Bytex Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Sosiale guilds ender alltid opp i et uendelig drama..spesiellt hvis det er flere damer involvert i guildet også. Folk som blir såra og leaver eller rager på forum osv.. Lenke til kommentar
Iza_ Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Sosiale guilds ender alltid opp i et uendelig drama..spesiellt hvis det er flere damer involvert i guildet også. Folk som blir såra og leaver eller rager på forum osv.. Ja det er jo ingenting så dumt som desperate mannfolk som sloss over det de tror er damer på nett 1 Lenke til kommentar
Sudreimr Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Sosiale guilds ender alltid opp i et uendelig drama..spesiellt hvis det er flere damer involvert i guildet også. Folk som blir såra og leaver eller rager på forum osv.. Nja, etter min erfaring så er det ikke mer drama i en sosial guild enn raiding guild, uavhengig av hvor mange damer det er i guildet. Nå er jeg kanskje ikke den som kan si mest om "hvor mye drama følger med xxx" ettersom jeg har kun vært i et fåtall guilds(1 alliance guild over 7 år og 2/3 horde guilds i de periodene jeg ikke spilte alliance) i tillegg til den sosiale (raiding) guilden jeg har nå. De som evner å lage mye drama har en tendens til å leave like fort som de joiner, hvis ikke de innser at hva de krangler over er tåpelig eller at det bare en misforståelse. Vi har vel hatt én hendelse på 1 år, men det var i bunn og grunn en misforståelse som følge av dialekt, øl og at fulle folk ikke vet når nok er nok Lenke til kommentar
Antatra Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 (endret) Er det noen som kunne tenkte seg å sende meg en scroll of resurrection? Forstår det slik at den som sender får en mount for strevet. PM meg for detaljer. Edit: Takk, har fått ordnet det. Endret 5. august 2013 av Antatra Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Sosiale guilds ender alltid opp i et uendelig drama..spesiellt hvis det er flere damer involvert i guildet også. Folk som blir såra og leaver eller rager på forum osv.. Kommer an på den mentale alderen på folkene som er i guildet. Det guildet jeg spiller i har vært sammen så og si siden dag 1 av wow. Har guildmøter mer eller mindre hvert år. Men selvfølgelig om du har umodne drittunger inne i bildet, som WoW communitiet for det meste består av, så blir det problemer 1 Lenke til kommentar
nagina Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Lurer når 5.4 kommer ut? nå som det testes PTR osv, hvor mye senere bruker det å komme? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Foreløpig har det kun vært tester av 10-man. Det skal være en runde med 25-man også før testing er ferdig. Jeg spår rundt 2 måneder. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Sosiale guilds ender alltid opp i et uendelig drama..spesiellt hvis det er flere damer involvert i guildet også. Folk som blir såra og leaver eller rager på forum osv.. Haha skal ærllig innrømme at det har jeg aldri opplevd i de guildenen jeg har vært med i Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 (endret) Det har jeg et par ganger, og det var også et veldig awkward og public guild-drama i nettopp denne tråden med ett av "hardware's sosiale wow-guilds". Krangling og grining over flere sider for moddene tok tak. Endret 8. august 2013 av Bytex Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Det har jeg et par ganger, og det var også et veldig awkward og public guild-drama i nettopp denne tråden med ett av "hardware's sosiale wow-guilds". Krangling og grining over flere sider for moddene tok tak. Handlet vell ikke om damer da ? Bare og splittet det ut av tråden da og sende det til samliv og relasjoner Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Ser ut til at vi har en dato for 5.4-slipp; 27. August. Og 25-man testing har ikke startet enda. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 (endret) Er ein stor mulighet for at neste Expansion blir " The Dark Below " Ka synes folk om dette? Twisting Nether kanskje? Endret 13. august 2013 av Noiz Lenke til kommentar
Iza_ Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Hmh.. Burning legion kanskje Blir spennende og se hva det blir til. Kunne tenke meg litt mere Draenei lore Lenke til kommentar
nagina Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 The Dark Below høres mer D3. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Blizzard annonserte akuratt at neste D3-ekspansjon heter "Reaper of Souls". Lenke til kommentar
Troenderfury Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Kom over denne tråden på MMO Champion; http://www.mmo-champion.com/threads/1331547-Patch-5-5-The-Skysunder Hvis denne logoen er ekte, vil jeg tro at neste WoW expansion handler om Burning Legion, "The Dark Below". Lenke til kommentar
kjekkealex Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Noen som har en scroll of ress? Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 The Dark Below høres mer D3. The Dark Below er Warcraft, ikkje D3, leser du litt lore så veit du det. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Ser ut til at "The Dark Below"-trademarkingen bare var en brukerlagd bløff. Mer om det her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå