Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Regner med de tar det på Blizzcon ja, sitter og håper litt på at de skal si noe på Gamescon, men da var det jo Diablo de tok opp :)

Håper vi finner noe folk og, selv om vi adri kommer til å sloss i toppen, så er jeg ikke klar for hele det og finne et nytt guild igjen

Lenke til kommentar

Hei! Jeg levler en guardian druid om dagen, nærmer meg lvl 40. Lurer på en ting: jeg finner ikke plass til Maul i "rotasjonen", syns den er dyr og ødelegger for rage til Savage Defense. Den er vel skadeforebyggende når den proccer, men SD er jo jøtt bra den å, prøver å bruke den hver cooldown. Hva gjør dere andre med Maul kontra Savage Defense?

Lenke til kommentar

Vel min guardian burker kun Maul når hun har full rage. Det er rett og slett en for dyr ting og bruke, og det er mye annet som er bedre :)

Nå er det på lvl 90, men det burde nok ikke være en del av rotasjonen. Heller noe du bruker når du har for mye rage.

Lenke til kommentar

Hehe, ja ikke sant.

Husker i Cata, da var den helt spambar og ble rett og slett for kraftig. Så det er nok derfor de endte opp med å endre den til å bli en dyr sak og bruke. Jeg kunne bruke den ganske ofte i raids, siden jeg var Crit bear of genererte rage som en annen idiot, men ja, heller SD :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

2200 i 3v3, 2000 i 5v5 og 1900 eller noe i 2v2.

(Spilte 5v5 en uke, så var jeg lei. For et rot, selv på høy rating. 2v2 er kjempemorsomt med venner, men ikke morsomt å spille for rating, imo.)

Endret av Slettet-3t93k9
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...