War Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 16 bosser uten loot , på rad. Minner meg om MC, har alt uten en binding for legendary. Trur jeg har gått glipp av 1 eller 2 uker siden 2006 , fortsatt ikke droppet. Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 (endret) Hvordan er det for en som ikke har spilt siden starten av MoP å hoppe inn nå? Har det noe for seg, eller må jeg grinde meg igjennom alle raidene for å få lov til å ta siste? Endret 23. desember 2013 av faldmo Lenke til kommentar
Svar Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 Nope, bare å hoppe inn på Timeless Isle og farme gear der egentlig. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 http://www.tentonhammer.com/wow/features/earning-dragonwrathJeg plukket opp en quest i Mage tårnet i SW som skulle være første i linjen i følge kommentarer på WowHead. Lenke til kommentar
Svar Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 Ja, stemmer, nå om dagen er det 2 måter å få tak i start questen på Lenke til kommentar
Iza_ Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 Om jeg husker rett Therawyn så spiller vi på samme realm; Argent Dawn. Det er mage som farmer firelands der for mount og transmog, så sjansene får å få en gruppe for det er ganske stor 1 Lenke til kommentar
outern Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 16 bosser uten loot , på rad. Minner meg om MC, har alt uten en binding for legendary. Trur jeg har gått glipp av 1 eller 2 uker siden 2006 , fortsatt ikke droppet. lfr er ganske pain noen ganger. Tatt hele soo minus hellscream. Fått 3 items, men bare 2 jeg trengte. Tot var grusomt. Droppa nesten ikke noe (som jeg vant/fikk) må bare fortsette. Må ha bedre gear for å begynne med flex. Resto druid ilvl 502 ca 40-80k hps. Varierer på gruppe og encounter. Sha of pride endte jeg på 110k hps. Hvor mye mer burde jeg farme for å begynne med flex? Lenke til kommentar
Tommyeen Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 Kan noen fortelle hva jeg bør gjøre for å få bra gear raskest på timeless? Kan jeg begynne å gå lfr i ilvl470? Lenke til kommentar
War Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 Loot kistene så får du jo 5-6 deler mener jeg. Raidfinder kan man ta når de et tilgjengelige automatisk pga gear. Lenke til kommentar
Alkan Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 Noen som kan fortelle meg litt om WoW om dagen? vurderer comeback, men det skjer ikke hvis PvP suger. Så noen som fortelle meg litt åssen det er? Som sagt bare interessert i PvP. Lenke til kommentar
Tommyeen Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 Noen med en kjapp Frost mage Rotation? Lenke til kommentar
War Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 http://www.noxxic.com/wow/pve/mage/frost/dps-rotation-and-cooldowns ? Lenke til kommentar
cuadro Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 Noen med en kjapp Frost mage Rotation? Singletarget? Hold oppe living bomb. Forny ved 1-sekundsticket, da det hindrer deg å miste ticks og nedetid. Frostbolt er din opplagte spamme-spell. Ved FB-proc brukes denne med en gang, for å hindre at du waster procs. Ice-lance procs har jeg funnet for min egen del at det passer best å vente til 3+ icicles, og til jeg har dobbel proc. Pass på item- og enchant-procs, og bruk disse i pass med FB-proc, icelance-procs og time-warp, mirror images og icy veins. Og ikke glem hvilket enn talent du valgte i siste gren. Invocation, rune of power eller incanter's ward... Hold det oppe, konstant. Lenke til kommentar
Unlikely Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Opprettet en ny battle.net konto i dag og kjøpte battlechest fra g2a.com for å unngå trial restriksjoner, deretter skulle jeg sende RAF til min søster... problemet er at email ikke kommer fram. Har prøvd med forskjellige adresser, men ingenting fungerer. Ingame ticket har forventet svartid på 3 dager, trolig pga. nyttårsfeiring. Noen som vet hva som kan være galt? Har prøvd i over 1 time og 30min nå. Lenke til kommentar
Skjeggape Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Regner med at du har sjekket spam mappen? Lenke til kommentar
Unlikely Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 (endret) Jepp, men det viser seg at det er flere som har samme problem. Blizzard har derimot ordnet det slik at man kan linke kontoer innen 30 dager etter at de er opprettet (etter en viss dato i november i år), så vi kan trygt spille uten RAF fram til eposten kommer. Hvilken server anbefales for horde? Liker at det er mye folk i hovedbyene og et aktivt AH. Endret 31. desember 2013 av Cheesepolice Lenke til kommentar
Skjeggape Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Spiller på Ragnaros, horde, og kan bare prate for den da jeg omtrent bare har spilt Ally fram til nå. virker greit på Ragnaros med høy aktivitet på AH og masse folk i orgrimmar, og dessuten kø for å spille om kveldene. Lenke til kommentar
Sudreimr Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Syntes Ragnaros er en kjempeserver selv. Tror det er ca 0.8 alliance pr horde sist jeg sjekket. Kø på de "travleste" kveldene(onsdag og søndag, noen ganger på torsdager), men er vel kanskje kø litt oftere nå når folk har fri rundt jul/nyttår enn andre uker i året. Mindre aktivitet på alliance enn horde pga litt færre folk(ihvertfall hvis man tenker på SoO pugs), men serveren er full så det er langt i fra tomt Lenke til kommentar
Unlikely Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Da returnerer jeg til Ragnaros Spilte der i vanilla, men da gikk den under kallenavnet "lagnaros" Lenke til kommentar
Tommyeen Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Da returnerer jeg til Ragnaros Spilte der i vanilla, men da gikk den under kallenavnet "lagnaros"not anymoore:) velkommen. Guilden Dreadguards e helnorsk guild på hordesiden so u know;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå