Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bare et lite spørsmål: Kostnadene for Mount/Riding Skill, har de skjedd noe der i løpet av de siste 3 månedene (jeg har hatt pause)?

 

Mener på at vanlig Mount kostet ~60g før og Riding Skill ~10g, men nå er det omvendt.

Så også at Epic Mount Riding skill kostet 800/900g og selve Mounten bare 100g, mens det var mounten som kostet 800/900g før.

 

Håper dette ikke ble rotete og/eller dårlig forklart, gikk nemmelig frem og tilbake for å 'redigere' på det jeg hadde skrevet noen ganger.

 

 

Mvh en trøtt Dewd.

:sleep:

Endret av Dewd
Lenke til kommentar
Bare et lite spørsmål: Kostnadene for Mount/Riding Skill, har de skjedd noe der i løpet av de siste 3 månedene (jeg har hatt pause)?

 

Mener på at vanlig Mount kostet ~60g før og Riding Skill ~10g, men nå er det omvendt.

Så også at Epic Mount Riding skill kostet 800/900g og selve Mounten bare 100g, mens det var mounten som kostet 800/900g før.

 

Håper dette ikke ble rotete og/eller dårlig forklart, gikk nemmelig frem og tilbake for å 'redigere' på det jeg hadde skrevet noen ganger.

 

 

Mvh en trøtt Dewd.

:sleep:

7220442[/snapback]

Jepp. Nå kjøper man en riding skill til et visst nivå. Vanlig mount er 75, og epic er 150, tror jeg. Og nå gjelder skillen alt av ridedyr, i motsetning til før. Det vil si, man trenger kun skillen en gang, og dermed kan man ha flere mounts til en billig penge :)

Lenke til kommentar
Bare et lite spørsmål: Kostnadene for Mount/Riding Skill, har de skjedd noe der i løpet av de siste 3 månedene (jeg har hatt pause)?

 

Mener på at vanlig Mount kostet ~60g før og Riding Skill ~10g, men nå er det omvendt.

Så også at Epic Mount Riding skill kostet 800/900g og selve Mounten bare 100g, mens det var mounten som kostet 800/900g før.

 

Håper dette ikke ble rotete og/eller dårlig forklart, gikk nemmelig frem og tilbake for å 'redigere' på det jeg hadde skrevet noen ganger.

 

 

Mvh en trøtt Dewd.

:sleep:

7220442[/snapback]

Jepp. Nå kjøper man en riding skill til et visst nivå. Vanlig mount er 75, og epic er 150, tror jeg. Og nå gjelder skillen alt av ridedyr, i motsetning til før. Det vil si, man trenger kun skillen en gang, og dermed kan man ha flere mounts til en billig penge :)

7220499[/snapback]

Takker for svar :)

 

For en noen måner siden ble jeg nemmeli Exalted med Darnassus og kjøpte Riding Skillen til en plass under 100g (husker ikke nøyaktig hva det kostet), men ventet med selve Mounten siden jeg ikke hadde 800g akkurat da.

 

Idag dro jeg tilbake til Darna for å sjekke hvor mye mounten kostet, noe som ikke var mer en 80g, så vist man ser vekk fra all Runecloth jeg kjøpte for å bli Exalted ble det en rimelig billig mount, sparte meg vertfall 720g :yes:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Han har lagt ut video av det. Se den du. (:

7209083[/snapback]

Så gi oss link da! ;)

7223249[/snapback]

Fant den ikke, du får spørre han om den. :/

 

 

 

Noen som har vært borti dette før? Den stopper på 99%. Har prøvd det Blizzard sier, installert BC på nytt også...

post-22560-1162754589_thumb.jpg

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...