plastsjel Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 (endret) Installerer WoW for andre gang nå. Savnet det for mye Hvor lang tid tror dere det vil ta å installere alle patchene? Endret 2. november 2006 av plastsjel Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Hvor lang tid tror dere det vil ta å installere alle patchene? 7204886[/snapback] Du kommer til å være lei før du får begynt på'n igjen. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Installerer WoW for andre gang nå. Savnet det for mye Hvor lang tid tror dere det vil ta å installere alle patchene? 7204886[/snapback] Lenge Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Nah, tok en halvtime for meg. 20Mbit linje, men så er ikke nedlasteren kjent for å makse ut linjen heller. For øvrig, en anstendig 850g-fortjeneste i dag. Kjekt å få ut nexus-krystaller og en del andre lvl50 blues/epics før BC kommer. Lenke til kommentar
Sindrelol Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Noen som tror at nexus crystals kommer til å bli verdt mer i TBC? Ettersom man kommer til å trenge 300 skill i enchanting for å disenchante level 60 items. Vurderer å sharde arcanist-settet dagen før eller noe i så fall. ^^ Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 (endret) Snakker om nedtur; etter å ha kitet Emberstife i en liten evighet fant jeg ut at jeg ikke kunne loote dragen, ei heller skinne den. Og jeg hadde selvfølgelig ikke questet for å drepe den heller. Endret 2. november 2006 av Skarstad Lenke til kommentar
.V. Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Noen som tror at nexus crystals kommer til å bli verdt mer i TBC?Ettersom man kommer til å trenge 300 skill i enchanting for å disenchante level 60 items. Vurderer å sharde arcanist-settet dagen før eller noe i så fall. ^^ 7205849[/snapback] Nexus Crystals blir null verdt. Kommer nye enchants som krever andre mats. Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Det lønner seg nok å kvitte seg med alt av consumables og alt av craft mats før bc da de ikke kommer til å ha noen stor verdi lengre. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 yey, fikk tier2 chest idag, mangler bare gloves og skuldre nuh, dog trenger jeg ikke glovesa så venter bare på at gloves skal droppe. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 mangler bare gloves og skuldre nuh, dog trenger jeg ikke glovesa så venter bare på at gloves skal droppe. 7207676[/snapback] Kan du forklare den for meg? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 mangler bare gloves og skuldre nuh, dog trenger jeg ikke glovesa så venter bare på at gloves skal droppe. 7207676[/snapback] Kan du forklare den for meg? 7207785[/snapback] Var litt lite logikk der ja.. Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Jeg er ikke den eneste som ikke forsto den nei Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Og i tillegg kommer vel alle til å disenchante tier 1 tier 2 og tier 3 når de får nye epics... Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Endelig har guilden fått fingeren ut, tok Luci, Maggy, Gehennas og Garr i går, og tok Geddon, Shazzrah, Sulfron og Golemagg i dag. Prøver oss forhåpentligvis på Major Domo på Tirsdag tror jeg. Slikker snart på Ragnaros nå. Lenke til kommentar
War Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Er det mulig å 3 manne ubrs ? Prøvde med 2 krigere og en mage clearet alt opp til 1 boss da ble alle låst i ett lyn. Prøvde en ny runde med kriger prest og mage clearet alt opp til 1 boss og da ble vi låst opp i ett lyn. Hvordan unngår man dette? Skal prøve å 3 mane ubrs opp til last boss. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Er det mulig å 3 manne ubrs ? Prøvde med 2 krigere og en mage clearet alt opp til 1 boss da ble alle låst i ett lyn. Prøvde en ny runde med kriger prest og mage clearet alt opp til 1 boss og da ble vi låst opp i ett lyn. Hvordan unngår man dette? Skal prøve å 3 mane ubrs opp til last boss. 7208697[/snapback] Tok hele instancen med meg og en annen warrior. Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Tok hele instancen med meg og en annen warrior. 7208868[/snapback] Hvordan er det mulig? Jeg trodde det var slik som i Uldaman, at man måtte være minst 3 stk. for å komme forbi trykke-dingsen. Eller fikk dere muligens hjelp akkurat der? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Han har lagt ut video av det. Se den du. (: Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Urk. 1366/21000 med Darkspear trolls. Makan til slit å få seg epic raptor. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Urk. 1366/21000 med Darkspear trolls. Makan til slit å få seg epic raptor. 7209113[/snapback] Ja, jeg gav opp. Ikke verdt det. Startet heller alten som troll. ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå