenke til kommentar
War Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Samme kor man er vel, kan fortsatt instanse sammen. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 Vil vel påstå at miljøet på serveren er ganske viktig, samtidig så er det noen realms som har kø, andre er helt tomme. Og da kan det være greit å finne en mellomting synes i hvert fall jeg. Lenke til kommentar
War Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 Arathor har jeg vorri heldig med, helt "full" i mine øyne ( aktivitet på ah og folk i byene ) Aldri kø siden 2006 og bra miljø. Liten krise siste 6 mnd da alle guilds er oppløst og alle bare raidfinder, men det er bel trenden. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 (endret) Ja, det må vel bare bli sånn. Spillet er jo ni år gammelt, og det er ny expansion "rett rundt hjørnet". La forresten ut noen items på AH på Magtheridon, og fant under 5000 items der totalt. På Draenor var det "aldri" under 25000. Men det er vel prisen jeg må betale tenker jeg. Endret 9. januar 2014 av melvin1907 Lenke til kommentar
dup Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 Da har jeg endelig blitt 90 og hatt min første tur på Timeless Isle! Har fått meg noen sånne epics som en kan gjøre om til armor. Men hvordan fungerer egentlig disse, er det slik at hvis jeg for eksempel har aktivert blood spec (DK) så blir det automatisk tanke gear, mens hvis jeg har aktivert frost så blir det dps? Og et annet spørsmål. Jeg har lyst til å soloe en del gamle ting, og har forstått det slik at blood er veien å gå som DK. Men må jeg også da gå for tankeutstyr, eller kan jeg kjøre på med blood spec og dps utstyr? Lenke til kommentar
Sudreimr Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 Ja, timeless gearet blir til det talent spec du har valgt/satt til loot spec. Gear for å solo velger du etter hvilket raid du skal ta, men på jo høyere level så vanskeligere blir det og solo så da må du gå blood spec og etterhvert mix av dps/tank og kanskje kun tank gear tilslutt. Sånt finner du mens du holder på, bare bruk det beste våpenet ditt til enhver tid. Lenke til kommentar
dup Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 Ok, da satser jeg kanskje på å få tankegear først. Men herregud så dårlig dps'en blir på blood. Har vel 3-4 ganger så høy dps som frost, men da blir jeg one shottet av alt på Timeless. Lenke til kommentar
War Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 Kom deg i en repgruppe, så får du flere ting på en gang og slipper å drepe de alene. Lenke til kommentar
Iza_ Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 Ja, det er litt sånn det er og være tank, du har ikke helt samme dpsen. Min DK som er blood soloer det aller meste (hadde det ikke vert for bloodworms kunne jeg soloa Sha of Anger, lett ) Lenke til kommentar
dup Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 Hvordan får man rep egentlig? Drepe rares? Kan ikke se noen dailies og sånt der. Eller får man rep bare ved å drepe alt mulig? Lenke til kommentar
Iza_ Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 Er vel de Tauren folka om jeg ikke husker feil. Jeg drepte 20 av dem hver morgen en stund, de oppe etter broa til Huo, og før brua til Cinderfall Lenke til kommentar
War Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 Den gruppa er hardere å drepe en gruppa før dem rett etter første port opp bakken. Man burde ta alle questene da man får rep-quest. Eneste man må passe seg for er å ikke stå i ildsporet på bakken som dukker opp 2-3sek før det mange hundre tusen skade. Lenke til kommentar
dup Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 Takker for tipsene! Nå maser jeg fælt her, men hvilket våpen er enklest å skaffe til en blood DK som ikke raider eller gjør så mye dungs og sånt? Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 PVP vil jeg si. Ta noen runder i BG (eller arenas) og skaff deg våpen. Lenke til kommentar
dup Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 PVP vil jeg si. Ta noen runder i BG (eller arenas) og skaff deg våpen. Da har jeg vel hatt ca 8 runder med random BG, og vi (horde) har tapt alle sammen. Ikke at jeg bidrar så mye, men.. Dette kan ta tid med andre ord. Det er så mye mer "kaos" nå enn det var under vanilla, da jeg pvp-et mest. Lenke til kommentar
dup Skrevet 10. januar 2014 Del Skrevet 10. januar 2014 Nå har jeg tatt ca 25-30 random BG, og vi har kun vunnet en av dem! Sist jeg spilte wow (wotlk) så var det jo slike battlegroups, men er det slik fortsatt? Kan det være at jeg er i en dårlig battlegroup? Tar jo grusomt lang tid å skaffe seg honor points, så spørs om jeg gidder å bruke disse fridagene mine på dette Lenke til kommentar
Iza_ Skrevet 10. januar 2014 Del Skrevet 10. januar 2014 (endret) Ja, det er fortsatt battleground groups om jeg ikke husker helt feil, så du kan nok ha hatt uflaks å havnet i en dårlig en. Min virker ganske grei, spille forsåvidt mest alliance, og ikke stort med pvp, men de få gangene jeg har måttet for noe, så har det ikke tatt så ille lang tid og vinne Letteste våpenet og skaffe er et par timer med coin farming (ship /everymaw etc) på timeless Isle og handle våpenet der.. om jeg husker rett er det 20 k coins Endret 10. januar 2014 av Iza_ Lenke til kommentar
Sudreimr Skrevet 10. januar 2014 Del Skrevet 10. januar 2014 Hele (vest?)-europa er samme battlegroup når det gjelder battlegrounds, mener å huske at det gjelder arena også nå men ikke 100% sikker. Hvis du har hatt 25-30 og kun vunnet 1 har du en utrolig uflaks, jeg har ikke spilt mye bgs det siste året men ligger på 65-75% win på mine "aktive"-karakterer. Alltid foretrukket WSG/AB(TP/BoG) hvor jeg selv kan gjøre en forskjell over de største. Har noe å si det og hvor ofte man vinner(return/ninja-cap flag feks) Lenke til kommentar
Kea Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 Så jeg klarte å selge våpenet mitt til en merchant i går, noe jeg oppdaget etter å ha solgt mer enn 12 items (så mange som kan kjøpes tilbake om gangen) etter våpenet. Fikk litt panikk, gikk inn i help-menyen og jammen har de ikke noe som heter Item Restoration nå. Genialt! Dog litt teit at det kun kan brukes en gang per måned. Ser ikke vitsen med den begrensningen. Men ellers er det en genial funksjon. Ble så lettet, haha. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå