War Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Ja du kan levle med for eks petbattle Lenke til kommentar
Tommyeen Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Startet en panderan monk... fin startzone:)) Lenke til kommentar
Tommyeen Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Har panda classn egen hjemby? Eller verden som man kan være i under levling? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Ja, man må gjennom en lang quest chain før man velger faction og drar ut i verden. Det er ingen postkasser der, så man kan ikke sende heirlooms til nye karakterer. Lenke til kommentar
Tommyeen Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Flytta human paladinen min over til horde tauren. Står nå i orgrimmar å ikke aane bæra på hvor jeg skal gå osv siden alt er nytt.. kom automatisk opp det start chain queste til ett eller anna? Er lvl86 osv må jeg queste eller kan jeg bare fortsetten å gå instances? Eller er det noe jeg må gjøre siden jeg er kommet inn i horde siden osv. Lenke til kommentar
Braindawg Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Flytta human paladinen min over til horde tauren. Står nå i orgrimmar å ikke aane bæra på hvor jeg skal gå osv siden alt er nytt.. kom automatisk opp det start chain queste til ett eller anna? Er lvl86 osv må jeg queste eller kan jeg bare fortsetten å gå instances? Eller er det noe jeg må gjøre siden jeg er kommet inn i horde siden osv. trenger ikke gjøre noe, om du skal queste og har kommet lit i gang så kan du bare gå til tilsvarende queste sted for hordes å starte derifra. det er heller ingen problem å gå rett på instances. all reputation er også flyttet over så du har tilsvarende på horde siden. noen achies har vel blit endret osv. har flyttet locken min frem og tilbake mellom horde og ally 2 ganger, alt gikk smooth og jeg kunne bare hoppe på quests direkte der jeg avsluttet med motsat faction. Neutral quests blir vel også i quest loggen. eneste forskjell jeg kommer på er vel at du ikke har guild lengere, men når jeg flyttet roguen min(noen uker siden) så ble jeg automatisk kastet inn i en lvl 25 guild som var åpen for det meste. Lenke til kommentar
War Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Hva gjør jeg når jeg har mobilkode på kontoen og byttet mobil? Må jeg fjerne den gamle ved å sende inn 20 bilder av passet og vente 50 dager? Lenke til kommentar
tNy Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Sist jeg sendte ticket fra hjemmesiden, svarte de innen 30 minutter. Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Tar alltid bilde av recovery code. Kjekt når man har en tendens til å bytte telefoner ofte. Lenke til kommentar
Tommyeen Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Hmm siege of orgrimmar.. så vi som er horde skal sloss mot vår egen boss? Lenke til kommentar
Error Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Tenk på deg selv mer som opprører i Syria og Garrosh som Assad 5 Lenke til kommentar
Tommyeen Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Hm ahh ja no make it all sense;p Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 13. oktober 2013 Del Skrevet 13. oktober 2013 Endelig 12/14 HC! Siegecrafter Blackfuse var den første virkelige prøvelsen. Og de to neste er enda verre. Lenke til kommentar
Tommyeen Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 hvor lenge tror dere WoW vil være populært? liksom.. får mange gang opp den tanken i at er det vits å bruke tid på wow.. om ikke lenge er det vel ikke noe wow osv:P hva tror dere? Lenke til kommentar
Iza_ Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Tja, enn så lenge ser jeg ikke noen snarlig slutt på det. Kanskje om Titan (hva enn det er) blir stort nok til å ta over for oss som fortsatt ikke har funnet noe som helst som vi liker bedre en WoW Om du får opp den tanken, så er dte kanskje tiden for deg og kutte ut WoW og finnne noe annet Lenke til kommentar
nagina Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Ser ikke wow som populært lenger, er blitt mer Standard. Lenke til kommentar
Unlikely Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 Titan har vel blitt utsatt? Tror WoW kommer til å leve videre i mange år. Så lenge de tjener penger, så er det vel ingen vits å stoppe? Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Titan er jo bare støv og rykter. Tror neppe det kommer til å skje. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 De har jo begynt med titan prosjektet fra scratch for ikke så lenge siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå