Jørgen Sørheim Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Nja, det er jo bare pengene det kommer an på, runecloth er det jo plenty av på AH. Og penger har man nok av. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Nja, det er jo bare pengene det kommer an på, runecloth er det jo plenty av på AH. Og penger har man nok av. 7209440[/snapback] Penger er nå greit, men synes alikevel ikke det er verdt å bruke så ufattelig mye bare for en mount. Hadde vært kult med raptor, men klarer meg fint med den jeg har. Lenke til kommentar
War Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Var dere 2 stk hele vegen? Hvordan gear? Jeg må være kriger eller prest (skulle vel vert pala og kriger) Men disse altene har bare en t1-t2blanding og magen er blue green Med last stand får jeg ca 11000 hp men det varer jo ikke lenge .finnes det en 2-3mann taktikk på 1 boss Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Det var en pala og en warrior, tror de hadde tier2. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 (endret) Var dere 2 stk hele vegen?Hvordan gear? Jeg må være kriger eller prest (skulle vel vert pala og kriger) Men disse altene har bare en t1-t2blanding og magen er blue green Med last stand får jeg ca 11000 hp men det varer jo ikke lenge .finnes det en 2-3mann taktikk på 1 boss 7211127[/snapback] 2 stykk fra vi fikk åpnet døra (Ja, ingen av oss hadde nøkkel ) Warrior hadde 7 tier2 eller noe slikt tror jeg i tank gear. Og MS specc med Sulfuras. (31/5/15) Vi hadde Onyxia og ZG buff Jeg er pala med blanding av tier2 og tier3. Pyroguard.. Warrior i full FR gear (pref. non-gimpy). Rend - Daske ned alt som spawner i beste DPS gear. Skifte til tank gear for Rend. - tanke Gyth (+ Rend) Beast - Mer eller mindre rett fram, fullt tank gear, og jeg healer. Drakki - Kitet tilbake til Rend rommet, så brukte vi kanten effektivt. Ellers skal jeg (ja, skryyyt ) si at jeg er svært god healer Endret 3. november 2006 av Per-Stian Lenke til kommentar
War Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 (endret) Ble du slått på? En prest ville jo ha krepert med 3k armor. Har bare +600 healing , ikke skaffet zg enchantene Takk for tipsene En annen ting har blizz gitt nye krefter til incendius? På roguen knerter jeg han på min meltrun og roguen har 2-3 t1 og green chest Men i går craftet jeg min siste DI feet men min kriger og en full T2 pala og det tok jo 2 min å drepen. Skal sies at roguen har over 200 fr og 99,84% dodge i begynnelsen av kampen Samme skjer med demonene sør i winterspring, en møkkealt rogue dreper dem men med 2 (prot) krigere er det bare så vidt Endret 3. november 2006 av War Lenke til kommentar
PSV Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Har 11k Armor omtrent, så ikke hardt Incendius ble buffet for en god stund siden ja. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Ah, vært en pen uke med den nye guilden. BWL på 2t 15 min, first kill av Anub'rekhan og et par rimelig okei phase 2-wipes på C'thun. Greit nok til å være et helnorsk guild Lenke til kommentar
Minus Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Åssn er disiplinen i den guilden, Loeve? Har kommet et helnorsk guild på Sylvanas alliance siden. Team Norway. Taktikker både på VT og i /raid, men da jeg var med for å hjelpe de i ZG fungerte ingenting. Ekstremt mye tull i chatten, og virka ikke som om noen gadd å tenke på raid leader som skulle forklare hva som skulle bli gjort. Lenke til kommentar
War Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 (endret) Kan jeg søprre om en ting, i mitt guild som presrten er i har vi fått hunterblad di siste 11 ukene på rad i MC av bossen flr raggy. alle altene har nå hunterblad. Skjedd med noen andre.? Endret 4. november 2006 av War Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Kan jeg søprre om en ting, i mitt guild som presrten er i har vi fått hunterblad di siste 11 ukene på rad i MC av bossen flr raggy. alle altene har nå hunterblad. Skjedd med noen andre. 7213246[/snapback] Og spørsmålet er...? Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Kan jeg søprre om en ting, i mitt guild som presrten er i har vi fått hunterblad di siste 11 ukene på rad i MC av bossen flr raggy. alle altene har nå hunterblad. Skjedd med noen andre. 7213246[/snapback] Skjedde det totalt motsatte i mot forrige guild, og enda dukker øye opp. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Kan jeg søprre om en ting, i mitt guild som presrten er i har vi fått hunterblad di siste 11 ukene på rad i MC av bossen flr raggy. alle altene har nå hunterblad. Skjedd med noen andre. 7213246[/snapback] Spørsmålstegnet finner du over P og Å-knappen. Lenke til kommentar
War Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Jeg så jeg glemte det, men tenkte dere kom til å skjønne det isteden for å lage en post om at jeg glemte det. For de som ikke skjønner slikt var smp : Har dere noen gang fått hunter blad 11 uker på rad i kista til bossen før ragnaros. PM om det var uleselig. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Åssn er disiplinen i den guilden, Loeve? 7212231[/snapback] Vel, den er så bra som guild policyen tillater. Vi har et veldig liberalt system med free for all-bidding på så godt som alt, masse åpenhet for alts og masse fin zero sum på farm-instances. Så disiplinen er grei, men den kan alltid bli bedre så klart. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Har dere noen gang fått hunter blad 11 uker på rad i kista til bossen før ragnaros. 7214669[/snapback] Kan godt hende det skjer ja, men er ikke normalt. Det er like stor droprate ca. (: Lenke til kommentar
different Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 (endret) Presten blir lvl 40 idag, Shadowform <3... Endret 4. november 2006 av different Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 http://warcraftmovies.com/movieview.php?id=30648 Råbra film Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 http://warcraftmovies.com/movieview.php?id=30648 Råbra film 7215874[/snapback] hvordan har de klart å lage delen med "Murkilla"? Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 (endret) http://warcraftmovies.com/movieview.php?id=30648 Råbra film 7215874[/snapback] Så genial film. Edit: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor ROFL film! Øyvind says: -_- Øyvind says: du må quote meg da Øyvind says: Øyvind says: ellers så ser jo ingen filmen pga. ny side Loff™ says: Haha.. unnskyld Endret 4. november 2006 av Lofnes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå