Thespaniard Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Har Blizz noe info om ny exp så får vi nok vite det 8 nov under Blizzcon Lenke til kommentar
Iza_ Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Synes den beste var den med Corgiene jeg da Men ja. MMO champion var nok litt kjapt ute denne gangen Lenke til kommentar
Oskov Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Hei! Jeg levler en Holy priest nå, og bruker naturligvis PW:S på low lvls. Men jeg går ut i fra at jeg seinere ikke kommer til å bruke dette? Eller?? Hvor høyt i lvl bruker andre Holy priests PW:S? Jeg har lest litt rundt på forum, og det ser ut til å være delte meninger. Hva mener folket her inne? Lenke til kommentar
Iza_ Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Tenker du mens du quester og sånn eller i instances? Jeg bruker ikke PW:S i det hele tatt på 90, men jeg har aldri lvla som Holy heller Lenke til kommentar
Oskov Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Tenker på mens jeg går Dungeons. Som disc Priest blir det jo noe annet, de roterer vel rundt shields og andre absorbs, men som Holy er det vel HoTs som gjelder. Men er usikker på hvor lenge jeg "har med meg" pw:s i rotasjonen. Lenke til kommentar
Iza_ Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Det jeg gikk av dungeons mens jeg lvlet opp min Holy så brukte jeg vel kun shield om jeg hadde mana/på begynnelsen av en større pull. Hvilken lvl er du? Sånn får å vite hvilke spells/talents du sitter med Renew, aoe heals, og heal + PoM holdt som oftest. I og så har jeg talent som gjør at flash heal blir gratis og instacast Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 (endret) Shield er i hvert fall bra når du veit det kommer et angrep som gjør mye skade. Endret 16. august 2013 av Skurupu Lenke til kommentar
Oskov Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Jeg er bare skikkelig lowbie ennå, 23. Og veit det kommer mange spells. Men så litt rundt på forum at endel mente at Holy priests overhodet ikke skulle bruke PW:S; at det ikke hørte til speccet og at det kosta for mye mana. Nå bruker jeg det naturligvis, men jeg hadde håpet på at det på et eller annet lvl var naturlig å sjalte det ut; kan ikke fordra å gå dungeons hvor folk whisprer meg at jeg spiller klassen feil, så tenkte jeg skulle få litt input. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Hva det står på lvl 90 har ingen tnig å si for deg i lav lvl. Shiel er en viktig spell på lav level, men du må som sagt være forsiktig med mana. Men om noen mister mye HP fort, kan shield være en smart løsning å kaste på, for å så kaste flash-heal. Da har du en instant-saver der og da, som kan gi deg mer tid til å heale. Om du skjønner? Uansett, ikke hør på folk som whisprer deg å sier at du spiller klassen feil, uansett level. Det kan hende at det du gjør på din lvl er akuratt det som skal til for å redde folk fra å dø, for å spare mana og for å gjøre spillopplevelsen morsom for deg. Så mitt tips: Join så mange instances/dungeons du kan, spill dem på den morsomste måten du kan, om det er å prøve å kun bruke flash-heal, kun renew eller å heale minimalt, men alltid få de til å overleve, samtidig som du gjør damage. Du spiller spillet for din skyld. Lenke til kommentar
Thespaniard Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 trailer til 5.4 patchen er ute http://eu.battle.net/wow/en/blog/10624923/ 1 Lenke til kommentar
Iza_ Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Ja det er som de sier, I rett situasjon er shield veldig bra. Det du må blir vant til er hva som er rett situasjon og bruke den på Og som de også sier ikke bry deg om folk som sier du ikke kjenner klassen din. Som regel er det ikke din fel om noen dør, spesielt sånn som folk puller i instances i dag Lenke til kommentar
Sudreimr Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Pusler litt av og på i dungeons med min disc prest, ble 70 her om dagen og nå er det renew og en prayer of mending hvis noen plutselig skal ta skade. Kan spamme smite og heale gruppa men er man lat så holder faktisk bare renew + PoM. Penance er jo helt latterlig på lavere level også, shield blir mer en oh shit-button hvis du er alt tabbed litt for lenge etter min spillestil xDWhining fra andre er bare å se bort i fra, har hendt jeg har gjort 20% av dmg ved smite/holy fire spam, heala tilstrekkelig slik at ingen har dødd bortsett fra når jeg ble silenced/fear i blood furnace. Da bryter jo helvette løs hos de andre i gruppa som har priests mains på 90 og alt annet. Bare å ignorere. Har du heirlooms? Hvis ja behøver du nesten ikke å bruke spells, hvis jeg kun healer og ikke dpser som disc er jeg sjeldent under 95% mana. Heal er en undervurdert spell, den er "treg" men koster ikke mana og healer helt ganske mye.Renew gir deg alltid litt ekstra tid til å heale andre, eller toppe noen som ikke har på maks. Shield funker hos meg som en oh shit, eller bare for å gi meg litt mer tid til å være distrahert andre stederPenance er også oh shit, spesielt nyttig med penace glyph slik at du kan kaste mens du løper.Er vel kun de spellsene jeg brukte frem til 68 eller noe for healing, selvfølgelig så kan du bruke smite/holy fire /flash heals fra talent på 45 innimellom men det å heale som priest er både enkelt og morsomt Lenke til kommentar
nagina Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Penance brukes også som damage spell, healer mens man skader, brukes på hver CD her i gården. Priest er forandret ganske mye siden jeg levlet det, men levle som holy ville jeg holdt meg unna, penance på disc tree er for god spell, derfor anbefales disc foran holy. Sw:shield - er du disc så har du passirve skill som heter "rapture" som gir deg tilbake mana om shieldet blir brukt opp, det har ikke holy. MEN, nå er jeg ikke sikker når du får denne passive. Lenke til kommentar
Oskov Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 Jeg har levla litt som disc priest før, gikk greit det, men vil prøve holy nå. Og jeg er stor fan av å levle i det speccet jeg ønsker å spille på lvl 90, i allefall når det gjelder tank eller healer-spec. Vil lære spellsa mens jeg levler. Det er derfor jeg spiller holy også på low lvl, vil ha med meg alt fra byrjan. Lenke til kommentar
Iza_ Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 Morsomste med Disc priest på 90, er etter første bossen i en av LFR'ene så kom det en komentar fra den ene av de to tankene om å kicke de med lav dps. Jeg var da en av dem med mine 50k. Da kom det tørt fra en av mine guildies at kanskje han skulle sjekke specc/healing done før han gjorde det. (på den lista toppet jeg soleklart ) Dps healing = win! Lenke til kommentar
Heseblesen Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 Hvis en tank i en LFR bekymrer seg over lav dps i en gruppe hvor de laveste gjør 50k så tror jeg tanken er godt vant. Ser for det meste at 20-30% av dps'ene i LFR ligger mye lavere enn 50k - ofte rundt 15-30k i gjennomsnitt. I 10-mann eller over kan jeg forstå tanken, men i LFR så virker det en smule kravstort å forvente all verden ;-) . Lenke til kommentar
Iza_ Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Det er vel en grunn for at det blir kalt "Looking for retards" og det er sjelden jeg ser alt for mye dps ser under 50k i ToT Lenke til kommentar
nagina Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Synes de burde nerfe disc, altfor overpowered healer class atm. Har ikke følgt med på disc 5.4 changes men noe bør gjøres imo. Shadow derimot buffes litt, det er meget pluss <3 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Ser ut til at vi har en dato for 5.4-slipp; 27. August. Og 25-man testing har ikke startet enda. Retter meg selv her. 11. September kan være patch-dato. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 10. September ble det akkurat annonsert. http://eu.battle.net/wow/en/blog/10702332/Preparing_for_Patch_54_Siege_of_Orgrimmar-21_08_2013 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå