Schwarzwald Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Det var ikke mye forskjell. Ikke noe man tenker over når man ikke ser det side-by-side i hvert fall. Waste of space og CPU-kraft, det der Lenke til kommentar
neoman Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 Hei. Har en lvl 90 ally druid, som nå er på Kazzak. En server som har nærmest bare hordes på. Så jeg tenkte derfor og transfere til en server, helst en med mange norske, og instant que til BG! noen som har noen forslag? Lenke til kommentar
Tommyeen Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 Hei. Har en lvl 90 ally druid, som nå er på Kazzak. En server som har nærmest bare hordes på. Så jeg tenkte derfor og transfere til en server, helst en med mange norske, og instant que til BG! noen som har noen forslag? Silvermoon ally.. Å join "Klovner i kamp" helnorsk guild med masse folk:) Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Driver med 5.3 PTR nå. Throne of the Thunder King er det feteste raidet Blizzard noensinne har lagd. I hvert fall i utforming og utseende. Har kun testet 1 boss så langt, og skal teste 2 til i kveld, men det ser bra ut det også. Gleder meg. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 (endret) noe stream? eller det lov? Endret 17. januar 2013 av nagina Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Jeg disconnected, og kommer meg ikke på igjen. Men her er mitt team: http://sv.twitch.tv/gooligan Og her er guildens andre team: http://www.twitch.tv/enzidkswe Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 (endret) Spørs hva du mener. Det er en stor dungeon, delt opp i flere forskjellige områder, hvor bossenes utseende og "feel" passer til de forskjellige områdene de befinner seg i. På den måten ligner det veldig på ulduar, og jeg føler definitivt en ulduar-stemning der inne. Endret 19. januar 2013 av Skurupu Lenke til kommentar
Game0rz Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Tenker og prøve ut WoW igjen. Hvor kan jeg laste ned free weekend? Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 (endret) Da ble jeg level 90 1 måned etter planen men har hatt mye å gjøre Endret 21. januar 2013 av Mr.Duklain Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 Da ble jeg level 90 1 måned etter planen men har hatt mye å gjøre Dinget 90 på min første horde character i dag jeg også. Troll warlock Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 Dinget 90 på min første horde character i dag jeg også. Troll warlock Gratulere Har en Human Paladin (Glemte å skrive det i den forrige posten ) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 Noen som har tips til hvordan vi skal forhindre at teamspeak blir angrepet med ddos hver dag? Aner ikke hvem som gjør det, men hele guilden begynner å bli passe sur. Vi byttet TS engang, og en uke senere starta det igjen.. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 Streamer du ofte når du spiller? Folk som streamer har en tendens til å dra til seg slikt rask.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 Nei, streamer ikke mye, og har ikke mange viewers. Skjønner dog ikke hvordan de får tak på IP, når den aldri har blitt vist på stream, eller vært offentlig. Men nå som den alltid blir oppdaget til slutt; finnes det noen måte å bli beskytte seg mot ddos? Lenke til kommentar
War Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 Ja, om du har TS-serveren hos deg selv? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 TS serveren blir leid. Får vel bare bytte leverandør og være enda flinkere til å skjule den. At folk virkelig synes det er morsomt å ødelegge ratedBG/arena for andre.. Lenke til kommentar
DontTouchMyPhone Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 (endret) Kjapt spørsmål om Obsidium Sanctum 10-mans normal og Reins of the Black Drake: Jeg går denne solo med warlocken, men da dreper jeg to av mini-boss-dragene sammen med trash. Hva blir drop-sjansen på Black drake da? Jeg ser det er 100 % drop-sjanse om alle dragene er i live, men det har jeg ikke prøvd (må da bli i overkant vanskelig?). Her bare gått fire ganger så langt, men den har ikke droppa. Ser det står 67 % drop-sjanse på siden til Reins of the Black Drake på wowhead, men vil gjerne ha bekreftelse på at den faktisk dropper selv om mini-dragene er drept (to av dem, en blir immun for meg så jeg sender den gjennom den portal-tingesten...). Noen som veit? Endret 22. januar 2013 av Omicron2 Lenke til kommentar
Holyashell Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Black drake dropper bare dersom alle tre mini-dragene er i live når du puller den store. Det er de tre små som gjør/gjorde fighten til hardmode og dermed inkluderer mounten blant loot. Dropper alltid med tre drager oppe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå