Datasmurf Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Ja, det koster penger både å kjøpe det + expansions, og en månedlig kostand på rundt 79 kr. Jeg har det installert på en egen disk for spill. Lenke til kommentar
Troenderfury Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 Heh, her er det en stund siden jeg skrev sist gitt Hva gjør folk for tiden? Selv driver jeg med raiding 3 dager i uken, og akkurat nå jobber vi med å ta ned Lei'Shen på 25 man heroic. Lenke til kommentar
Iza_ Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 Lei Shen på heroic er en skremmende tanke får "scrubs" som meg Vi har det store sommerferie syndromet i guilde jeg spiller i for tiden, usikker på om det overlever og ikke en anelse hva jeg gjør om det ikke gjør det. Sommer skulle vert bannlyst i WoW Lenke til kommentar
Sudreimr Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 (endret) Hatt sommerstemning siden påske i vår norske guild xD Men vi er en liten sta gruppe på 6-8 som gjør mye pvp, koser oss med litt lfr sammen og ser frem til 5.4, da tenkte vi og starte 10 man raiding igjen ^^ Endret 3. juli 2013 av Sudreimr Lenke til kommentar
Troenderfury Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 Lei'Shen er skremmende ja Streamer forresten alle forsøkene våre. http://www.twitch.tv/Tr0enderfury/old Lenke til kommentar
nagina Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 Nå vet jeg ikke hva som er galt men streamen din lagger som pokker, i 1080p. Nei, er ikke nettet mitt, klarer lett å se andre streams i 1080p. Kan være twitch.tv problem også, dunno tbh. Lenke til kommentar
Iza_ Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Lei'Shen er skremmende ja Streamer forresten alle forsøkene våre. http://www.twitch.tv/Tr0enderfury/old Hmh.. får legge den til når jeg kommer hjem Jeg er sånn mystisk person på en RP server, men jeg tror nesten at jeg hadde savnet og raide om jeg bare hadde testa et rp guild uten raiding Lenke til kommentar
Troenderfury Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Nå vet jeg ikke hva som er galt men streamen din lagger som pokker, i 1080p. Nei, er ikke nettet mitt, klarer lett å se andre streams i 1080p. Kan være twitch.tv problem også, dunno tbh. Snodig. De andre som så på meldte ikke om lag. Får se på det i kveld. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 (endret) Heh, her er det en stund siden jeg skrev sist gitt Hva gjør folk for tiden? Selv driver jeg med raiding 3 dager i uken, og akkurat nå jobber vi med å ta ned Lei'Shen på 25 man heroic. Vi farmer 13/13 HC med mains på onsdager, og 12/12 Normal med alts på torsdager. Dette er vår "sommerferie". Endret 4. juli 2013 av Skurupu Lenke til kommentar
Iza_ Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Hvor mye raider egentlig dere når det er på det "verste"? Skal vel være glad om jeg får se drept Lei Shen normal mode sånn som det er for tiden hos meg Lenke til kommentar
Troenderfury Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Vi farmer 13/13 HC med mains på onsdager, og 12/12 Normal med alts på torsdager. Dette er vår "sommerferie". Not bad! Vi sliter fortsatt med Lei'Shen, spesielt i første intermission. Vi har vel hatt bare ~40 pulls enda, så det blir vel bedre etter hvert. Vi har også bestemt oss for å extende helt til han er død Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 (endret) 19:00 til 0:00. Søndag til torsdag. Fordelen med å spille i et "seriøst" guild er at vi blir fort ferdig, og det tar ikke så alt for lang tid før vi er tilbake på 1, maks 2 dager i uka. Not bad! Vi sliter fortsatt med Lei'Shen, spesielt i første intermission. Vi har vel hatt bare ~40 pulls enda, så det blir vel bedre etter hvert. Vi har også bestemt oss for å extende helt til han er død Denne tierens manndomsprøve. Vi brukte nesten 400 wipes. Endret 4. juli 2013 av Skurupu Lenke til kommentar
Iza_ Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Det hadde jeg aldri klart for å være helt ærlig. All ære til dere som klarer det, men det hadde slitt ut meg fullstendig, og det har jeg jobben min til Det betyr som regel at man er i guild som ikke ser så mye HC, men det overlever jeg. Eneste som er synd er alle mountsene man aldri får sjansen på Lenke til kommentar
Troenderfury Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Hvor mye raider egentlig dere når det er på det "verste"? Skal vel være glad om jeg får se drept Lei Shen normal mode sånn som det er for tiden hos meg 9 timer i uken, fordelt på 3 dager. Hender seg vi tar en dag ekstra for å "cleare". Lenke til kommentar
Iza_ Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 9 timer i uken, fordelt på 3 dager. Hender seg vi tar en dag ekstra for å "cleare". Håper dere får ned mr Shen snart da har lagt til twitch accounten så da blir jeg advart når du streamer Lenke til kommentar
Troenderfury Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Det hadde jeg aldri klart for å være helt ærlig. All ære til dere som klarer det, men det hadde slitt ut meg fullstendig, og det har jeg jobben min til Det betyr som regel at man er i guild som ikke ser så mye HC, men det overlever jeg. Eneste som er synd er alle mountsene man aldri får sjansen på Flex raiding neste patch skal gjøre det mulig for alle å skaffe seg achievements/pets/mounts. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 25 timer i uken er rimelig slitsomt, ja. Men dette er bare i perioder. For å ta et ekstremt eksempel, så raidet vi 2-3 timer i uken i nesten 8 måneder, under Dragon Soul. Lenke til kommentar
Iza_ Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Skal det? Trodde de spesiell mountene etc bare gjaldt for normal/heroic. Ikke det at jeg helt tror jeg kommer til å flex raide, de fleste jeg spilte med har slutta for lenge siden Lenke til kommentar
Troenderfury Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Dragon Soul. Å gud, ikke minn meg på det stedet. Lenke til kommentar
Troenderfury Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Skal det? Trodde de spesiell mountene etc bare gjaldt for normal/heroic. Ikke det at jeg helt tror jeg kommer til å flex raide, de fleste jeg spilte med har slutta for lenge siden De skal i hvertfall gjøre det mulig å skaffe seg "Glory of xxx raider" achievementen, som også innebærer en mount. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå