Oskov Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Hva betyr det i et raid når en tank er død og noen sier "CR THE TANK"?? Lenke til kommentar
y tho Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 (endret) Hva betyr det i et raid når en tank er død og noen sier "CR THE TANK"?? Combat Resurrect, altså de få classene som kan resse tanken under combat. Endret 27. oktober 2013 av ImBrakkie Lenke til kommentar
Tommyeen Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Wow timeless isle va super nice;) Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Wow timeless isle va super nice;) Må si meg enig der. Fått oppdatert det meste av gear på hunteren min etter å ha holdt på der ei stund. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Ah.. CR. Husker Blackwing Lair back in the days. Kunne stå utenfor combat på Chromaggus og ressurecte hvis en døde fordi du ikke havnet i combat av å ressurecte dem. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 (endret) Eller i Sunwell, hvor guilds hadde 25 warlock alts sirkulerende i raidet, for å putte soulstones på alle før de pullet bossen. Herregud så mye styr. Jeg er glad det nå er en grense på hvor mange man kan bruke CR på. Endret 27. oktober 2013 av Skurupu Lenke til kommentar
Tommyeen Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 er på ragnaros pvp horde.. og på timeless isle inne i den firkanten.. der er det jo konstant slossing mellom ally og horde, nesten umulig å komme til questgivers.. haff:/ Lenke til kommentar
Oskov Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Takk for svar angående CR. Lenke til kommentar
War Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Eller i Sunwell, hvor guilds hadde 25 warlock alts sirkulerende i raidet, for å putte soulstones på alle før de pullet bossen. Herregud så mye styr. Jeg er glad det nå er en grense på hvor mange man kan bruke CR på. Eller at alle i hele guildet måtte spekke LW for å lage fuckings haste-trommer så de klarte få ned ene bossen i sunwell Lenke til kommentar
Oskov Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 (endret) Er det noen som veit hvordan jeg får party/raidframes`ene i grid grønne i stedet for classcolor? Jeg lurer også på om det finnes noen måte å se layout på party/raidframes uten å bli med i raid; testmode av noe slag? Skulle så gjerne sett hvordan det ser ut siden jeg ikke finner noe sted hvor jeg kan justere hvor mange frames jeg vil ha vertikalt/horisontalt. Endret 29. oktober 2013 av Oskov Lenke til kommentar
Tommyeen Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 likevell jeg er på pvp realm så er det vel lurt å ha pve gears når man raide/går instances osv? trenger vel ikke pvp gears bare fordi jeg er i pvp realm ? Lenke til kommentar
Abellen Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 likevell jeg er på pvp realm så er det vel lurt å ha pve gears når man raide/går instances osv? trenger vel ikke pvp gears bare fordi jeg er i pvp realm ? Opp til deg selv hva slags utstyr du ønsker å ha uansett hvilken server du spiller på. Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 er på ragnaros pvp horde.. og på timeless isle inne i den firkanten.. der er det jo konstant slossing mellom ally og horde, nesten umulig å komme til questgivers.. haff:/ En av grunnene til hvorfor jeg holder meg til PvE. Lenke til kommentar
Tommyeen Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Finnes det en populær pve realm da med mange horde og ally? Lenke til kommentar
Abellen Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Finnes det en populær pve realm da med mange horde og ally? Mange. Lenke til kommentar
Felhart Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Huff.. Ragnaros har blitt helt ødelagt. På noen få måneder har balansen mellom Alliance og Horde gått fra å være tilnærmet perfekt, til en ratio nærmere 70:30 fordel Horde. Timeless Isle er håpløs. Sad times Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Vi var så utrolig nære ved å drepe Garrosh i går, og i dag forlater to vitkige medlemmer oss. Det er så typisk. Nå tar det sikkert to nye uker før han faller. Lenke til kommentar
cuadro Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Hvilke medlemmer mister dere? Er det forresten 25m eller 10m du er i? Har fått med meg progressjons-oppdateringer her av og til, og er litt nysgjerrig Selv har vi ikke kommet lengre enn Dark Shamans på normal 10m. Noe som er greit for en sosial guild, tror jeg. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 (endret) Vi mistet en death knight, som skal spille i en casual guild fra nå av. Også mistet vi en Feral Druid, som forlot oss til fordel for ScrubBusters, som for tiden er nummer 7 i verden. Han var offiser og en av de aller beste feral druidene i verden. Så vi har egentlig vært ganske priviligerte som har hatt han på vårt lag frem til nå. Det er 25-man. Endret 30. oktober 2013 av Skurupu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå