Skurupu Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 (endret) Kontoen må ha vært deaktivert før 5. mars 2012. Regner med de oppdaterer den datoen fra tid til annen, men i følge hjemmesiden deres er det den datoen som gjelder nå. Endret 31. august 2013 av Skurupu Lenke til kommentar
Troenderfury Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Etter nesten 400 wipes på Lei'Shen heoric 25 bestemte vi oss for å gå 2x 10 man grupper, fordi folk var på ferie osv i sommer. Viste seg at 10 man er en del lettere for å si det sånn. Etter 15 forsøk gikk han ned, så vi tok like greit Ra-den med det samme. Fikk faktisk frapsa Ra-den også http://www.youtube.com/watch?v=-UE-ipLx3ao Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Gratulerer. Akuratt tidsnok for Cutting Edge-achievement er det også! Lenke til kommentar
Troenderfury Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Yes, det var det som var målet! Lenke til kommentar
Iza_ Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Grats! Skulle ønske jeg kunne si at vi var i nærheten, men det ville vært en stor feit løgn Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Startet wow etter 3 år pause. Før det spilte jeg i ca 5 år. Noen som kan gi meg en link hvor jeg kan lese meg litt opp på endringer, og finne ut hvor jeg bør reise for å begynne lvlfra 80 og oppover. Det siste jeg gjorde i wow var å ta ned LK. Var skikkelig rart å spille igjen, finner ingenting! (litt glad jeg har ca 10k i gull, tror jeg kommer til å trenge dem) Lenke til kommentar
Iza_ Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 wowhead er som regel en god kilde til det meste. Ellers har du Icy Veins som jeg bruker for alle mine characters Du har vel en notice bord i Org/stormwind som vil hjelpe deg med hvor du skal videre Lenke til kommentar
War Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 1600 days played, raida alt opp til icc osv Spiller shadowpriest og taper i DPS mot mage i instancer som spilles at noob jente som har 1 day played^^ Hadde trudd erfaringa skulle gi meg en fordel^^ Lenke til kommentar
Pow! Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 1600 days played? Nesten fire og et halvt år? Du mener kanskje 160? Lenke til kommentar
Leonarfd Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 (endret) Ikke rart du blir eid på de levlene av en mage... De can 1 button spamme seg til tops i recount( i tilleg til å være overlegne). Hjelper ikke at du er SP eller. Endret 6. september 2013 av Leonarfd Lenke til kommentar
War Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 1600 days played? Nesten fire og et halvt år? Du mener kanskje 160? 1500 days ja da ICC var nyeste raid. Bare levla litt etter den tid. Lenke til kommentar
Iza_ Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 har vel et lignende anntall spilte timer jeg og på alle mine characters om jeg tør legge dem sammen.. Lenke til kommentar
Pow! Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Wow... Jeg trodde jeg hadde mye med mine 200 dager played. Lenke til kommentar
War Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Når man bodde på nerdehybel, hadde 7 kontoer og brukte keyclone og powerboosta og hadde alle klassene i topplevel og gjorde alle dailyquestene på alle karakterene og hadde gold-cap på 3 karakterer i TBC så sier det seg selv at det ble litt played.. Satt så mye stille at fordøyelsessystemet stoppet opp og jeg ble syk i den perioden jeg hadde 120t played i uka 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 wow er ikke det kjedelig i lengden da? klarte ikke mer enn noen timer jeg. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Jeg som trudde jeg spilte mye... Har ikke passert 300 dager engang, og jeg har raidet helt siden vanilla. Lenke til kommentar
cuadro Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Jeg har totalt 54 dager played time, og jeg har også vært med siden vanilla Aldri raidet noe særlig før de siste expansionsene dog. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 (endret) Method vs Midwinter ToT25HC race, gear scaled til 540. Begynner 20:00 edit: glemte link http://www.twitch.tv/athenelive Endret 8. september 2013 av nagina Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 (endret) Når man bodde på nerdehybel, hadde 7 kontoer og brukte keyclone og powerboosta og hadde alle klassene i topplevel og gjorde alle dailyquestene på alle karakterene og hadde gold-cap på 3 karakterer i TBC så sier det seg selv at det ble litt played.. Satt så mye stille at fordøyelsessystemet stoppet opp og jeg ble syk i den perioden jeg hadde 120t played i uka Regner med dette var i studietiden isåfall hva/ hvor studere du ? Høres ut som et ok studentliv Endret 21. september 2013 av Mr.Duklain Lenke til kommentar
War Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Allmenn pågybb Forkurs , matte og fysikk HIST Ja det var studietiden og hybelliv. Har man et guild og noe å gjøre så er vel tiden solgt. Nå logger jeg i wow og guildet har byttet side og jeg dreper en mob i uka uten mål og mening. Savner vanillawowfølesen, men den var nok bare magisk pga wow var nytt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå