DontTouchMyPhone Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Jaja, da er det bare å prøve da...kommer de tre dragene alle samtidig, eller en og en? Om dersom sistenevnte er tilfelle, fortsetter de å komme også dersom bossen er nede? Med andre, blir fighten kortere dersom jeg tar bossen raskt? Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Jepp, må ha alle i live om den skal droppe. Er samme på 25 man med Twilight drake. Lenke til kommentar
DontTouchMyPhone Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Er det da sånn at jeg slåss mot hver av de tre små og sender dem gjennom de portalene som dukker opp? Også kommer de igjen når jeg starter med bossen? Eller må jeg prøve å unngå dem fullstendig før bossfighten? Lenke til kommentar
Holyashell Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 (endret) Du puller den store, og så vidt jeg husker kommer de andre basert på % HP. Alene kan det være hardt, litt usikker, men mener jeg har vært med på å tre manne 25 versjonen, så godt mulig du kan nuke den store og gi fullstendig blaffen i de små. Ah, når du rydder trash før bossen må du unngå å pulle de små. Dreper du en av de er den drept helt til reset. Endret 22. januar 2013 av Holyashell Lenke til kommentar
DontTouchMyPhone Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Det skal bli interessant å prøve...jeg MÅ drepe trash, eller kan jeg bare sette i gang på bossen også dukker dragene (men ikke trashet opp)? Synd det tar så langt tid før en kan prøve igjen... Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Du går hele runden rundt mappet og dreper trash mens du unngår dragene, hvis ikke blir dragene SAMT trash pullet når du angriper Sartharion Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Hvis du er level 90 dør Sartharion før noen av dragene i det hele tatt lander. Garantert. Lenke til kommentar
DontTouchMyPhone Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Jeg er level 90, og den ene gangen jeg sendte vekk den ene dragen rakk jeg ikke å se noe til den i allefall, men fikk en achievement for at en av dragene var i live. Så dumt egentlig å ikke spørre/sjekke ordentlig rundt fight-mekanikken; kunne fått den mounten for en stund siden...jaja, da er det bare å vente og prøve til uka. Lenke til kommentar
DontTouchMyPhone Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 (endret) Kom inn nå faktisk, så nå blei det drage gitt! Og en fin tittel, det var jeg ikke klar over. Takk for råd og vink! Skrømt of the Nightfall Endret 23. januar 2013 av Omicron2 Lenke til kommentar
Holyashell Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Argh, alliance! Heldigvis hund, det er jo nesten tauren. Lenke til kommentar
DontTouchMyPhone Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Hehe, har noen på hordesiden også, men basen er nok på Alliance ja. Lenke til kommentar
asle12 Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Tenker på å skifte server. Er horde på darksorrow, og det er nesten en ren ally server. Noen anbefalinger? Lenke til kommentar
Error Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 (endret) Edit: Feil tråd... Endret 23. januar 2013 av Error Lenke til kommentar
asle12 Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Skifte til ally? Vil ikke være ally. Vil være horde. Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Vil ikke være ally. Vil være horde. Draenor om du er ok med pvp server Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Draenor om du er ok med pvp server Draenor er en PvE-realm som er horde-dominert. Jeg startet der for et par uker siden, og stortrives på serveren. Det er tjukt med folk i Orgrimmar til alle døgnets tider. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 (endret) Prøvde oss på Protectors of the Endless Heroic Elite for første gang i kveld. Mange lave wipes, men vårt beste forsøk var på 1%. Det samme forsøket gjorde jeg 143k dps, mens jeg vanligvis gjør 180-190k. Hvis ikke RNG hadde rumpepult meg, så hadde vi drept dem. Så jævlig ergelig at det ene forsøket jeg er uheldig ble vårt beste. Endret 23. januar 2013 av Skurupu Lenke til kommentar
tNy Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 Class spiller du Skurupu? Lenke til kommentar
Holyashell Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 Fikk ned Elegon HC, ligger "litt" etter Skurupu, men for en gjeng oldinger er det greit nok. Elegon HC var dog skuffende enkelt. En fight med potensiale, men allerede med det gearet mange av oss har (rundt 490) var det nesten som å gjøre normal. Greit det, så lenge jeg med tid og stunder får en OK trinket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå