Tommyeen Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Skurupu: hvordan realm og faction er dere på? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 <Security> Alliance på Frostmane. Lenke til kommentar
Tommyeen Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Okey.. horde ragnaros her.. hmm så man kan holde på lenge på timeless isle å få masse gear? Hvor handler jeg med de timeless coinsan? Lenke til kommentar
Error Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Bruk google.. Uansett, gå til en av hulene hvor det er en diger apekatt som selger deg nøkler. Kjøp så mange nøkler du har råd til og åpne kistene rundt ham. Det er uten tvil den mest effektive måten å få gear/burdens på. 2 Lenke til kommentar
Oskov Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Tror jeg har hatt noe jøtt med flaks nå gitt. Første gang jeg gikk headless horseman dropper hesten. I dag droppa den igjen. Jeg har aldri fulgt med på season events, men nå skal jeg jammen prøve å følge med litt, detta var gøy. (En guildmate som har prøvd å få hesten i 2 år, er ikke like happy...) Fornøyd nå!! Lenke til kommentar
Iza_ Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Hehe, husker jeg farma den hesten Vi er kommet til den store Dinoen der inne på normal nå, men sliter med at vi har for lite folk AD er ikke en realm som er enkel og finne raidere på Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Bruk google.. Uansett, gå til en av hulene hvor det er en diger apekatt som selger deg nøkler. Kjøp så mange nøkler du har råd til og åpne kistene rundt ham. Det er uten tvil den mest effektive måten å få gear/burdens på. Her har jeg selv spart mye coins på burdens. Fikk fire stk på 30k coins. Noe som vil si at jeg sparte 170k coins i forhold til å kjøpe fra vendor. Lenke til kommentar
Oskov Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Noen som veit når "Shop"-featuren er klar in-game i wow? Ser knappen men funksjonen er ikke oppe å går ennå. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Jeg har vell farmet den hesten hver dag, på 3-4-5 forskjellige chars, i 4-5 år. Fortsatt ikke sett den. Lenke til kommentar
Oskov Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Såpass ja! Ante ikke at den var så ugrei å få engang, kjennes litt urettferdig ut i grunn. Synd man ikke kan gi bort heller, når en får to. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 (endret) Det første året (og kanskje det andre?) så kunne man til og med drepe den 5 ganger med hver karakter. Sikkert enda mer også, hvis man gadd. Endret 1. november 2013 av Skurupu Lenke til kommentar
Oskov Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Nesten rart at de har gjort det vanskeligere, har inntrykk av at det heller går andre veien og at ting blir lettere å få. For eksempel winterspring frostsaber og netherwing er jo langt lettere nå (veit at det er rep-grinds, men virker som endel saker er blitt lettere.) Lenke til kommentar
Tommyeen Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 (endret) Vil ha huntern min til 90.. er 80 nå.. kan jeg klare 80 til 90 i løpet av helgen? Endret 1. november 2013 av Tommyeen Lenke til kommentar
cuadro Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Ja. Ingen problem. Bare vær effektiv på det. Quest eller finn en god farm-spot. Det er liten grunn til å løpe dungeon, med mindre du har en fast gruppe med deg, eller du gjør dungeon-questene. Lenke til kommentar
Oskov Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Fins det noen fractions som gir noen gode trinket-recipes? Syns det er vanskelig å få tak i trinkets over ilvl 450, så håper at det fins noen recipes ett eller annet sted som gir trinkets med ilvl 476 og oppover...noen som veit?? Lenke til kommentar
Tommyeen Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Hoff luksusproblem.. skal jg levle min paladin lvl86 til 90 eller huntern min på lvl 81..... eller skal jeg specce opp min lvl 90 mage.. huff for mye å velge mellom. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 (endret) Jeg gjorde den Headless Horseman eventen hver dag i 2-3 år når halloween-eventen var, uten å få mounten Fikk bare den dumme heksekosten. Endret 3. november 2013 av Bytex Lenke til kommentar
Tommyeen Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Lurer på når warchiefen byttes ut i selve spillet.. at garrosh ikke står inne i orgrimmar:) Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 (endret) Der falt Garrosh HC! Edit: Rank 29! Det er vi fornøyd med. Endret 6. november 2013 av Skurupu 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå