Altobelli Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Hvor mye må jeg paye for en grei bærbar som takler MOP? Forslag hadde vært flott Lenke til kommentar
nagina Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 (endret) Wind lord Slik kan det gå når enkelte er / har fokus på noe annet xD (meg som er stuck btw) Endret 4. januar 2013 av nagina Lenke til kommentar
Holyashell Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Ja, han ene var jo ikke i nærheten. Dersom det ble brukt voice chat er det helt på grensen av hva som er akseptabelt... Du får bruke PvP trinket neste gang. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Husk at man får en debuff når man redder noen ut av amber. Kanskje han som stod så nærme ikke kunne redde ham. Lenke til kommentar
Holyashell Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Sant det. Rotete UI (IMO) vanskelig å se noe som helst. Ser det er flere som er fanget i amber. Uansett, det viktigste er jo at bossen døde. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 UI er nu helt alright, er mye verre å se andre sine UI, men tingen er at jeg har kontroll med denne, er det som er viktigst begynner å bli flere år siden jeg endret noe som helst, på tide å justere par ting xD Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Prøvd ElvUI? Veldig tilpasningsvennlig, ryddig og informativt. Kan lastes ned HER Lenke til kommentar
nagina Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Nei, det orker jeg ikke, venne seg til ny UI er som å lære seg å sykle på nytt. Lenke til kommentar
DontTouchMyPhone Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Tror dere jeg vil få mange reaksjoner om jeg går dps med protection spec (pally) i dungeons? Vil prøve prot spec for å gå noen gamle dungeons solo, men vil jo også gå random 5-man også, for å levle fra 85 til 90. Og vil ikke bytte spec fram og tilbake, vil lære ett godt. Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Hvorfor ikke bare tanke 5mans? Lenke til kommentar
DontTouchMyPhone Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Jeg har tanka veldig lite, ørlitt på low lvl som druide, så jeg har ikke så lyst til å starte med det nå. Tror jeg ville vært som en hodeløs kylling når det kom til cc, dessuten er det så mange spillere med langt bedre utstyr enn meg der ute, så tror threat også ville bli et problem. Vil jeg få mye pes som dps med prot spec? Lenke til kommentar
Error Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Tanking er utrolig enkelt. Bruk concentration når den er av CD, spam annen AOE når det er 3 mobs eller flere, spam taunt når du ikke har aggro og det er det. Ikke noe problem Lenke til kommentar
DontTouchMyPhone Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Syns det høres litt skummelt ut jeg da... Og reckoning virker vel bare på ett target..høyner consecration min threat? Og hvor effektiv er egentlig righteous fury? Hmm...skummelt... Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 (endret) Sist jeg leste meg opp hadde tanks 500% threat generation, så det skal ikke mer til for å holde aggro på deg! Syns jeg husker de endret dette i MoP, men tanks gjør uansett veldig høy skade så threat er veldig sjelden et problem. Endret 5. januar 2013 av Joakim vas Normandy Lenke til kommentar
ndrs Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 (endret) Noen som spiller PvP her? Har for det meste spilt PvE, men har kjempe lyst til å begynne med litt PvP! Eneste problemet er at det tar aaaaalt for lang tid å komme inn i BG på realmen jeg spiller på! Er det noen som spiller på en realm der man kommer inn med en gang? Og hvilken faction? Endret 5. januar 2013 av nils1337 Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Bgs er crossrealm, so det tar like lang tid på alle serverane. Lenke til kommentar
ndrs Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Men er det ikke battlegroups da? Eller er det slutt på? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 (endret) Det er fremdeles battlegroups, ja. Så noe forskjell på køer er det nok. Endret 5. januar 2013 av Skurupu Lenke til kommentar
nagina Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 http://www.own3d.tv/AtheneLive/live/162871 Swifty @ EU Stormscale :> for de som vet hvem det er. Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Syns det høres litt skummelt ut jeg da... Og reckoning virker vel bare på ett target..høyner consecration min threat? Og hvor effektiv er egentlig righteous fury? Hmm...skummelt... Og equip shield så du kan pulle opp til tre av gangen (husker ikke spell name). Hadde heller aldri tanka med pala før, starta i level 80 i WOTLK (!), gikk helt fint, synes pala er en av de lettere og mer morsomme tanke-classene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå