Sulphuras Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 (endret) Faen som jeg gleder meg til neste exp. pack. Thralls familie! Draenor før det ble fucka opp til Outland. Friggin' awesome. Virkelig verdt å betale for virtual ticket. Da håper jeg INDERLIG, vi får oppleve ødeleggelsen når The Burning Legion og Sargeras kommer! Endret 8. november 2013 av Sulphuras Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 (endret) Kil'jaeden with legs. Det blir sistebossen. Endret 8. november 2013 av Skurupu 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Da håper jeg INDERLIG, vi får oppleve ødeleggelsen når The Burning Legion og Sargeras kommer! Deg om det. Jeg vil ha et Draenor uten ødeleggelse. Det holdt med Cata for å fucke med vakkert landskap. Lenke til kommentar
Error Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 (endret) Kan Chris Metzen snart slutte å få ståtiss av å skrive om orker? Heldigvis ingen troll annonsert enda, men VOL JIN LEADAAH OF THA HOARDDD kommer sikkert til å dytte inn troll hvor han kan. Svært skeptisk til at de resirkulerer lore i så stor grad, og kun har om orker og troll 24/7. Også helt tafatt at Garrosh stikker av (inb4 le master trole Wrathion "whowouldhavetought" Deathwing Jr.). Har all tro på at det blir en morsom expansion, men WoW lore er så overvurdert at det er lite å sammenligne med, og når de da drar opp igjen de samme ihjelslåtte hestene gang på gang er det til å rive seg i håret av. Endret 9. november 2013 av Error Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Da håper jeg INDERLIG, vi får oppleve ødeleggelsen når The Burning Legion og Sargeras kommer! Med tanke på at de har sagt at det er planlagt flere expansions, så tviler jeg meget sterkt på at det blir tilfelle. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Kan Chris Metzen snart slutte å få ståtiss av å skrive om orker? Heldigvis ingen troll annonsert enda, men VOL JIN LEADAAH OF THA HOARDDD kommer sikkert til å dytte inn troll hvor han kan. Svært skeptisk til at de resirkulerer lore i så stor grad, og kun har om orker og troll 24/7. Også helt tafatt at Garrosh stikker av (inb4 le master trole Wrathion "whowouldhavetought" Deathwing Jr.). Har all tro på at det blir en morsom expansion, men WoW lore er så overvurdert at det er lite å sammenligne med, og når de da drar opp igjen de samme ihjelslåtte hestene gang på gang er det til å rive seg i håret av. Så du vil heller at de skal finne på nye ting fremfor å fortsette og utforske det gamle materialet og utbrodere mer om det? Deg om det. Jeg satser på endelig å få svar på ting jeg har lurt på siden jeg begynte å interessere meg for lore for mange herrens år siden, og som TBC ikke gav meg svar på. Lenke til kommentar
Sulphuras Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Med tanke på at de har sagt at det er planlagt flere expansions, så tviler jeg meget sterkt på at det blir tilfelle. Jeg mente, siden dette er tydeligvis i en annen tid (sikkert noe med Nozdormu igjen ) så vil vi kanskje rekke å se hvordan Draenor ble ødelagt og at orc's blir slaver til TBL. Lenke til kommentar
Sulphuras Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Kan Chris Metzen snart slutte å få ståtiss av å skrive om orker? Heldigvis ingen troll annonsert enda, men VOL JIN LEADAAH OF THA HOARDDD kommer sikkert til å dytte inn troll hvor han kan. Svært skeptisk til at de resirkulerer lore i så stor grad, og kun har om orker og troll 24/7. Også helt tafatt at Garrosh stikker av (inb4 le master trole Wrathion "whowouldhavetought" Deathwing Jr.). Har all tro på at det blir en morsom expansion, men WoW lore er så overvurdert at det er lite å sammenligne med, og når de da drar opp igjen de samme ihjelslåtte hestene gang på gang er det til å rive seg i håret av. Jeg er enig og ikke enig. Mye jeg fremdeles lurer på av gammel lore, og vil gjerne høre mer om ting som skjedde rundt war of the ancients, kanskje høre fra noen flere Elder Gods. Det jeg er enig i, er Metzen sin ork-fetish. Det er jo ingenting annet som er interessant for han. Alliance har jo ikke akkurat utvikla seg så altfor mye, mens horde har både ditt og datt. Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Som vanlig er det sykt hva folk får til på de costume contests. :S Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Og sykt hva folk får seg til å ta på seg og sprade ut på en scene med. Furries og what not. Fortsatt irritert over at that which has no life ikke engang var nominert. Han var jo så spot on som du kan få det! Lenke til kommentar
Tommyeen Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Syns den der lvl90 på ett svisj e feil. Burde være boost til lvl85 og må gå gjennom pandaland iallefall.. menmen.. Lenke til kommentar
Svar Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Jeg er spent på hvordan den nye pakken blir sydd sammen med alt det andre. Teknisk sett går man vell her da tilbake i tid på en måte. Lenke til kommentar
Iza_ Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Synes ikke det er noe galt med det jeg da. Det er en god måte å få med gamle spillere på igjen Som kanskje vil spille sammen med deg fra dag en, og ikke henge etter hele veien Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Syns den der lvl90 på ett svisj e feil. Burde være boost til lvl85 og må gå gjennom pandaland iallefall.. menmen.. Det er snakk om èn char. Ikke alle Lenke til kommentar
Tommyeen Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Jojo.. hva med dem som er lvl85 i dag.. hvor meningsfult tror dere dem føler det å gå gjennom pandaland? Kan like gjerne stå på 85 å vente.. men blir vel bra.. har 2 lvl 90 å skal lage meg en char for boost tell 90 så;p Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Grom Hellscream som siste boss i WoD! :o Lenke til kommentar
War Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 shado-pan ass-rep, hvilken reid-finder-instance må jeg joine? Standing with the faction is primarily gained by killing mobs in the Throne of Thunder raid instance. Lenke til kommentar
Thespaniard Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 shado-pan ass-rep, hvilken reid-finder-instance må jeg joine? Standing with the faction is primarily gained by killing mobs in the Throne of Thunder raid instance. I LFR: Last Stand of the Zandalari Forgotten Depths Halls of Flesh-Shaping Pinnacle of Storms 1 Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Ser veldig bra ut Gleder meg bra at det er lvl cap til 100 men hadde vært trist hvis dette ble siste expansion Lenke til kommentar
Error Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 (endret) @MrDuklain: De har allerede sagt at det skal komme minst to expansions etter WoD, om ikke flere. Grom Hellscream som siste boss i WoD! :o De bare kødda. De sa noe som "Grom Hellscream riding into war on the back of Wrathion" når de ble spurt om siste boss, noe som helt klart er sarkasme. Uansett, hva synes folk om videre simplifisering av stats, og skiftende stats på gear utifra hvilket spec du bruker? Endret 10. november 2013 av Error Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå