Svar Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Fatte ikke hvordan dere i det hele tatt får råd til burden of eternities.. sliter i ukevis med å få meg 7500 coins??? Jeg har ikke kjøpt noen av de. Ser ikke helt poenget. Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 (endret) Jeg har ikke kjøpt noen av de. Ser ikke helt poenget. Ikke jeg heller, har ikke kjøpt en eneste burden. Har kanskje vært heldig med burden drops, men de dropper da fra tid til annen for de fleste jeg kjenner. Et par timer på TI=minst 20k coins. Denge rares, rep runs, osv osv. Endret 17. desember 2013 av indomitable Lenke til kommentar
Sudreimr Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Ja, vi sliter litt med at addsa ikke dauer helt kjapt nok, men får se om det kan hjelpe. Kommer vel annpå om GM'en (som er pally tanken) vil at vi skal teste videre med en tank eller ikke (aka meg som Solo tank) Jeg klarer og plukke opp adds ganske greit egentlig, sånn rent aggro messig men jeg har min største svakhet i at jeg ikke er helt 100% mobil og har litt vanskelig for å targete, uten å gå inn på detailjer. Men jeg håper vi får han ned.. drømmer om mount, redd for at jeg aldri får den med min flaks Men funker det med 1 tank i p2/p3 da? Den som tanker får jo en debuff som gjør mer skade pr stack. Lenke til kommentar
Iza_ Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 (endret) Aner ikke hvordan det er med fase 3 men jeg solo tanka så og si hele fase to da co tanken min døde. og ser folk som gjør det på den måten. (skal se om jeg finner youtube vidoen som GM'en satt og så på) men jeg tror det nok krever enda mere dps tross alt om man skal kjøre en tank. Da kan man ikke akkurat ta mere skade enn man må Det funker fordi man dropper den debuffen når han tar den swirly saken som hodet mitt bare ikke husker akkurat nå Endret 17. desember 2013 av Iza_ Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 (endret) Fatte ikke hvordan dere i det hele tatt får råd til burden of eternities.. sliter i ukevis med å få meg 7500 coins??? Gjør quests. Den første chainen gir deg masse coins. Kister er også bra. Jeg farmet 20,000 coins på under 1 time da jeg først ankom. Går litt tregere etter det, så jeg gadd ikke mer. Det eneste jeg trenger er uansett mounten, så det får vente. Har ikke helt motivasjon til å spille WoW om dagen. Endret 17. desember 2013 av Skurupu Lenke til kommentar
AvaloN - TLW Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Startet litt med WoW igjen nå og levlet to stykken fra 85 til 90. Jeg ble dypt skuffet over hvor lett det er å få tak i episk armor. Ikke mer enn en time på Magen så har jeg 7 episke armor. Lenke til kommentar
War Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Det er sånn spillet er blitt, alle får epic og om du vil kan man forbedre de i raidfinder / raid. Epic er ikke bra lenger, det er itemlevel som teller. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Fungerer fælt på å gjøre et nytt comeback i jula, men samtidig tror jeg det kan være like greit å "holde meg" frem til ny expansion kommer neste år. Men det er så lenge til... Lenke til kommentar
War Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Snarveg til morroa nå da. 90, ny øy som gir deg gratis epic til å gjøre hc og raidfiner for resten av gearet ( badges) Itemlevel 530 burde vel ta 1-2 uker , itemlevel 490 kanskje 2 timer. Lenke til kommentar
Iza_ Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Synes det er helt ok såpass seint i en expansion jeg da at man kan "Komme i kapp" om man ønsker det og kanskje få med seg litt moro før det er hallo fortiden 1 Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 (endret) Har lyst til å spille wow igjen men har selvfølgelig fått senenbetennelse så kan ikke strort bruke høyre armen Endret 18. desember 2013 av Mr.Duklain Lenke til kommentar
Tommyeen Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Hoff går bare i ring på timeless isle.. hva er best å gjøre for å finne gears å coins der?? Lenke til kommentar
War Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Gjør quest til du får rep-quest. så gå opp vegen i en gruppe og farm elitene. Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Da downa guilden min 3. boss heroic SoO i går Ble overrasket over at 3. boss var så lett, mens boss nr. 2 var mye mer vanskelig i mine øyner.Nå står boss 4 for tur.. og slik jeg har forstått det er den en ordentlig fitteboss? :/ Lenke til kommentar
Tommyeen Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Kan noen forklare.. raid finder.. hva bør jeg velge? Vanlig raid finder eller flex å hva betyr det der flex opplegge? Lenke til kommentar
cuadro Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Flex er en "soft-normal" hvor alle mekanikkene er på plass, men alle former for HP og damage er redusert. Samtidig kan du variere hvor mange folk du vil ha med i gruppen, og HP og damage varierer også etter dette. Flex gir høyere ilvl enn raid-finder.Raid-finder dropper ilvl 528Flex dropper ilvl 540Normal dropper ilvl 553 (559 warforged) Heroic dropper ilvl 566 (572 warforged) Lenke til kommentar
Tommyeen Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Flex er en "soft-normal" hvor alle mekanikkene er på plass, men alle former for HP og damage er redusert. Samtidig kan du variere hvor mange folk du vil ha med i gruppen, og HP og damage varierer også etter dette. Flex gir høyere ilvl enn raid-finder. Raid-finder dropper ilvl 528 Flex dropper ilvl 540 Normal dropper ilvl 553 (559 warforged) Heroic dropper ilvl 566 (572 warforged) takk:) Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 Nå har jeg akkurat tørka vekk støvet fra WoW kontoen igjen, men jeg orket ikke engang se på de gamle brukerne. Eneste logiske valget ble selvfølgelig å starte på nytt. Ble en Panda Warrior denne gangen For morro skyld logget jeg inn på gode gamle Burning Steppes. Dette pleide under glansperioden å være folkefull. Trist å se dette da. Angrer ikke et sekund på at jeg nå er på Draenor. Et spørsmål til: hvordan er warriors nå om dagen? Er bare lvl 35, men jeg gruser alt av hunters/rogues/druids whatever i damage, og jeg er tank.... Lenke til kommentar
Kea Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 Vant min første arena i går, selv om jeg suger i PvP. Det var litt artig. Har begynt å levle JC og Mining på mainen min i håp om å tjene litt gryn. Mulig jeg tar Enchanting og Tailoring på en annen char om det viser seg å være profitabelt. Lenke til kommentar
Protrik Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 har tenkt å begynne med WoW igjen men må kjøpe MoP da.. Når jeg kjøper MoP, får jeg automatisk 30 dager gameplay da? eller må jeg kjøpe det også? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå