Tommyeen Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Lure på om jeg skal bytte fra ally til horde på ragnaros? Er paladin. Hvilket horde char ser bra ut som pally? Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Det er vel helt opp til hva du syntes selv ser best ut Lenke til kommentar
cuadro Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Female blood elf eller tauren, hurr hurr. Lenke til kommentar
donJonazo Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 http://www.ign.com/articles/2013/09/30/blizzards-heroes-of-the-storm-trademark-uncoveredVet ikke om folk har diskutert dette før, men kom over dette nå. Gamereactor skriver også om det. http://www.gamereactor.no/nyheter/199024/Blizzard+registrerer+%22Heroes+of+the+Storm%22/?sid=3d5532709df8b25abc5e7d1543c8f49fHva tror folket dette kan være? Gleder meg til blizzcon! Blir spennende å se hva det kan være, selv håper jeg på wow-expansion og muligens litt info rundt "Titan". 1 Lenke til kommentar
Tommyeen Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Er det mye å gjøre i lvl 90 ? Har en 87 paladin.. Lenke til kommentar
Iza_ Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Vel, det kommer helt annpå hva du liker å drive med. Det er jo LFR/Flexi om du ikke vil binde deg til faste tider å finne et raid guild. Det er jo Pet battles og alt som kommer med det. Mye å gjøre på Timless Isles om man vil, der kan du også få en del gear fra kister etc om du vil raskt inn i LFR Så ja, det er jo en del og drive med om man vil. Kommer helt annpå hva du egentlig vil bruke tiden til når du er 90 Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Lure på om jeg skal bytte fra ally til horde på ragnaros? Er paladin. Hvilket horde char ser bra ut som pally? Male Tauren ser jo ganske bøst ut da Var det selv en periode Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Male Tauren ser jo ganske bøst ut da Var det selv en periode Takler ikke kuen sjøl, blir altfor stor i enkelte dungeons, så har en female blood elf. De ser mer macho ut enn male Blood elfs anyways Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 (endret) (...) Målet er 10/14 neste uke. 11/14 HC etter de to første ukene er omme. Bedre enn forventet. Men de 3 siste er et hopp oppover i vanskelighetsgrad. De kommer nok til å ta lang tid. Endret 1. oktober 2013 av Skurupu Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Takler ikke kuen sjøl, blir altfor stor i enkelte dungeons, så har en female blood elf. De ser mer macho ut enn male Blood elfs anyways Er en okse hvis det er en han-kjønn da Hehe ja ser den bloodelf male er ganske femi. Lenke til kommentar
Hr Kotelett Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Hvorfor det? Mages kan ikke gjøre noe fra eller til? Lenke til kommentar
Tommyeen Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Er det verdt å starte en horde rogue? På ragnaros? Vil det være masse folk enda noen år i wow eller er det på tur å ende sine dager? Lenke til kommentar
Error Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Er 600 herbalism/600 alchemy nå, men har tenkt å bytte ut herbalism. Hva går jeg for? Enchanting, JC eller noe annet? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 (endret) Engineering er "best". Kommer dog litt ann på klassen/rollen du spiller. Jewelcrafting hvis du vil tjene gull. Endret 6. oktober 2013 av Skurupu Lenke til kommentar
Tommyeen Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Skal starte en panderan monk.. kan noen forklare litt om den klassn? Hva søags spec e best. Hva slags proffession e best for dem osv? Å har dem noen viktig rolle i instance? Lenke til kommentar
nagina Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Måten du spør om hjelp så antar jeg at du er ny i WoW? Mitt beste tips er da å spille uten å lese så mye om det, man lærer mens man levler. På dagens WoW står alt forklart ganske straight forward når du skal velge spec. Skal du være healer så velger du healer spec, samme for tank og DPS. Skal du lese så kan jeg anbefale disse sidene: http://www.mmo-champion.com/forums/341-Monk http://www.icy-veins.com/windwalker-monk-wow-pve-dps-gems-enchants-professions-consumables 1 Lenke til kommentar
Tommyeen Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 Levler moonk.. men grøsser med tanken på at jeg må innom northrend:/ Lenke til kommentar
Error Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Northrend går superraskt nå. Kjør Howling Fjord -> Grizzly Hills (eller andre soner om du ikke liker de to) og gjør en håndfull dungeons og så er du gjennom. Lenke til kommentar
Tommyeen Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Så det er raskere å levle nå for tiden? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå