Lolliken Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 @ Pilkeren enten TukUI eller ElvUI som har den battlet eksten. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 (endret) Litt hint angående 5.2: The next WoW update should reach players "in the coming weeks". Edit: It looks like we will see Patch 5.2 on in roughly two weeks, or February 26th, assuming that everything goes well. Endret 11. februar 2013 av Skurupu Lenke til kommentar
In Ter Face Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 (endret) Skal starte opp igjen etter en laaaang pause. Noen som har en scroll of resurrection? Førstemann til mølla Er en god druid healer, så hvis noen har behov for det i guildet sitt er det bare å rope ut. Edit: Har fått Endret 12. februar 2013 av JKDahl Lenke til kommentar
Holyashell Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 Hvis du har hatt en laaaang pause er det ikke sikkert du er like god resto druid i dag. Visse ting har endret seg. Ellers, jeg har ikke behov for flere rewards fra Scroll of Resurrection, så den kan noen andre få. Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 Så… Jeg og kona dinga 90 på søndag. Jeg er prot warrior og ho er arcane mage. Jeg ser at det å kun grinde rep gear er helt hinsides - best case vil det ta oss 21 uker, bare i VP opptjening. Så da blir det vel en kombinasjon av heroics og rep grind, men hvor begynner vi? Order of the Clous Serpent frister på grunn av at jeg vil f*** meg ha en cloud serpent å ri på, ellers har jeg hørt Golden Lotus skal være bra. Men hvilke factions er gearmessig verdt å satse på (for en arcane mage og en prot warrior)? Jeg prøvde å få meg en oversikt, men det var så mye at øynene mine bare svømte. Dette var mye mer ryddig i Cata, kjenner jeg. Lenke til kommentar
Phyx Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 Jeg ser at det å kun grinde rep gear er helt hinsides - best case vil det ta oss 21 uker Dette var grunnen at jeg sa opp for en stund siden. Yaya, etter du er klar med det så er du klar med det men gud så kjedelig. Tabard systemet som var tidligere var ok men ikke og må runne hundrevis av dailies. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 (endret) Hvor får du 21 uker fra? Inkluderer det å grinde VP nok til å kjøpe alt av rep gear? Når 5.2 kommer om 2 uker setter de ned prisen på alt av Valor Gear. 40-60% avslag, har Blizzard sakt. Men VP blir også omgjort til JP på det tidspunktet. så det man har grindet seg opp er forgjeves om du ikke bruker de opp. Angående rep grinding skrev jeg litt om det på forrige side. Det er en sterk overdrivelse å si at det tar lang tid. Endret 12. februar 2013 av Skurupu Lenke til kommentar
Phyx Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 Det er godt mulig men etter ca 2-3 uker spilling med den tid som jeg fikk sammen hadde jeg langt igjen før jeg var "klar" med rep.farming. Jeg synes også de nye 5 mans var utrolig kjedelige i forhold til gamle 5 mans instanser. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 (endret) Hvis man ikke gjør alle dailies hver dag, så tar det tid, ja. Etter 2-3 uker med dailies burde man være ferdig. Men mindre man går for exalted, eller går for factions uten gear rewards. Hvilket ikke er "nødvendig". Endret 12. februar 2013 av Skurupu Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 Hvor får du 21 uker fra? Inkluderer det å grinde VP nok til å kjøpe alt av rep gear? Når 5.2 kommer om 2 uker setter de ned prisen på alt av Valor Gear. 40-60% avslag, har Blizzard sakt. Det er mulig jeg sitter på gammel informasjon, men jeg mener å ha lest at totalpris for valor gear i alle slots er 20500. Med en cap på 1000VP i uka blir jo det 21 uker i mitt hode. Og det forutsetter jo at jeg rekker å grinde nok rep inni der. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 Godt mulig det stemmer, men hva skal man med full VP-gear hvis man ikke skal raide? Og hvis man raider får man fort bedre gear enn VP-gear. Jeg har i hvert fall aldri sett noen med fullt VP-gear. Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 Jo, ser poenget ditt. Vi er ikke hardcore raidere, men liker å samle så bra gear som mulig på den tiden vi har til rådighet. Vi lå vel hele tiden godt og vel en patch bak current content under hele Cata, og fikk aldri vært med i raid fordi det aldri passa seg slik. Vi liker kort og godt å klatre så høyt vi kan i treet, selv om vi vet vi aldri kommer til å se toppen. Lenke til kommentar
