Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Crafting gir deg 553(561 med valor-upgrade) belte/bukse som koster 5-15k pr stk avhengig av armor/server. Celestials kan droppe tier hanske/bukse med samme item level. Hvis/når du har legendary cloak kan du ta Ordos som dropper head/neck/skuldre/chest/bracer/belte/bukse hvis jeg husker riktig. Skal du ha mer 540+ er det flex/normal som gjelder er jeg redd.

Hvis man har 1-3 med 550+ dps er det ikke noe problem å "bære" noen på 0-500 ilvl i flex for at de skal få gear fort etter vår erfaring. Enklere det enn å finne en tilfeldig gruppe, men det er vel lettere for de med guild å si igjen :p

Endret av Sudreimr
Lenke til kommentar

Crafting gir deg 553(561 med valor-upgrade) belte/bukse som koster 5-15k pr stk avhengig av armor/server. Celestials kan droppe tier hanske/bukse med samme item level. Hvis/når du har legendary cloak kan du ta Ordos som dropper head/neck/skuldre/chest/bracer/belte/bukse hvis jeg husker riktig. Skal du ha mer 540+ er det flex/normal som gjelder er jeg redd.

Hvis man har 1-3 med 550+ dps er det ikke noe problem å "bære" noen på 0-500 ilvl i flex for at de skal få gear fort etter vår erfaring. Enklere det enn å finne en tilfeldig gruppe, men det er vel lettere for de med guild å si igjen :p

du mener jeg kan finne ilvl gears over 500 på ordos moobsan på timeless isle?
Lenke til kommentar

Har ikke spilt WoW på flere år, men nå for tiden føler jeg faktisk abstinenser,

Var i samme båt. Ga meg etter mange år (siden EU beta) med wow etter LK expansion.

Så begynte ungene å spille, og jeg ble med. Spillet er helt annerledes, men noe er det samme.

Pandaria er gøy, mekanismene i instancer er intrikate og morsomme.

DPS jaget er helt absurd. LFR er en eneste stor sytebinge. En whipe= 2-10 personer whiiiner og leaver.

Er mye jeg ikke har opplevd ennå, spesielt siden jeg overhodet ikke kommer meg over 540 ilvl. (klarer det vel etterhvert.) TImeless isle var et sjokk for meg.

Etter at jeg dinga 90 så satte jeg igang et massivt 5 man heroic race. Hadde utelukkende heroic gear og fikk beskjed om at jeg hadde søppel gear. "get your arse to timeless isle"

Ellers har jeg det morro med proffesions og pet battles. Archeology holder jeg på å bli gal av.

Velkommen tilbake, wow er ennå morro

Endret av indomitable
Lenke til kommentar

Ja timless Isle er blizzards ganske greie måte og hjelpe folk opp i Ilvl på. Synes det var helt greit for flere av mine små alts i alle fall, siste jeg har som skulle lvle opp hadde 496 for to speccs noen minutter etter hun var lvl 90

Rarehunting er best tidlig på morran der jeg spiller i alle fall, på kvelden må du være der når den spawner, ellers så kan du mer eller mindre bare glemme hele greia :)

Lenke til kommentar

Hmm hvordan får man gears på timless uten å kjøpe for 7500 isle coins?

De dropper fra rare mobs, og vanlige mobs. Du kan også bruke noen av pengene dine til å kjøpe chests, av han duden som jeg ikke husker navnet på akkurat nå. Han står hvert fall i en cave, rett ved der man får daily lore questen. For øvrig kan du også oppgradere "gear" tokens med "Burden of eternity" noe som gjør at den itemet får iLvl 535 isteden for 496. Som igjen da gjør at du kan oppgradere fra 535 til 543. :)

Lenke til kommentar

Funderer også hvordan jeg kommer over ilvl 540. LFR kommer man bare så langt med, guilden slipper ikke folk til med mindre de er 540-550. Joda, kanskje det er guilden min som er for streng og ikke slipper folk til før ting er på farm. Men likefullt, hvordan får jeg tak i gear over ilvl 540?

På timeless isle får du tak i gear som du kan oppgradere til 543. :) Gear token = 496, oppgradert med Burden of Eternity så blir den 535, som du kan bruke 500 valor points til å oppgradere til 543. :)

Lenke til kommentar

Burden of eternity er dyr, koster en del timeless coins og må brukes før du åpner boksen for å kunne oppgradere. Du vet da ikke hvordan type gear du får ut av den.

Bokser som kan inneholde gear tokens finner du overalt på øya, gjerne under trær, busker, osv. De kan også kjøpes for er det 7500timeless coins.

Endret av Svar
Lenke til kommentar

Vel det kommer litt annpå hvordan man farmer. På min realm er det ganske simpelt og farme feks Evermaw og Ship, og det alene er jo opp til 2000 coins pluss. Gjøre questene hjelper en del og på det å skrape sammen coins.

Guildet mitt hadde sin første fulle dag på Garrosh i går,, au sier jeg bare. Først hadde vi to tanks, men jeg dro aggro av den andre tanken med en aoe hit, så etter det testet vi one tank metoden.. vonde greier, og jeg er fortsatt ikke helt sikker på om det var noe bedre med bare en tank :p

Noen som har noen gode tips, vi er en paladin tank og meg som da er DK

Lenke til kommentar

Vi kjører 2 (paladin) tanks. Tank A starter på Garrosh, får venegance og tar adds når de kommer, da taunter tank B Garrosh og sånn bytter de på resten av phase 1. Dpsen vår "fokuserer" ikke på aoe i noen stor grad, de gjør dps og så kommer ganske mye aoe av seg selv(Howling Blast/Pestilence, Fire Nova, Whirlwind/Raging Blow combo, Icelance cleave/Living Bomb etc etc og selvfølgelig legendary cloaks). Vi kommer til intermission phase enten rett før eller rett etter den 3. desecrated weapon tror jeg, husker ærlig talt ikke selv om jeg spammer denounce på de :p

Lenke til kommentar

Ja, vi sliter litt med at addsa ikke dauer helt kjapt nok, men får se om det kan hjelpe. Kommer vel annpå om GM'en (som er pally tanken) vil at vi skal teste videre med en tank eller ikke (aka meg som Solo tank)

Jeg klarer og plukke opp adds ganske greit egentlig, sånn rent aggro messig men jeg har min største svakhet i at jeg ikke er helt 100% mobil og har litt vanskelig for å targete, uten å gå inn på detailjer. Men jeg håper vi får han ned.. drømmer om mount, redd for at jeg aldri får den med min flaks :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...