jamelia Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 (endret) Flere som ikke får logget seg inn nå? Kommer meg ikke inn på nettsidene deres heller? Edit: Ordnet seg igjen nå. Var vel noe midlertidig. Du vet du er avhengig når... Endret 10. september 2013 av jamelia Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 (endret) Vi drepte 12/14 i kveld. Vi raider med 50/50 alts og mains, slik at vi kan cleare 2 ganger den første uken. Mains får alt av gear. Endret 11. september 2013 av Skurupu Lenke til kommentar
cuadro Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Guh, ble ikke særlig imponert av den nye masteryen til frost mages etter å ha prøvd den. Etter fikling i mange timer, sitter jeg fortsatt igjen med å tape minimum 25k i flat dps. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 (endret) Frost skal være utrolig ubalansert i Proving Grounds. Har ikke prøvd selv. Fire er fremdeles kongen i raids, selv etter nerfs. Endret 11. september 2013 av Skurupu Lenke til kommentar
War Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Epic lootfest as på nyøya. 465 itemlevel 20 min etter ding 90 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Garrosh var faktisk ganske vanskelig, selv på normal. Vi brukte nesten 3 timer på han uten å få han ned. Håper vi klarer det til søndagen. Lenke til kommentar
asle12 Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Noen som vet om bra horde pvp realm? Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Hvorfor heller ikke satse på en high pop realm med rimelig likt antall horde og alliance? Som feks Ragnaros. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 "PvP" på timeless isle er det latterligste jeg noen gang har sett. Jeg spiller ikke på PvP server for å slåss mot gankere på min egen faksjon. Lenke til kommentar
Sudreimr Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Ragnaros er en kjempeserver Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Spiller selv på The maelstrom pvp og har gjort det noen år er vell 60-70% horde med bra miljø på begge sider. spiller atm på alliance siden. er en medium stor server. Lenke til kommentar
Tommyeen Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 men hvilken server er det bra med folk på som det er likt med ally og horde? Lenke til kommentar
Sudreimr Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Ragnaros er en high pop pvp server med ca 50/50 alliance og horde som nevt tidligere her. Anbefales! Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Spiller på Grim Batol, som er helt jævelig for tiden. Er horde mens 99% av serveren omtrent er allies nå :/Er i guild, men vi holder på med 4 boss i SoO, fatter ikke hvordan dere klarer å være så langt fremme haha!Bare si ifra om noen har lyst til booste meg vettu (;P) med noen bosser, enten i flex eller normal! Selv holder jeg på å lære taktikkene til bossene i wing 2 nu.(Rogue ilvl. 536, TheVeryEnd#2445) Lenke til kommentar
Iza_ Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Vi tok ned 4 boss i går, med meg og en mage som gjennstående helt til slutt. Alltid morsomt med DK self heals Kunne kanskje vert moro med en flexi raid med oss som er på forumet her, selv om jeg nok hadde følt meg som en skikkelig scrub Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Det kunne vært spennende ja! :] Kan man forresten bruke Oqueve til å skaffe SoO normal grupper, eller er det kun flex som gjelder for øyeblikket? 4 boss, ikke verst Den er veldig grei i flex, men antar den er ei hore i normal ;D Synes Flex er bra på den måten at den har alle mekanismene som man har i normal, bare endel lettere. På den måten lærer man fighten, hva man skal gjøre og ikke gjøre, og kan være med på å gjøre normal kill bedre. Lenke til kommentar
Iza_ Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 aner ikke hvordan flex er, jeg har enda ikke satt mine bein i det Mest fordi jeg synes det er nok med de dagene jeg tar normal, og de altene jeg har som da leker med LFR. Blir litt annerledes om det er en haug med nordmenn herfra man skal ta det sammen med Noen her som har tatt alle challenge modes på gold og har noen tips til hvor mye tid det tar og lære hver enkelt instance skikkelig, vi har et challenge mode team, men det har hatt en liten pause, og vi prøver komme i gang igjen (har ikke råd til å betale 160k gull til de som kan ) Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Jeg liker Timeless Isle. Og jeg elsker hvordan jeg får geara opp alts med både MS og OS før de engang har nådd 90. Gankerne har ikke så mye å si, så lenge det ikke er graveyard camping, det som irriterer meg er når det samles opp så mye horde at du ikke ser området for bare rødt og serveren kræsjer på grunn av det. Har skjedd noen ganger allerede den siste uka. Minner veldig mye om vanilla da vi raida UC og serveren kræsja. Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Er du faenme seriøs? Har dere tatt 6 bosser heroic? I svarte helvete!TEACH ME! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå