kaaasen Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Lurer på om suget etter WoW noen gang vil slippe taket. Klarer meg fint noen mnd, opp til et halvt år før det blir uutholdelig. Blir spennende å se hvordan neste utvidelsespakke blir! Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 (endret) 10. er nord-amerika, de får patcher på tirsdager. Vi må nok vente til den 11. Endret 21. august 2013 av Skurupu Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Jeg pleier å hoppe på en måned eller to etter hver nye expansion. Kontoen har ligget frozen nå siden før jul en gang. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 (endret) Jeg er spent på det neste raidet. Siden 5.2 har 40 (!) folk enten sluttet å raide, eller blitt sparket ut. Så over halve raidet er nye folk, som vi ikke har sett spille progress. Endret 21. august 2013 av Skurupu Lenke til kommentar
Iza_ Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 WoW... det var mye folk som dere har klart å finne nye for ! Vi sliter med at vi er ti, og at officerene ikke finner nye folk.. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Ja, det er nesten litt utrolig at vi fortsatt holder det gående. Men sett fra en annen side, så er vi ikke den eneste guilden med dette problemet. Konkurransen har aldri vært dårligere, så kanskje vi får en god plassering alikevell. Lenke til kommentar
Thespaniard Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Får håpe Blizzard ikke venter for lenge med å lansere ny exp pack. Dødtiden kan ta livet av guilds, dette merket man allerede fra Cata til MoP. Så håper de annonserer noe på Blizzcon i nov. Lenke til kommentar
Iza_ Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Regner med de tar det på Blizzcon ja, sitter og håper litt på at de skal si noe på Gamescon, men da var det jo Diablo de tok opp Håper vi finner noe folk og, selv om vi adri kommer til å sloss i toppen, så er jeg ikke klar for hele det og finne et nytt guild igjen Lenke til kommentar
Tommyeen Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 Dem burde gjøre noe med grafikk motoren. Spillte i dag etter ca 1 år uten WoW. Grafikken er kjedelig:( Lenke til kommentar
DontTouchMyPhone Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Hei! Jeg levler en guardian druid om dagen, nærmer meg lvl 40. Lurer på en ting: jeg finner ikke plass til Maul i "rotasjonen", syns den er dyr og ødelegger for rage til Savage Defense. Den er vel skadeforebyggende når den proccer, men SD er jo jøtt bra den å, prøver å bruke den hver cooldown. Hva gjør dere andre med Maul kontra Savage Defense? Lenke til kommentar
Njercco Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Gjør du quester som guardian? Hvis du gjør det brude du respecce fort. Hvorfor ikke levle som feral eller boomi? det går jo mye raskere! Lenke til kommentar
DontTouchMyPhone Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Gjør ikke quester, går bare dungeons som tank. Lenke til kommentar
Iza_ Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Vel min guardian burker kun Maul når hun har full rage. Det er rett og slett en for dyr ting og bruke, og det er mye annet som er bedre Nå er det på lvl 90, men det burde nok ikke være en del av rotasjonen. Heller noe du bruker når du har for mye rage. Lenke til kommentar
DontTouchMyPhone Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Den er grei, var i grunnen det jeg tenkte. Da bruker jeg den bare om jeg ser den ikke ødelegger for bruken av noe annet. Nesten synd den har en proc; det gjør at man får "lyst" til å bruke den... Lenke til kommentar
Iza_ Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Hehe, ja ikke sant. Husker i Cata, da var den helt spambar og ble rett og slett for kraftig. Så det er nok derfor de endte opp med å endre den til å bli en dyr sak og bruke. Jeg kunne bruke den ganske ofte i raids, siden jeg var Crit bear of genererte rage som en annen idiot, men ja, heller SD Lenke til kommentar
NoobCannon Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Noen som har en scroll of resurrection de kan bruke? Veldi usikker på om jeg vil spiller eller ikke Lenke til kommentar
Thespaniard Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Noen som har en scroll of resurrection de kan bruke? Veldi usikker på om jeg vil spiller eller ikke Send en PM hvis du ikke har fått Lenke til kommentar
Njercco Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Hva er deres høyeste rating i arena? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 (endret) 2200 i 3v3, 2000 i 5v5 og 1900 eller noe i 2v2. (Spilte 5v5 en uke, så var jeg lei. For et rot, selv på høy rating. 2v2 er kjempemorsomt med venner, men ikke morsomt å spille for rating, imo.) Endret 30. august 2013 av Slettet-3t93k9 Lenke til kommentar
asle12 Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Hvor lenge må kontoen være frozen for å kunne motta scroll of resurrection? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå