Datasmurf Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 Det er ikke tilfeldig. Rogue er den minst representerte klassen i level 90. De er ikke på topp av damage meters lengere, der de hører hjemme. Ja, de eneste rogues jeg møter på lvl 90, står i Halfhill hele dagen og ganker altene mine. Og så står det alltid to ved BMAH som stunlocker og dreper meg før jeg får lagt inn bud på noe som helst. Banna nolifere. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 Gara'jal bossen, world of logs teller vel ikke damage/healingen når man er i spirit realm? Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 (endret) Du kan lage en ny battle.net account og lage en ticket til en gamemaster der. Ellers kan du også ringe dem. Uæææh. Dette er jo skikkelig dodgy. Plutselig var mitt hemmelige spørsmål/svar forandret. Nå får jeg ikke logget inn igjen... Har forandret passord osv på min mailadresse og laget en ny mailadresse jeg kan bruke i fremtiden. Må vel ringe de imorgen da? Siden jeg ikke får logget inn sånn at jeg kan kontakte de. Men hva kan ha skjedd her tror dere? Endret 19. desember 2012 av Mushaboom Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 Og er det forresten noen som har en link med telefonnr og evt. åpningstider til Blizzard customer support? Alt dette er veldig vanskelig å få tak i dersom man ikke har logget inn på kontoen sin. :\ Lenke til kommentar
Daxen Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 Customer support: https://eu.battle.net/support/en/ticket/submit Remove authenticator: https://eu.battle.net/support/en/services 1 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 Begynner å nærme oss et kill på Sha of Fear Heroic nå. Lurer på hvem som syntes det var en god idè med en boss som varer 22-23 minutter. Lenke til kommentar
mfb Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Hei. Har nettopp begynt med wow igjen og har en 85 mage og death knight og er usikker på hvem jeg skal levle og fokusere på. Gikk litt lei av mage i cataclysm og gikk over til å tanke med DK, men vet ikke hvordan det er med MoP. Er det lite eller stort behov for mage kontra dk f.eks? alle meninger tas i mot med åpne armer Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Ble lurt av noen kompiser til å kjøpe gametime og mist nå. Hvordan er rogue for tiden? Vet ikke om jeg orker å levle opp en ny klasse, men de sier at rogues er ubrukelig i PvP. (2k+ nivå) Stemmer dette? Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Det er vel den svakaste melee klassa for øyeblikket, på grunn av at dei har ganske ræva forsvar. Det er ikkje uvanleg at ein rogue blir drept i løpet av ein stun. Damage og kontroll er forsatt bra. Lenke til kommentar
DontTouchMyPhone Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Er det andre lette dungeon mountdrops enn Caverns of Time, Vortex Pinnacle og Stonecore? Med lette mener jeg lette å ta solo på lvl 90. Gjerne også noen med LITT høyere droprate enn de i Stonecore og Vortex, er rimelig lei de to akkurat nå... Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 22. desember 2012 Del Skrevet 22. desember 2012 Hei. Har nettopp begynt med wow igjen og har en 85 mage og death knight og er usikker på hvem jeg skal levle og fokusere på. Gikk litt lei av mage i cataclysm og gikk over til å tanke med DK, men vet ikke hvordan det er med MoP. Er det lite eller stort behov for mage kontra dk f.eks? alle meninger tas i mot med åpne armer Ville valg DK gjør god damage. Syns personelig mage er gørr kjedelig å spille, Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 Finnes det slike tabards som gir rep med en faction når man gjør heroics nå? Eller må man bare gjøre dailies hele veien til maks rep? : o Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 hele veien Lenke til kommentar
mfb Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Husker i TBC så var det ring of trial eller noe slikt nord i Nagrand der du kjempet mot masse bosser sammen og fikk ganske grei loot når du var ferdig. Er det noe slikt i MoP? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Ring of blood. Var en i Wrath og en i Cata også. Vet ikke om de har en nå i MoP. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Det er en slik i MoP også, men det er et scenario. Man får blå våpen, akuratt som i de andre. Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Vurderer å starte opp med WoW igjen, da jeg ikke har mye annet å gjøre. Er virkelig MoP så dårlig som så mange skal få det til å være? Lenke til kommentar
Jonas C Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Vurderer å starte opp med WoW igjen, da jeg ikke har mye annet å gjøre. Er virkelig MoP så dårlig som så mange skal få det til å være? Jeg var ikke en stor fan av MoP når det kom ut, var oppe i level 90 to dager etter spillet kom ut, og etter det følte jeg meg egentlig litt clueless på hva jeg skulle. Endte opp med å slutte å spille etter tre uker i 90. Hørt at 5.1-patchen tydeligvis skal være "den beste patchen hittil", men stiller mine tvil. Noen som har noen formeninger om jeg burde begynne igjen eller ikke? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Vurderer å starte opp med WoW igjen, da jeg ikke har mye annet å gjøre. Er virkelig MoP så dårlig som så mange skal få det til å være? Er det mange som sier det er dårlig? Jeg hører mest positive ting. Selv synes jeg det er en av de beste utvidelsene. Slår både Cata og WotLK. Lenke til kommentar
Holyashell Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Er virkelig MoP så dårlig som så mange skal få det til å være? Du må nesten teste selv, ikke alle deler dine interesser i spillet. Jeg gjør ikke stort annet enn å raide, og jeg er veldig fornøyd med MoP så langt. At det finnes flere PvE utfordringer i form av dungeon challenges og Brawler's guild er også positivt. Begge disse er vanskelige nok for de fleste. PvP og lore skal jeg ikke uttale meg om, da jeg ikke henger helt med der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå