Skurupu Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Var ikke noe bedre på HC, egentlig. Vi drepte han på under 10 pulls. For meg som ranged dps er kampen uforandret. Problembossene denne tieren ser ut til å være Council of Elders, Durumu, Dark Animus, Lei Shen og Ra-Den. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 (endret) Da har jeg nesten fått full epic på druiden min, og spiller godcomp. Må si det er en artig comp, selvom jeg er litt undergeara. (473 ilvl) Kom til 1650 1750 i 2v2 idag og 1850 i 3v3. Med tanke på det er første dagen min i 3v3 på druiden, er jeg strålende fornøyd! Er ikke alltid det er like lett å heale gjennom en slik damage som her, selvom vi fokuserte mesteparten av CC på DK/healer. Så mange silence/petstun/stun som man får på seg, og alltid inn i en scatter-trap, og pga sykt pressure av DK er det umulig for priest å mass-dispelle den. Noen som har spilt healer i arena og har noen gode tips til å unngå scatter? EDIT: Nådde 1750 i 2s nå. Etter evig lange rage-kamper.. 14-2 eller noe gikk jeg med den magen jeg spiller 3v3 med. Den følelsen når draw kommer og man får -12 rating og en loss. Endret 2. april 2013 av Slettet-3t93k9 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 (endret) Jeg bare elsker å få thunderforged items fra coin. Endret 3. april 2013 av Skurupu Lenke til kommentar
Holyashell Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 (endret) Ritual Dagger of the Mind's Eye Thunderforged Nå fikk sikkert du Thunderforged HC, som er litt bedre, men upgrade er upgrade. Endret 3. april 2013 av Holyashell Lenke til kommentar
Iza_ Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Min lille druide fikk nye heling shoulders av LFR i går.. la merke til at de kanskje ikke er helt passende for noen som er redd for edderkropper Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 (endret) Håper Primordius var litt mer morsomt på HC enn normal. Egentlig en interessant mekanisme de har lagt opp til, men selve fighten er bare for lett på normal. Tror vi drepte den på andre pull. Og vi er knapt topp 4k i Europa. Var ikke noe bedre på HC, egentlig. Vi drepte han på under 10 pulls. For meg som ranged dps er kampen uforandret. Problembossene denne tieren ser ut til å være Council of Elders, Durumu, Dark Animus, Lei Shen og Ra-Den. Primordius er buffed denne uken. Stått fast på han i 2 timer nå. Hadde et 0,4% wipe. Endret 4. april 2013 av Skurupu Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Hva mener du med det? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 (endret) At jeg gjentatte ganger forsøker meg på LFR, uten å lykkes. Hvis man ikke tar de på formiddagen på onsdag, så er det bare å gi opp. De to siste ukene har jeg ikke hatt mulighet til dette, så jeg har prøvd meg senere i uken. Klin umulig. Gruppen trenger 4-5-6 wipes før bossen dør, hvis han i det hele tatt faller før gruppen oppløser seg. Utrolig frustrerende. Endret 5. april 2013 av Skurupu Lenke til kommentar
Iza_ Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Jeg hade det samme på Onsdag jeg... men til slutt kom man seg igjennom.. I morgen er det alt'ene sin tur.. håper jeg Lenke til kommentar
Holyashell Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Bruker å fungere om noen tar til ordet og forklarer hva som må gjøres. Finnes alltid noen som ikke henger med, men så lenge tanks har en viss anelse er mye gjort. Gjorde siste del av LFR, wipa bare én gang! Tok oss god tid og folk spurte om de ikke visste hva som skulle skje. Lenke til kommentar
cuadro Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Har egentlig ikke hatt noe problem med LFR denne expansionen overhodet. De fleste bossene har falt på første eller andre forsøk - men nå er jeg en av de som gir en kort "skjekk-liste" under ready-check. Det er rett og slett bare å forvente at størsteparten av de som er der har null peiling på hva de driver med. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 (endret) Jeg tar som regel rollen som raid leader, og prøver å forklare taktikker. Men det er fremdeles vanskelig i enkelte kampen. Hadde noen forsøk på Durumu her om dagen, men det klarte vi ikke. Mekanikkene i den kampen er overraskende utilgjivelige. Spesielt fasen med lilla "røyk" på bakken. Den er nesten uforandret fra normal/heroic. Selv om jeg satt et raid mark på meg selv, og ba alle bare følge hvor jeg gikk, så døde halve raidet hver eneste gang. Endret 5. april 2013 av Skurupu Lenke til kommentar
Holyashell Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Durumu ble med ett mye enklere når jeg oppdaget at death beam viser hvor safe spots vil være (eller rettere, to solide safe spots i røyken som følger med beamen fortsetter i retningen raidet må bevege seg). Sånn sett er det alltid mulig å stå på rett plass fra starten av og ta minimalt med skade. Men det er vel heller ikke noe stort poeng i å gjøre LFR så lenge progress i normal er lengre enn LFR, bortsett fra VP og en minimal sjanse på pets. Lenke til kommentar
Iza_ Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 (endret) Så på mobilen i dag at de har fixa Durumu litt, gjør det lettere og se hvor safe spot's er. Man kan jo håpe at det skal gjøre det litt lettere i LFR på akkurat den bossen der ( LFR er veldig kjekt for en offspecc og.. Endret 10. april 2013 av Litakins Lenke til kommentar
Hofer Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 Noen fler som plages med androidappen? Får ikke connecta til AH. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 fikk en Scroll of ress. og kan velge en boost til lvl 80. Tenkte litt å ta muligheten og få en mage uten å måtte lvle. Men det virker litt ufortjent å skulle spille mage når jeg ikke har gått gjennom hele lvling prosessen og dermed lært å spille classen ordentlig. Meninger ? Lenke til kommentar
Iza_ Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 Velg det du tror du syns det er morsomt og spille med. Selv på lvl 80 er det 10 lvl igjen og lære klassen på Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 Det er en laaaang vei fra 80 til 90 så du får plenty med tid å lære mage på. Hvis du er usikker på build og rotations du bør bruke på 80, er det bare å google litt. Lenke til kommentar
Holyashell Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 Ting endrer seg også fra patch til patch. Selv om du helt sikkert går glipp av grunnleggende opplæring, er det ingenting du ikke kan lære senere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå