Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Det vil nok dø ut, men ikke med det første. Jeg tipper det vil holde ut i alle fall 5 år til, og sikkert mer også.

En ting er når de slutter å oppdatere og komme med expansion-packs. En annen ting er når de legger ned den siste serveren.

Det kan være at neste expansion blir den siste for alt vi vet, men det vil allikevel være noen som har lyst til å spille WoW i lang tid etter det. Kanskje legger de ned en del servere etter hvert som spillermassen synker, men så lenge det er nok spillere til at de kan fylle minst en server, og det betyr mer i inntekter enn utgiftene for å holde den ene serveren aktiv, så vil det nok være mulig å koble seg på og spille.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En ting er når de slutter å oppdatere og komme med expansion-packs. En annen ting er når de legger ned den siste serveren.

Det kan være at neste expansion blir den siste for alt vi vet, men det vil allikevel være noen som har lyst til å spille WoW i lang tid etter det. Kanskje legger de ned en del servere etter hvert som spillermassen synker, men så lenge det er nok spillere til at de kan fylle minst en server, og det betyr mer i inntekter enn utgiftene for å holde den ene serveren aktiv, så vil det nok være mulig å koble seg på og spille.

Godt poeng, jeg slang egentlig bare ut et tall uansett, men de har i alle fall lore nok til å holde det gående med gudene vet hvor mange expansions i årene fremover. De har jo blant annet sagt at de vil gjøre mer med draenei. Jeg håper at det vil innebære en tur til hjemplaneten deres for å hamle opp med en viss brennende legion.

Lenke til kommentar

Det kommer helt ann på personlig preferanse. Jeg synes 27" blir for stort. Vanskelig å få total oversikt, uten å måtte flytte blikket side til side. Dette kommer også ann på hvor langt unna skjermen din står.

Spill med litt mer action, slik som et FPS vil nok ha mer nytte av stor skjerm. Det hjelper veldig på innlevelsen. Men når det gjelder WoW er det ikke innlevelse jeg er ute etter, men hvor godt jeg yter.

Lenke til kommentar

Stor skjerm er et helvete i FPS nettopp av samme grunn. Spilte compo på LAN og fikk spille innledende runder på egen PC/Skjerm også skulle finalen spilles på hovedscenen og plutselig fikk alle sammen 22-tommere....rent helvete å spille på.

Endret av Cosha
Lenke til kommentar

Jeg har noen problemer med flightspeed når jeg skur opp kvaliteten på grafikken fra low til fair eller høyere. Normalt spiller jeg på low for å holde varmen og støyen fra laptopen nede. Skrudde opp på fair og good nå for å teste litt hvordan ytelsen var. Og ytelsen er ok, ligger på rundt 70 fps. Men, av en eller annen grunn går flightspeedn min ned. Noen som har et klokt svar?

Lenke til kommentar

Ødela mobilen min i jula, så nå kommer jeg ikke inn igjen på grunn av manglende authenticator.. raid på torsdag ffs. Er også så sykt sliten at alle ord inne på bnet sine sider flyter rundt som et hav av tekst.

Lite søvn + feber + fyllesjuk har nok litt av skylden.. Noen som vet hvordan jeg kan fikse dette problemet? :huh:

Endret av Kjetil_90
Lenke til kommentar

Spiller WoW på 23" skjerm, mange sier at har man større skjerm som f.eks 27" så er gameplayen å opplevelsen mye bedre? Noen som har erfaring med wow og stor pc skjerm?

Har 2x 27", kan ikke si at jeg går ned i størrelse, men det bare vanesak. Vet om en kompis av meg som spiller på 32", tror neppe han går ned. Har ingen problem å flytte blikket osv, er bare å lage UIen som passer bra og som du liker best, UI scaling finnes også.

Lenke til kommentar

Grunnet stort frafall av raidere har Sha of Fear tatt 1 måned. Vi datt fra rank 22 til 37 på tiden vi stod fast.

Men, nå er tieren over. Ser frem til å raide 1 eller 2 dager i uken frem til 5.2.

g5t5Y.jpg

Vi er på leting etter en tank, med dps off-spec. En resto druid, 1-2 ranged og en ret paladin.

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...