DontTouchMyPhone Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 Jeg har spilt litt på en resto shaman i det siste, og er nesten litt overraska over å se hvor mye som avhenger av om tanken er god eller ikke. Er jo bare på low lvl ennå, men om vedkommende holder aggro er jo "være eller ikke være" for hele gruppen ser det ut til. Å være healer er jo helt ok om man stort sett må konsentrere seg om å holde tanken i live, men om han/hun bare roter rundt og drar på seg alt som er av mobs og ikke holder aggro er det jo svært lite moro. Bare noen tanker om tanker. Blir forresten resto shaman litt mer gøy etterhvert? Er bare lvl 54, men blir jo ganske ensformig da...eller er det kanskje bare sånn healer-rollen er? Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 Vil si det også har en del med DPS'ene å gjøre også, de spiller med en utrent tank som sannsynligvis hverken er speccet eller gearet for jobben. Det gjelder å ikke pumpe maks da Lenke til kommentar
DontTouchMyPhone Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 Nei, sant nok. Men for meg ser det ut til at tanken raskt mister aggro om han ikke gjør "de rette tingene", slik at dps`ene med greit gear fort får aggro nesten uansett. Men ja, ser poenget ditt. Var akkurat sammen med en brewmaster nå som overhodet ikke holdt aggro; tok en inspect og det var items nede på lvl 23, et uplassert talentpoeng og null glyphs. Ikke så rart han strevde i grunn, særlig med så mange andre spillere med heirlooms så det holder. Jaja, godt det bare er et spill. Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 Hovedproblemet i dungeons mens man levler er levelgapet spillerne i mellom og gogogo-dps'er som ikke skjønner at de lett tar aggro fra tanken hvis han er 3-4 levler under dem uansett hva tanken gjør. Aggro-management er en laginnsats. Lenke til kommentar
DontTouchMyPhone Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Det er mulig jeg har vært heldig, men stort sett er spillerne på ca. samme lvl syns jeg (har kanskje noe med hvor mange som går dungeons på serverne?), og om en dps flyr rundt som en idiot og leker tank får vedkommende høre det rimelig fort. Så synes ikke det er et stort problem, sånne spillere blir kicka raskt virker det som (selv om det bare er low lvls er det jo nå tanken og alle i grunn skal lære det grunnleggende for seinere roller). Men jeg er enig i at aggro-management er noe alle må tenke på; samtidig ser det ut til at dersom tanken får begynne fighten og veit hvilke treaths han har til rådighet, så går det greit. Personlig synes jeg tanken er det viktigste; har han peil går det greit og om han sliter går det slett (og tenker da på fighter hvor dps gjør det de skal, verken mer eller mindre). Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Ja, hvis tanken sliter med ren tank-mekanikk så går jo fighten deretter, det er klart. Mulig jeg har vært uheldig, men jeg har slitt mye med utålmodige DPSer som har trukket halve rommet før jeg en gang kommer fram og så presterer å bli sure når jeg ikke klarer å moppe opp 10+ mobs som reker rundt alle veier. Og hvis de i tillegger noen levler over meg (skal ikke mange levlene til), så out-aggroer de meg lett. Jeg tror level-bracketsene er 5 levler, ca. Skal ikke si noe for sikkert her. Dette er selvsagt et mindre problem på level cap, da alle er samme level. Og uansett: levelling dungeons er vel såpass enkle nå til dags at man nærmest ikke trenger tanks-dps-healer sammensetningen lenger hvis folka i gruppa vet hva de driver med. Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 Må få whinet litt nå... 0.05% sjanse for loot i LFR for meg så langt. Er jo helt ubrukelig! Blir oppgitt... Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 Forrige uke fikk jeg 4 items på alten min. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå