Datasmurf Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Ser den papegøya ligger på mellom 9k og 16k på hovedserveren min, og rundt 7-8k på den serveren jeg vanligvis får kjøpt pets billigst på. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Ja, den er ikke lett å få solgt! Nå droppet det faktisk en til på monken min også... Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Fant en rare som droppet en Epic staff. Synd det bare var ilvl 420 og lvl 85 item, men leveling på shamanen går unna som søren nå. Elemental shaman er jo ustabilt lett å lvle med. Lava Burst proccer på mastery og talen, får en lava burst gratis som igjen proccer på mastery og talent. 2-300k damage på under 2 sekunder og alt er dødt rundt deg. Lenke til kommentar
asle12 Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Hvilken melee class anbefaler dere til pve? Lenke til kommentar
asle12 Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Death knight. Er det den classen du er? Kan du en god rotation med DK? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Nei, jeg spiller ikke DK. Men DKs gjør det veldig godt på damage meters, og i tillegg har de veldig fine raid CDs som Anti-Magic Zone. Lenke til kommentar
Bamsemums313 Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Hvilken melee class anbefaler dere til pve? Det du liker å spille. Lenke til kommentar
Holyashell Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Hvilken melee class anbefaler dere til pve? Avhenger veldig av hva du gjør. Er det snakk om HCs, questing, raid? Har du en gruppe du ofte går med kan det være fint å tenke på loot i forhold til de andre. Har dere allerede en warrior og paladin vil det trolig bli kamp om plate items. Har dere monk og rogue er det muligens dumt å rolle feral druid. Men, slike ting ser du fort selv. Jeg ville foretrekt druid, men jeg er kjøpt og betalt. Rebirth, muligheten til god healing, reservetank etc. Som sagt, det beste er det du selv liker best. Lenke til kommentar
asle12 Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Avhenger veldig av hva du gjør. Er det snakk om HCs, questing, raid? Har du en gruppe du ofte går med kan det være fint å tenke på loot i forhold til de andre. Har dere allerede en warrior og paladin vil det trolig bli kamp om plate items. Har dere monk og rogue er det muligens dumt å rolle feral druid. Men, slike ting ser du fort selv. Jeg ville foretrekt druid, men jeg er kjøpt og betalt. Rebirth, muligheten til god healing, reservetank etc. Som sagt, det beste er det du selv liker best. Mest hc og questing og litt raid. Lenke til kommentar
Sulphuras Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Jeg tar meg selv i å bla tilbake til førstepostene i denne tråden, og mimre godt over vanilla Good ol' times! Lenke til kommentar
nagina Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Da var man tilbake i raiding Lenke til kommentar
asle12 Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Broren min spiller også wow, og lurer på hvor mye spirit en disc priest healer bør ha. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Ingen fasit på det, har ca 9000 på min og følte det var ganske bra men, for HC raidere så anbefaler jeg 10k+. Lenke til kommentar
Tommyeen Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Shit! Gikk min første dungeon som Tank paladin i dag i lvl82. Skummelt, men gikk ganske greit, noen som har tips som paladin tank? Noe spessielt som jeg bør gjøre osv, rotation? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Tanking før maks level kan summeres opp lett: 1. Bruk spells som holder aggro 2. Stol på healeren 3. Der healeren ikke rekker til popper du defensives 4. rinse and repeat 1 Lenke til kommentar
tNy Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Off, nå begynte jeg savne Paladin tanken min.... Før nøye meg med druiden enn så lenge Lenke til kommentar
Tommyeen Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Tanking før maks level kan summeres opp lett: 1. Bruk spells som holder aggro 2. Stol på healeren 3. Der healeren ikke rekker til popper du defensives 4. rinse and repeat hva med Tanking på maks level da? Er ikke det det samme? Lenke til kommentar
tNy Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 (endret) Google "protection paladin guide 5.1" så går du inn på noxxic eller icy veins, så ser du rotation.. edit: tanking kan virke litt skummelt med en gang, men det er utrolig lett når man kommer inn i det... Kan være litt spooky når du gjør ting for første gang, da du lett får skylda når du gjør noe feil, men spør andre i dungeon/raid om du er usikker på noe Endret 12. desember 2012 av Ziuuung Lenke til kommentar
bruker96 Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 kva class anbefale dåke og bruke i pvp? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå