Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lei Shen på heroic er en skremmende tanke får "scrubs" som meg :)

Vi har det store sommerferie syndromet i guilde jeg spiller i for tiden, usikker på om det overlever og ikke en anelse hva jeg gjør om det ikke gjør det.

Sommer skulle vert bannlyst i WoW :D

Lenke til kommentar

Hatt sommerstemning siden påske i vår norske guild xD Men vi er en liten sta gruppe på 6-8 som gjør mye pvp, koser oss med litt lfr sammen og ser frem til 5.4, da tenkte vi og starte 10 man raiding igjen ^^

Endret av Sudreimr
Lenke til kommentar

Nå vet jeg ikke hva som er galt men streamen din lagger som pokker, i 1080p. Nei, er ikke nettet mitt, klarer lett å se andre streams i 1080p. Kan være twitch.tv problem også, dunno tbh.

Snodig. De andre som så på meldte ikke om lag. Får se på det i kveld.

Lenke til kommentar

Heh, her er det en stund siden jeg skrev sist gitt :)

Hva gjør folk for tiden?

Selv driver jeg med raiding 3 dager i uken, og akkurat nå jobber vi med å ta ned Lei'Shen på 25 man heroic. :wee:

Vi farmer 13/13 HC med mains på onsdager, og 12/12 Normal med alts på torsdager. Dette er vår "sommerferie".

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar

Vi farmer 13/13 HC med mains på onsdager, og 12/12 Normal med alts på torsdager. Dette er vår "sommerferie".

Not bad! Vi sliter fortsatt med Lei'Shen, spesielt i første intermission. Vi har vel hatt bare ~40 pulls enda, så det blir vel bedre etter hvert. Vi har også bestemt oss for å extende helt til han er død :wee:

Lenke til kommentar

19:00 til 0:00. Søndag til torsdag.

Fordelen med å spille i et "seriøst" guild er at vi blir fort ferdig, og det tar ikke så alt for lang tid før vi er tilbake på 1, maks 2 dager i uka.

Not bad! Vi sliter fortsatt med Lei'Shen, spesielt i første intermission. Vi har vel hatt bare ~40 pulls enda, så det blir vel bedre etter hvert. Vi har også bestemt oss for å extende helt til han er død

Denne tierens manndomsprøve. Vi brukte nesten 400 wipes.

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar

Det hadde jeg aldri klart for å være helt ærlig. All ære til dere som klarer det, men det hadde slitt ut meg fullstendig, og det har jeg jobben min til :)

Det betyr som regel at man er i guild som ikke ser så mye HC, men det overlever jeg. Eneste som er synd er alle mountsene man aldri får sjansen på :)

Lenke til kommentar

9 timer i uken, fordelt på 3 dager. Hender seg vi tar en dag ekstra for å "cleare".

Håper dere får ned mr Shen snart da :)

har lagt til twitch accounten så da blir jeg advart når du streamer

Lenke til kommentar

Det hadde jeg aldri klart for å være helt ærlig. All ære til dere som klarer det, men det hadde slitt ut meg fullstendig, og det har jeg jobben min til :)

Det betyr som regel at man er i guild som ikke ser så mye HC, men det overlever jeg. Eneste som er synd er alle mountsene man aldri får sjansen på :)

Flex raiding neste patch skal gjøre det mulig for alle å skaffe seg achievements/pets/mounts. :)

Lenke til kommentar

Skal det? Trodde de spesiell mountene etc bare gjaldt for normal/heroic.

Ikke det at jeg helt tror jeg kommer til å flex raide, de fleste jeg spilte med har slutta for lenge siden :D

De skal i hvertfall gjøre det mulig å skaffe seg "Glory of xxx raider" achievementen, som også innebærer en mount.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...