Arinomi Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Skriver så "normal" engelsk eg klarer. Blir noen skrivefeil men prøver å skrive fulle ord og setninger istede for å korte ned på alt. Selv om eg ganske ofte tuller litt med "plx!11one" og bruker faktisk "lol" når eg ikke orker å svare ordentlig på en morsom kommentar noen skriver til meg. 7229023[/snapback] Joda, jeg bruker lol, bur og kek bare på spøk og til venner. Men ellers går det rett fram. Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Mangler ett level på druiden min nå, så har jeg en 60 fra hver klasse. Bortsett fra en paladin, da. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Den kommer når BC kommer. Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Alt til sin tid ... Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 *sukk*.. Skal gå ST med mesteparten av PUGen under 12 år, pluss en 18 åring som sier: "Seemz dat da huntahs nid ta do a quest" I den stilen der. Kvele, anyone? Lenke til kommentar
Zippio Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 *sukk*.. Skal gå ST med mesteparten av PUGen under 12 år, pluss en 18 åring som sier: "Seemz dat da huntahs nid ta do a quest" I den stilen der. Kvele, anyone? 7230391[/snapback] Hearthstone ftw! Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Rawr, hvor er Terrodale i EPL igjen? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Nordvest på kartet, der hvor det ene tårnet står. Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 (endret) Takktakk. Lette egentlig etter stedet i sted, men endte opp med at jeg kitet elite-gargoylen til UC istedet. Endret 6. november 2006 av Sigga Lenke til kommentar
chokke Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 yey, faerlina nede ;D . t3 bracers til meg Lenke til kommentar
War Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 (endret) Litt for store mengder kaffe = nok en char til 60. På med Core marksman rifle, Den gunnern har jeg til pynt på gnomen, Den er nesten større en meg Endret 7. november 2006 av War Lenke til kommentar
Jennifer Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 hvordan svømmer man? eller dykker dypt altså? Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Ahh deilig. Etter et par uker med hard jobbing fungerte alt. Guildens firste Vael kill i boks. Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 7/8 tier2 i går, Enchants kommer i dag Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Stikk i ST som 2man da! En meget epic tank og en lvl 52+ prest = alle bossene unntatt den siste, mye penger og mye drop! gogogo Lenke til kommentar
PSV Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Stikk i ST som 2man da! En meget epic tank og en lvl 52+ prest = alle bossene unntatt den siste, mye penger og mye drop! gogogo 7234855[/snapback] Faen skal du der når du kan 2manne strat orb runs? Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 hvordan svømmer man? eller dykker dypt altså? 7234672[/snapback] På samme måte som man beveger seg ellers. For å dykke er det bare å styre figuren din nedover. Enkelt og greit. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Må innrømme noe. Idag scamma jeg en noob for 1g. Jepp, vi snakker en hel gull her! han gikk bare rundt til folk å skulle ha enchants, kunne såvidt engelsk, og fattet ikke det at man må ha enchantmens som profession for å kunne enchante ting. Så jeg sa at jeg trengte 1g til mats, og han ga det faktisk, så logga jeg av. Skal jeg gi det tilbake? ^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Må innrømme noe. Idag scamma jeg en noob for 1g. Jepp, vi snakker en hel gull her!han gikk bare rundt til folk å skulle ha enchants, kunne såvidt engelsk, og fattet ikke det at man må ha enchantmens som profession for å kunne enchante ting. Så jeg sa at jeg trengte 1g til mats, og han ga det faktisk, så logga jeg av. Skal jeg gi det tilbake? ^^ 7237538[/snapback] Hvorfor skulle du ikke gi det tilbake? Latterlig å scamme folk uansett hvordan de er. Han stoler på deg og faktisk gir deg en gull, så logger du av bare fordi du synes han er noob? Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 jepp! ^^ det var det jeg gjorde hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå