Datasmurf Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Har vært i det nye området (avstengt del) og gjort achievements. Litt morsomt å snike seg inn. Det nye raidet er morsomt, og heldigvis ikke så vanskelig bare man har rett taktikk. Liker bedre fighter med taktikk, hvor ren nuke ikke fungerer. Hvordan? Lenke til kommentar
Holyashell Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Mye død med tilhørende ress, lock portal, engineering goblin glider, rocket boots, finne den ene pixelen du kan stå på for å komme litt høyere opp. I tillegg brukte vi vel symbiosis fra resto druid til lock for portal. Druid charge til mushroom, feral charge til noen geiter. Brukte det vi hadde tilgang til. I utgangspunktet hunter og lock som klarte å komme seg over muren, jeg er ikke helt sikker på hvordan de gjorde det i detalj. Kan si som så at rare spawns ikke er oppe enda i det området, og Thunderforge er ikke aktiv, så sånn sett ikke altfor mye som kan gjøres der. Vi var bare litt nysgjerrige etter dailies og raid var over. Og for oppspilte til å la det ligge. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Ha-ha, ser den. Bra å se at utforsking ikke er dødt enda. Lenke til kommentar
Holyashell Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Før det ble mulig å fly i Azeroth ble jeg tatt med på en reise over halve Kalimdor på kodo. Morsomme greier, og absolutt en del av spillet jeg ikke hadde tenkt på. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Vi drepte Oondasta med 200+ folk. Tok 30 sekunder og lagget som et helvete. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 Anonym donor sendte meg 60 flasks og 100 pots. Takk, takk! Lenke til kommentar
skalleazamat Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 (endret) 30 sekunder? Det er jo helt ekstremt. Tilsvarer 290 spillere som puller 100k DPS hver til tross for håpløs lagg. Endret 10. mars 2013 av skalleazamat Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 (endret) Hehe, det var kanskje en overdrivelse. Jeg tok ikke akuratt tiden. Ikke veit jeg hvor mange vi var heller. Men fort gikk det, i hvert fall. Endret 10. mars 2013 av Skurupu Lenke til kommentar
DNA Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 Jeg lærte meg å lage http://www.wowhead.com/item=94279/falling-blossom-sandals#created-by-spell fra Imperial Silk. Så at Haunting Spirit koster 60k each på AH. Er det faktisk noen som er villige til å betale mer enn 360k for de bootsa? T_T Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 Mest sannsynlig ikke. Eneste måten å få haunting Spirits er å dissenchante gear fra den nye instancen. Derfor er de svindyre akuratt nå. De guildsa som dreper bosser der inne allerede, sparer nok på haunting spirits for å lage gear til sine raidere. Hvis du finner de på AH på dette tidspunktet så er det nok en random person i en trash pug som har dissenchantet lootet han vant for litt letttjente penger. De kommer til å falle drastisk i pris over de neste ukene. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 Lei Shen nede. Tok sin tid. Vi kjører to grupper med 50/50 alts/mains. Jeg var på alten min denne runden. I morgen er det Lei Shen på main, har allerede clearet opp til han. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 DC i arena. Alle sammen. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Samme her. Ser ut til at alle serverene gikk ned et øyeblikk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Yup, fikk heldigvis ikke noe tap. Kom inn igjen ganske fort, dog. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Jeg vil også komme inn igjen. Er stuck på connecting. Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Jeg kom inn igjen for 2-3 min siden Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Brorparten av guilden min sitter også fast. Raid om 15 minutter. Forresten: konkurransen vår på serveren har raidet siden serverene kom opp klokka 11:00 i dag. *evig nummer to* Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Har stått connecting i 5 minutter her. Et par andre kompiser kommer heller ikke inn. Lenke til kommentar
DaMole Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Har blitt tilbudt "å komme tilbake" gratis for 7 dager. Har ikke spilt WoW siden Cataclysm kom ut, og da spilte jeg bare i én-to måneder. Vurderte å komme tilbake i de 7 dagene, og har dermed noen spørsmål angående det: Hvilken klasse (pluss evt rase og specs) burde jeg velge? Hvilken server? Lenke til kommentar
Bamsemums313 Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Har blitt tilbudt "å komme tilbake" gratis for 7 dager. Har ikke spilt WoW siden Cataclysm kom ut, og da spilte jeg bare i én-to måneder. Vurderte å komme tilbake i de 7 dagene, og har dermed noen spørsmål angående det: Hvilken klasse (pluss evt rase og specs) burde jeg velge? Hvilken server? Server kan jeg desverre ikke si veldig mye om, for jeg vet ikke hvordan hver enkelt server er, men når det gjelder hvilken klasse/rase/spec er helt opp til deg. For nå vet jeg ikke hva du liker heller, så kan ikke si hva du burde spille. Men generelt sett så er hunter en veldig grei solo klasse om du vil være DPS, evt Mage om du vil ha en spellcaster. De skal være nokså fun. Skal du være healer, så kanskje enten Shaman eller Priest? De skal være ganske artig i PvE. Om du vil ha tank, så kanskje Death Knight (om du kan spille klassen enda). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå