Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi klarte endelig skrape sammen nok folk til et raid igjen. Og ned med Lei Shen vanlig.. kan ikke si jeg gleder meg mye til å eventuelt en dag hilse på han på heroic :p

Stod igjen alene til slutt med 17k health da han daua, pusta en smule letta ut noen sekunder før når jeg fikk opp alle self healsene mine :p

Lenke til kommentar

Typisk at jeg må på jobb i dag. Vi hadde Lei'Shen på 10% på søndag, og regner med at de tar han ned i løpet av kvelden.

Vi klarte endelig skrape sammen nok folk til et raid igjen. Og ned med Lei Shen vanlig.. kan ikke si jeg gleder meg mye til å eventuelt en dag hilse på han på heroic :p

Stod igjen alene til slutt med 17k health da han daua, pusta en smule letta ut noen sekunder før når jeg fikk opp alle self healsene mine :p

Grattis :wee:

Lenke til kommentar

Tenkte å teste wow igjen, det er 1 år siden jeg har spilt sist tror jeg.

En tur innom mmo champion gjør meg litt skeptisk. Da tenker jeg mest på hvordan jeg skal få med meg alt i nyeste expansion, ting virker så forandret.

Er det noen plass man bør lese seg opp for å komme ajour med hvor man bør queste, zoner osv

Hater å ha pause fra wow, fordi ting forandrer seg en del

Lenke til kommentar

Tenkte å teste wow igjen, det er 1 år siden jeg har spilt sist tror jeg.

En tur innom mmo champion gjør meg litt skeptisk. Da tenker jeg mest på hvordan jeg skal få med meg alt i nyeste expansion, ting virker så forandret.

Er det noen plass man bør lese seg opp for å komme ajour med hvor man bør queste, zoner osv

Hater å ha pause fra wow, fordi ting forandrer seg en del

Kanskje denne videoen er til hjelp:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hei, spiller på The Venture Co, Alliance og vi er en norsk lvl 25 Guild PVE "The Northern Light" og trenger flere spillere da det er blitt lit dødt her......... er vanskelig å få til raiding uten LFR. Har vurdert å finne en ny guild på en annen server men har ikke funnet noen som frister da jeg har 6 lvl 90 og det blir litt dyrt å flytte alle :( Men venter i spenning da de muligens en vakker dag skal slå sammen noen servere. Er det noen her som kunne tenke seg å bli med i en Norsk sosial guild som raider når vi kan ;) eller vet om en Norsk sosial raiding guild som er oppegående? (kan oxo være skandianvisk)

Lenke til kommentar

Heia, dere kan sjekke ut oss i Dreadguards på Ragnaros(posten under denne :p). Sosial raiding guild som har hatt eksamens/sommerpause siden og starter opp raiding igjen i 5.4. Samtlige er studenter/jobber(med en eller annen kombinasjon av barn, dame, undulat etc). Aldersmessig er vi fra begynnelsen av 20 årene til begynnelsen av 40, snittalder rundt 24-25 kanskje. Mentalt en del lavere...

Bare å lese den andre posten/sende melding, letteste er vel å legge til battletag Sudreimr#2330 så er det bare å fyre løs.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...