Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du imponerer meg, Psilo!

På den tiden jeg får en karakter til nivå 60, har du fått 3. :p

Hva er hemmeligheten? Bruker du mye tid på questing, eller er det instancer det går i?

Uansett, bra jobbet! :wee:

7227127[/snapback]

 

Tror det går i at han har tålmodighet til å stå å kverke uendelig mange mobs etter hverandre uten å gå lei. Meste parten av tiden til 60 består av død tid mens du reiser rundt i verden for å levere / gjøre quests.

Lenke til kommentar
Du imponerer meg, Psilo!

På den tiden jeg får en karakter til nivå 60, har du fått 3. :p

Hva er hemmeligheten? Bruker du mye tid på questing, eller er det instancer det går i?

Uansett, bra jobbet! :wee:

7227127[/snapback]

 

Tror det går i at han har tålmodighet til å stå å kverke uendelig mange mobs etter hverandre uten å gå lei. Meste parten av tiden til 60 består av død tid mens du reiser rundt i verden for å levere / gjøre quests.

7227180[/snapback]

Høres ut som en bot. :ph34r:

Hehe, neida, men jeg vil også ha mange på høyeste nivå.

Lenke til kommentar
Du imponerer meg, Psilo!

På den tiden jeg får en karakter til nivå 60, har du fått 3. :p

Hva er hemmeligheten? Bruker du mye tid på questing, eller er det instancer det går i?

Uansett, bra jobbet! :wee:

7227127[/snapback]

 

He he, 3? Mangler ett level på druiden min nå, så har jeg en 60 fra hver klasse. Brukte for øvrig 7 dager og 17 timer på denne.

 

Men, så mye tiltak er det jo ikke. Man vet jo liksom hvilke quester man skal ta og hvor man skal gå etterhvert. Og, andre folk er mongoer, så drit i instancer.

Lenke til kommentar
Du imponerer meg, Psilo!

På den tiden jeg får en karakter til nivå 60, har du fått 3. :p

Hva er hemmeligheten? Bruker du mye tid på questing, eller er det instancer det går i?

Uansett, bra jobbet! :wee:

7227127[/snapback]

 

He he, 3? Mangler ett level på druiden min nå, så har jeg en 60 fra hver klasse. Brukte for øvrig 7 dager og 17 timer på denne.

 

Men, så mye tiltak er det jo ikke. Man vet jo liksom hvilke quester man skal ta og hvor man skal gå etterhvert. Og, andre folk er mongoer, så drit i instancer.

7227774[/snapback]

Ja!

Herregud, jeg blir så furstrert.. I enkelte tilfeller så har jeg måttet vente i en time i IF for at party skal bli fullt. Så med den nye roguen min (som forøvrig er female dwarf :innocent: ) så blir det bare questing og grinding, og minimalt med instancer. Mulig jeg får en kompis til å ta meg gjennom DM så jeg får Defias settet og Cruel Barb.

Lenke til kommentar
Normalt, med tegnsetting og stor bokstav i begynnelsen av setningen. Derfor jeg ikke har venner. Bruker smilefjes, dog.

En sjelden gang ser jeg andre skrive som folk i general chat.. Er på RP-server, trodde ungene holdt seg vekke, men neida. Defias Brotherhood.

7228796[/snapback]

Jeg skriver helt korrekt engelsk med stor forbokstav, egennavn o.l.

Spiller på Sylvanas og det er bare meg blandt vennegjengen som skriver sånn.

Elsker å prate med personer som skriver sånn som jeg, alt blir så mye greiere da, er som oftest personer litt oppi åra som skriver korrekt. (Tristar 24 år og Yoru 26 er to gode WoW-venner av meg, og de skriver godt!)

 

Edit: Er 16 jeg og, som han under meg.

Endret av KristianG
Lenke til kommentar

Godt å se det ikke bare er vi gamle som er opptatt av sånt :p

En av mine beste venner i et annet mmorpg var faktisk bare 16 da jeg traff ham. Jeg fikk sjokk når jeg fikk vite alderen, regnet med han var 25+. Men han var generelt nokså voksen av seg også, da. I sterk kontrast til hva jeg har blitt møtt med i WoW (generalisering, ja jeg vet... ).

Forkortelser er greit nok hvis en er midt i et raid eller pvp. Bruker forkortelser selv da (ikke i WoW, siden jeg ikke kan så mange forkortelser enda), så... Forkortelser ala "dont", "Im" og "Hlep im bein gnaaaked!!". *trykk-trykk-trykk-dau-dau-dau*

 

Men "please" er hellig!

Endret av zuperMensch
Lenke til kommentar

Skriver så "normal" engelsk eg klarer. Blir noen skrivefeil men prøver å skrive fulle ord og setninger istede for å korte ned på alt. Selv om eg ganske ofte tuller litt med "plx!11one" og bruker faktisk "lol" når eg ikke orker å svare ordentlig på en morsom kommentar noen skriver til meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...