Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Skriver så "normal" engelsk eg klarer. Blir noen skrivefeil men prøver å skrive fulle ord og setninger istede for å korte ned på alt. Selv om eg ganske ofte tuller litt med "plx!11one" og bruker faktisk "lol" når eg ikke orker å svare ordentlig på en morsom kommentar noen skriver til meg.

7229023[/snapback]

Joda, jeg bruker lol, bur og kek bare på spøk og til venner. Men ellers går det rett fram.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Må innrømme noe. Idag scamma jeg en noob for 1g. Jepp, vi snakker en hel gull her!

han gikk bare rundt til folk å skulle ha enchants, kunne såvidt engelsk, og fattet ikke det at man må ha enchantmens som profession for å kunne enchante ting.

Så jeg sa at jeg trengte 1g til mats, og han ga det faktisk, så logga jeg av.

Skal jeg gi det tilbake? ^^

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897
Må innrømme noe. Idag scamma jeg en noob for 1g. Jepp, vi snakker en hel gull her!

han gikk bare rundt til folk å skulle ha enchants, kunne såvidt engelsk, og fattet ikke det at man må ha enchantmens som profession for å kunne enchante ting.

Så jeg sa at jeg trengte 1g til mats, og han ga det faktisk, så logga jeg av.

Skal jeg gi det tilbake? ^^

7237538[/snapback]

Hvorfor skulle du ikke gi det tilbake? Latterlig å scamme folk uansett hvordan de er. Han

stoler på deg og faktisk gir deg en gull, så logger du av bare fordi du synes han er noob?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...