Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Ja, og jeg sier ikke at jeg ikke gjør det om jeg ser at petet holder på å dø og tanken er i godt hold. Men jeg synes ikke det er en healers oppgave, gjør jeg det så er det når det passer sånn. :)

Er det forøvrig greit som resto shaman å neede på cloth med int? Er så lite gear i omløp på server`n at å lete etter leather med int til alle slots er nesten håpløst. Og må jeg ha shield og en one-hander, eller er det ok med andre ting? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Pets pleier jo ikke å ta så veldig mye dmg, og som regel når petet dør, så er det fordi en håpløs hunter ikke har fjernet taunt.

Er det forøvrig greit som resto shaman å neede på cloth med int? Er så lite gear i omløp på server`n at å lete etter leather med int til alle slots er nesten håpløst. Og må jeg ha shield og en one-hander, eller er det ok med andre ting? :)

Bruker ikke shaman mail armor?

Lenke til kommentar

Lite spørsmål til: tenkte jeg skulle prøve ut VuhDo, men lurer på om jeg fremdeles kan bruke musa vanlig i interfacet, eller om jeg må finne en annen måte å manøvrere på dersom jeg har bundet spells til museknappene. Og vanlig keybinds vil vel fremdeles fungerer (tenker på dersom jeg får litt panikk mens jeg prøver ut VuhDo, og trenger å bruke gamlemåten...). :blush:

Lenke til kommentar

Raidet "starter" 19.00, folk kommer 19.45, så sitter de å skravler (imens vi står rett forran bossen) i 15-20 min før tacs i det heletatt blir nevnt.

Ubrukelig guild ftw. Tror jeg er den eneste som er her for å faktisk raide :glare:

Endret av Kjetil_90
Lenke til kommentar

Duger monk som ren healer, eller er det forever hybrid?

Det går, men mistweaving (fistweaving) er garantert mest effektivt som hybrid DPS/Healer, da ekstremt mye av healingen du gjør er en passiv output av Eminence, Serpent's Zeal osv.

Det skal dog sies, at jeg aldri har hatt det så gøy som healer på veldig lang tid, den aktive spillestilen du har som en fistweaver føles så mye mer dynamisk enn alle andre healing klasser akkurat nå. Det å kunne bytte mellom en mer klassisk healer og hybrid DPS/Healer på sekundet er utrolig tilfredsstillende :)

Mistweaver er absolutt anbefalt hvis du er ute etter noe nytt, hvis du dog er ute etter en mer klassisk healer, så burde du nok se andre steder.

Endret av Konkulf
Lenke til kommentar

Problemet er at enslige gutter ofte blir småforelska i ei jente, selv om de bare hører stemmen. Og da blir det mere chatting enn raiding.

Ja, det er forferdelig irriterende. Så det er nesten så jeg er glad det endte i drama for vår del, så dama stakk til en annen server med typen, mens GL satt igjen og surmula og bannet dem begge. Synd, hun var en av våre beste raidere.

Lenke til kommentar

Problemet er at enslige gutter ofte blir småforelska i ei jente, selv om de bare hører stemmen. Og da blir det mere chatting enn raiding.

Haha! Husker det der både fra Ultima Online og WoW. Det var utrolig lett å spotte hvem som var single og smådesperate etter feminin oppmerksomhet.:D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...