Abellen Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Der falt Garrosh HC! Edit: Rank 29! Det er vi fornøyd med. Gratulerer, hvor ofte raidet dere? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Fra 19:00 til 0:00 hver dag, bortsett fra fredag og lørdag. Skal bli digg med en pause. Det er sikkert 6 måneder til neste raid. 1 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 (endret) Endret 8. november 2013 av Skurupu Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 World of Warcraft: Warlords of Dreanor ser ut til å være neste expansion, ja... Sakset fra wow.joystiq.com: "First, http://www.warlordsofdraenor.com/ is now giving a 403 error, instead of just not working. Second, warlordsofdraenor.com is now resolving to the same DNS server as us.battle.net, as shown in the screenshot above. In non-technical terms, this means that there is a high probability of the domain being owned and operated by Blizzard, and being prepped for use in the next day." Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Åpningsseremoni klokken 20:00 norsk tid. Kan godt hende de annonserer WoD umiddelbart, jeg mener de har gjort det tidligere. Lenke til kommentar
Iza_ Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Om ikke de sier det i åpningen (selv om det ikke hadde overrasket meg..) så er jeg rimelig sikker på at det kommer rett etterpå: Main World of Warcraft: What's Next Friday from 9:30 PM to 11:00 PM Lenke til kommentar
Tommyeen Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Noe nytt?? Ny expansion på vei?? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Ja, de bekreftet Warlords of Draenor. Lenke til kommentar
Iza_ Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 http://www.mmo-champion.com holder deg greit oppdatert Lenke til kommentar
Tommyeen Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Så alt jeg gjør med min ny dinget paladin lvl90 er nå bortkastet? Lenke til kommentar
Iza_ Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 hvorfor? Det er en stund til det kommer ut Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 (endret) Endret 8. november 2013 av Craxmerax Lenke til kommentar
Tommyeen Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 hvorfor? Det er en stund til det kommer ut hvor lenge.. november 2014, så lenge tror du? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Faen som jeg gleder meg til neste exp. pack. Thralls familie! Draenor før det ble fucka opp til Outland. Friggin' awesome. Virkelig verdt å betale for virtual ticket. Lenke til kommentar
Iza_ Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 hvor lenge.. november 2014, så lenge tror du? Tja.. si det, en eller annen gang neste år Når de er fornøyd Lenke til kommentar
Tommyeen Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Får bruke tiden frem til reales med å levle proffession min fra 0 og opp.. er vel ikke vits å specce gears på timeless isle?;p Lenke til kommentar
donJonazo Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Tipper den blir sluppet rundt samme tid på året som MoP ble released. Etter min mening er dette kanskje den riktige veien å gå for Blizzard. Jeg er mer nysgjerrig på dette enn jeg var angående MoP. Jeg merker at jeg ble ganske fornøyd med at de oppgraderte rasemodellene, endelig. Nå gjelder det å gjøre historien godt implementert, slik de gjorde i Wrath of the Lich King. I tillegg håper jeg de lærte av MoP at det dailyquest-opplegget var noe forbanna djevelskap. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 (endret) Jeg gjetter på våren. April kanskje. De har hele tiden sagt at Siege of Orgrimmar var den siste tieren. Jeg trur aldri det har tatt mer enn rundt 6 måneder mellom siste tier og neste ekspansjon. http://www.twitch.tv/wow Conan O'Brien kommenterer arena. Endret 8. november 2013 av Skurupu Lenke til kommentar
donJonazo Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 http://www.youtube.com/watch?v=0ecv0bT9DEo Måtte bare linke Heroes of the Storm cinematic. Blizzard vet å kunne lage trailere. Så sykt kult! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Conan O'Brien kommenterer WoW eSports: "As someone who has seen NO MATCHES EVER, this is the best match i've seen in my life" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå