Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Faen som jeg gleder meg til neste exp. pack. Thralls familie! :D

Draenor før det ble fucka opp til Outland. Friggin' awesome.

Virkelig verdt å betale for virtual ticket. :wee:

Da håper jeg INDERLIG, vi får oppleve ødeleggelsen når The Burning Legion og Sargeras kommer!

Endret av Sulphuras
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan Chris Metzen snart slutte å få ståtiss av å skrive om orker? Heldigvis ingen troll annonsert enda, men VOL JIN LEADAAH OF THA HOARDDD kommer sikkert til å dytte inn troll hvor han kan.

Svært skeptisk til at de resirkulerer lore i så stor grad, og kun har om orker og troll 24/7. Også helt tafatt at Garrosh stikker av (inb4 le master trole Wrathion "whowouldhavetought" Deathwing Jr.).

Har all tro på at det blir en morsom expansion, men WoW lore er så overvurdert at det er lite å sammenligne med, og når de da drar opp igjen de samme ihjelslåtte hestene gang på gang er det til å rive seg i håret av.

Endret av Error
Lenke til kommentar

Kan Chris Metzen snart slutte å få ståtiss av å skrive om orker? Heldigvis ingen troll annonsert enda, men VOL JIN LEADAAH OF THA HOARDDD kommer sikkert til å dytte inn troll hvor han kan.

Svært skeptisk til at de resirkulerer lore i så stor grad, og kun har om orker og troll 24/7. Også helt tafatt at Garrosh stikker av (inb4 le master trole Wrathion "whowouldhavetought" Deathwing Jr.).

Har all tro på at det blir en morsom expansion, men WoW lore er så overvurdert at det er lite å sammenligne med, og når de da drar opp igjen de samme ihjelslåtte hestene gang på gang er det til å rive seg i håret av.

Så du vil heller at de skal finne på nye ting fremfor å fortsette og utforske det gamle materialet og utbrodere mer om det?

Deg om det. Jeg satser på endelig å få svar på ting jeg har lurt på siden jeg begynte å interessere meg for lore for mange herrens år siden, og som TBC ikke gav meg svar på.

Lenke til kommentar

Med tanke på at de har sagt at det er planlagt flere expansions, så tviler jeg meget sterkt på at det blir tilfelle.

Jeg mente, siden dette er tydeligvis i en annen tid (sikkert noe med Nozdormu igjen :p) så vil vi kanskje rekke å se hvordan Draenor ble ødelagt og at orc's blir slaver til TBL.

Lenke til kommentar

Jeg er enig og ikke enig. Mye jeg fremdeles lurer på av gammel lore, og vil gjerne høre mer om ting som skjedde rundt war of the ancients, kanskje høre fra noen flere Elder Gods. Det jeg er enig i, er Metzen sin ork-fetish. Det er jo ingenting annet som er interessant for han. Alliance har jo ikke akkurat utvikla seg så altfor mye, mens horde har både ditt og datt.

Lenke til kommentar

@MrDuklain: De har allerede sagt at det skal komme minst to expansions etter WoD, om ikke flere.

Grom Hellscream som siste boss i WoD! :o

De bare kødda. De sa noe som "Grom Hellscream riding into war on the back of Wrathion" når de ble spurt om siste boss, noe som helt klart er sarkasme.

Uansett, hva synes folk om videre simplifisering av stats, og skiftende stats på gear utifra hvilket spec du bruker?

Endret av Error
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...