Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 Enig med de over. Jeg som resto druid levla opp som feral, men specca resto på lvl 90. Er jo en helt ny klasse, men så lenge man vil lese litt og utforske så skjønner man fort hvordan ting fungerer. Er du en PvP spiller kan du også registrere deg på skill-capped (koster en liten skilling for en mnd, men var ikke store greiene) og få lære masse der. Er det til PvE er det plenty av youtube videoer fra bossfights med mage PoV. Lenke til kommentar
Quazer- Skrevet 12. april 2013 Del Skrevet 12. april 2013 Syns det virker dødt generelt i denne World of Warcraft tråden. Ble ikke MoP så bra likevel? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 12. april 2013 Del Skrevet 12. april 2013 (endret) Vi er så opptattt med spillet. Joda, MoP er kanskje den beste ekspansjonen til nå. Står mellom den og Burning Crusade, av utelukkende nostalgiske grunner. Sannheten er at spillet er bedre nå, enn det noensinne har vært. Endret 12. april 2013 av Skurupu Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. april 2013 Del Skrevet 12. april 2013 Tror ikke du skal regne 10-12 postere på dette forumet som en målepinne for hvor bra MoP ble, over ett år etter release. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 12. april 2013 Del Skrevet 12. april 2013 Synes MoP er en kjempegod release, selv i PvP. De fikset ihvertfall mye i denne sesongen, selvom mye må gjøres. Men slik er PvP, noen ganger må man bare rerolle. Typisk at jeg spilte rogue sist season, og har rerolla til druid denne, hehe. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 (endret) Endret 25. juni 2020 av Slettet-8OkEXm Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 Mulig du savner de tingene, men du vil ikke gå tilbake 10 år i tid for å spille WoW slik det var da. 1 Lenke til kommentar
Quazer- Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 LFR og cross-realms er noe av det beste som skjedde med WoW. Unger er altfor utålmodige. Spillet er jo laget slik at ting skal ta ekstremt lang tid, fysjom. Lenke til kommentar
Budbringer Skrevet 14. april 2013 Del Skrevet 14. april 2013 Jeg og en kamerat skal starte horde. Hvilke realms er det mange hordes på og kort bg kø? Husker stormscale var det før(vet ikke om den fortsatt er det), men hvike andre realms er det å? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. april 2013 Del Skrevet 14. april 2013 CRZ er det verste som har skjedd så lenge high levels henger rundt i lowbie-soner og ganker. Skjønt, det skjedde jo før CRZ også, bare at nå skjer det til og med på backwater servers. Og det er helt forferdelig når man prøver og campe rare spawns for pet battles. :| Lenke til kommentar
Quazer- Skrevet 14. april 2013 Del Skrevet 14. april 2013 Denne kan kanskje hjelpe litt http://www.warcraftrealms.com/eu_realmstats.php?sort=HordePopulation Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 14. april 2013 Del Skrevet 14. april 2013 (endret) Da var vi 11/13 Heroic, og Lei Shen står for tur. Denne bossen skiller klinten fra hveten, for å si det sånn. Endret 14. april 2013 av Skurupu Lenke til kommentar
Iza_ Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 Lykke til MoP er absolutt et nytt steg i rett retning for wow, spesielt etter Cata, jeg storkoser meg i alle fall. Noen få alt's til og lvle opp, så er det egentlig i boks for min del, endelig kommet meg litt videre på min monk, skal ta Herald of the Titans med henne (siden alt annet jeg eier er lvl 85+) WTB mere fritid! Lenke til kommentar
Holyashell Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 Herald of the Titans Var en god stund (og kanskje fortsatt?) mulig å gjøre dette som level 90, så lenge bossen døde før det hadde gått 10 sekunder klarte den ikke registrere level og items på raidet som gjorde prosessen kort. Mulig det er snakk om færre antall sekunder, og kanskje er denne muligheten ikke lengre der. Uansett mye tøffere å gjøre det på den riktige måten! Lenke til kommentar
Iza_ Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 Det vet jeg ikke noe om. Vi er en gjeng der noen har tatt det, og så er det noen av oss som lvler opp til 80 for å ta det på den ordentlige måten, morsommere det Gav meg en god unnskyldning til å få ut fingern med monken og. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 (endret) Syns det virker dødt generelt i denne World of Warcraft tråden. Ble ikke MoP så bra likevel? Sånn reint teknisk sett så er vel MoP noe av det beste dem har lagd. Introdusert mye nytt og kult, verden ser (igjen, teknisk sett) veldig pen ut. Estetisk får være opp til den enkelte. Jeg syntes ikke noe særlig om det, har heller ikke noe til overs for Kung-Fu-Pandaer, så lore-messig sett så liker jeg ikke ekspansjonen det grann. Men det er bare min personlige mening. Endret 15. april 2013 av Gurglemuffin Lenke til kommentar
cuadro Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 Pandaer har jeg ikke så mye imot, ettersom det er et interessant innspill på konflikten mellom alliance og horde, men jeg synest alle instances og raids har blitt preget alt for mye av temaet og ser desverre ganske kjedelige ut. Det til tross for at mange av de nye boss-mekanismene er mer interessante og gøye enn av tidligere expansions. Dinosaurer er så som så, alltid gøy med dinosaurer, men det er så tett oppi det nye "dritet" at det bare er mer trash å gå gjennom. Nagrand og Blade's Edge er fremdeles mer spennende når det gjelder store monstre, til tross for at de (desverre) tok vekk elite-statusen på de gøye mobsene (istedenfor å gjøre looten mer interessant). Gjevnt over syntes jeg at med den nye expansionen har spillet virket mindre åpent og spennende pve-vis (pvp har jeg lite negativt å si om). Men utviklingen i historien, altså selve loren, syntes jeg er helt fantastisk, spesielt med det vi vet at kommer i neste patch. Lenke til kommentar
Iza_ Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 Liker Pandaren lore jeg og, Mye fordi jeg er gammel warcraft spiller som møtte Pandaren allerede da, og egentlig alltid har venta på dem Likte vrien de har på den siste solo instansen på Isle of Thunder, den spiller opp om hva som kommer Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 (endret) Selv driter jeg totalt i lore. Har aldri lest en quest text eller faktisk hørt på hva en NPC har å si. Spiller også muted, og har gjort det helt siden vanilla. Jeg bryr meg kun om raiding, og hva man må gjøre for å forberede seg til raiding. Eneste jeg har å si er at Pandaria er vakkert å se på, og det er det viktigste for meg. Elsker den kinesiske inspirasjonen. Raids er også bedre nå enn det noensinne har vært. Bosser krever mye mer koordinasjon og reaksjon, og man kan ikke lenger ha dødvekt i raidet, da alle 25 er nødt til å gjøre ting som potensielt kan wipe alle sammen om den personen failer. Bossene er ikke lenger gear checks, men skill checks. Endret 15. april 2013 av Skurupu Lenke til kommentar
Grizzler Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 Lagde en liten video av "Four Senses Brew" http://www.wowhead.com/spell=126654/four-senses-brew Kan se den her: Vet ikke om den er heeelt verdt alt du må ha for å lage den, men var litt gøy å gjøre det likevel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå