Iza_ Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Det er jo noe Men det er jo mount som dropper fra Garrosh og om jeg ikke husker helt feil Den tror jeg kun var normal/heroic Men tiden vil vise Lenke til kommentar
Troenderfury Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Det er jo noe Men det er jo mount som dropper fra Garrosh og om jeg ikke husker helt feil Den tror jeg kun var normal/heroic Men tiden vil vise Det stemmer nok. 100% drop sjangs på heroic i allefall. Lenke til kommentar
Iza_ Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Ulempen med å savne på pets/Mounts, so much to farm! og ikke alt er like lett Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 ... eller gjøre som veldig mange andre gjør; Vente en eller to ekspansjoner og skaffe seg achievement-mount på den måten. Lenke til kommentar
Iza_ Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Joda, men det er ikke helt det samme Lenke til kommentar
Troenderfury Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 60 pulls og 44% best try på Lei'Shen. Faen jeg hater bossen allerede. Lenke til kommentar
Iza_ Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Vi klarte endelig skrape sammen nok folk til et raid igjen. Og ned med Lei Shen vanlig.. kan ikke si jeg gleder meg mye til å eventuelt en dag hilse på han på heroic Stod igjen alene til slutt med 17k health da han daua, pusta en smule letta ut noen sekunder før når jeg fikk opp alle self healsene mine Lenke til kommentar
Troenderfury Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 Typisk at jeg må på jobb i dag. Vi hadde Lei'Shen på 10% på søndag, og regner med at de tar han ned i løpet av kvelden. Vi klarte endelig skrape sammen nok folk til et raid igjen. Og ned med Lei Shen vanlig.. kan ikke si jeg gleder meg mye til å eventuelt en dag hilse på han på heroic Stod igjen alene til slutt med 17k health da han daua, pusta en smule letta ut noen sekunder før når jeg fikk opp alle self healsene mine Grattis Lenke til kommentar
Iza_ Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 Takker Selv om det suger når bosser dør når man ikke er der, så krysser jeg fingrene for dere Lenke til kommentar
Hakasu Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Er det noen som har testa denne måten å levle opp 50-60 på? Ble nysgjerrig, men stress å finne noen som kan hjelpe meg før jeg veit om det virkelig funker. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Tenkte å teste wow igjen, det er 1 år siden jeg har spilt sist tror jeg. En tur innom mmo champion gjør meg litt skeptisk. Da tenker jeg mest på hvordan jeg skal få med meg alt i nyeste expansion, ting virker så forandret. Er det noen plass man bør lese seg opp for å komme ajour med hvor man bør queste, zoner osv Hater å ha pause fra wow, fordi ting forandrer seg en del Lenke til kommentar
Thespaniard Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Tenkte å teste wow igjen, det er 1 år siden jeg har spilt sist tror jeg. En tur innom mmo champion gjør meg litt skeptisk. Da tenker jeg mest på hvordan jeg skal få med meg alt i nyeste expansion, ting virker så forandret. Er det noen plass man bør lese seg opp for å komme ajour med hvor man bør queste, zoner osv Hater å ha pause fra wow, fordi ting forandrer seg en del Kanskje denne videoen er til hjelp: Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Alle guides er i mine ubrukelig, og det er å kaste vekk penger. Men om du har penger til å kaste vekk så kjør på. Lenke til kommentar
Troenderfury Skrevet 21. juli 2013 Del Skrevet 21. juli 2013 Har hatt en del attempts på Lei'Shen heroic siden sist. En serie av wipes på 4,3,2 og 1%. Er oppe i 170 wipes nå totalt. Meh. Lenke til kommentar
Defo Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 Hørte noe om at de gamle raid instancene fra vanilla ol. vil bli redesignet for lvl 90. Stemmer dette? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 Tviler på at det stemmer. Lenke til kommentar
Tuttern Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 Hei, spiller på The Venture Co, Alliance og vi er en norsk lvl 25 Guild PVE "The Northern Light" og trenger flere spillere da det er blitt lit dødt her......... er vanskelig å få til raiding uten LFR. Har vurdert å finne en ny guild på en annen server men har ikke funnet noen som frister da jeg har 6 lvl 90 og det blir litt dyrt å flytte alle Men venter i spenning da de muligens en vakker dag skal slå sammen noen servere. Er det noen her som kunne tenke seg å bli med i en Norsk sosial guild som raider når vi kan eller vet om en Norsk sosial raiding guild som er oppegående? (kan oxo være skandianvisk) Lenke til kommentar
Sudreimr Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Heia, dere kan sjekke ut oss i Dreadguards på Ragnaros(posten under denne ). Sosial raiding guild som har hatt eksamens/sommerpause siden og starter opp raiding igjen i 5.4. Samtlige er studenter/jobber(med en eller annen kombinasjon av barn, dame, undulat etc). Aldersmessig er vi fra begynnelsen av 20 årene til begynnelsen av 40, snittalder rundt 24-25 kanskje. Mentalt en del lavere... Bare å lese den andre posten/sende melding, letteste er vel å legge til battletag Sudreimr#2330 så er det bare å fyre løs. Lenke til kommentar
Tuttern Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Takk Sudreimr, Tuttern ble født undead men fikk senere kjøtt på kroppen ved ett server bytte og pr dags dato så er Horde uaktuellt da min kvinne i huset nekter å spille Horde Lenke til kommentar
Sudreimr Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 hvis damen ikke vil da er ikke mye å gjøre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå