Bytex Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 (endret) Var det jeg også kom frem til..sååååå mye hype og snakk også skulle jeg liksom sitte og være grinete "kung-fu-panda-sux" gamer? Neeh..spilte en måneds tid så dabba det av igjen når jeg fikk et par karer på 90, da var det nok. Endret 4. desember 2012 av Bytex Lenke til kommentar
nagina Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Jeg klarer bare ikke å levle alts, makan det er kjedelig, skulle ønske alle var bare level 90 så kunne begynne å jobbe med dem but no Lenke til kommentar
Braindawg Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Da har jeg en lvl 84 twink rogue, men føler at den ikke er helt optimal. Tar gjerne imot tips på enchants og gear osv, skulle gjerne bytta neck og en trinket her er det jeg har så langt: http://eu.battle.net/wow/en/character/frostwhisper/Cleverdude/simple Lenke til kommentar
Andoon Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 (endret) Edit: Glem det, tenkte ikke over den store DMG-økningen med MoP gear i forhold til Wrathful. Bra jobba. Edit2: Eneste jeg kommer på er å få 2x dancing steel i stedet for en av hver. Endret 4. desember 2012 av Andoon Lenke til kommentar
Braindawg Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 hvorfor 2 like? de proccer jo hele tiden. Lenke til kommentar
Andoon Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Hvis jeg ikke tar helt feil så kan de procce samtidig. Lenke til kommentar
Braindawg Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 så du mener at det skal procce dobbel dancing steel? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Vi drepte endelig både Tsulong og Lei Shi i går. Så nå er det kun Sha of Fear igjen. Virker som en vanskelig kamp. Den er veldig lang, og personlige feil kan wipe oss. Jeg ser for meg mye kjefting den kommende uken eller to. Vi er nå #25 på 25-man rankingen. 1 Lenke til kommentar
Waldemariel Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 (endret) Prot funka fjell fra 1-60. Vi er to stykker som tanker og bare ødelegger alle instancene. Men jeg lurer, fra 60 og videre, burde vi begge fremdeles være prot? Eller bør en av oss gå Arms/Fury? EDIT: Jeg gikk Fury. Angrer ikke Endret 5. desember 2012 av Waldemariel Lenke til kommentar
Andoon Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 (endret) så du mener at det skal procce dobbel dancing steel? Ja, det skal være mulig det. Vår Monk og Rogue har dobbel Dancing Steel. Skurupuru: Gratulerer! #25 er faen ikke verst! Endret 4. desember 2012 av Andoon Lenke til kommentar
Holyashell Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 #25 er heftig! Grattis! Jeg sliter i Brawler's guild. Han duden på rank 7 med ghosts og det lyset du kan stunne de med. Taktikken virker grei nok. Mine dots er ikke spesielt sterke mot ghosts, så de blir fort for mange. Får prøve litt til... Lenke til kommentar
tNy Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Vi drepte endelig både Tsulong og Lei Shi i går. Så nå er det kun Sha of Fear igjen. Virker som en vanskelig kamp. Den er veldig lang, og personlige feil kan wipe oss. Jeg ser for meg mye kjefting den kommende uken eller to. Vi er nå #25 på 25-man rankingen. Grattis med #25 Har selv begynt igjen etter ca ett år med pause. Traff selv 90 for litt over en mnd siden Til min skuffelse har Guilden bestemt seg til å vente med å raide til etter nyttår, siden det har vært dårlig oppmøte, og vi har fjernet en del inactive folk Hvis noen her er interesert i en "casual" guild som kommer til å raide ca 3 dager i uken (man, ons, søn) så si ifra Vi holder til på Frostmane (A), og er en hyggelig guild. En del norske, ei svensk, en fra Irland + noen flere. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Lurer på når mote of harmony blir account bound, har sinnyskt mange av dem på mainen, hadde trengt dem på alt Lenke til kommentar
Ekinorak Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 (endret) Fikk meg Ashes of Al'ar og Reins of the Onyxian Drake i løpet av 1 uke,har dem økt drop sjangsen veldig eller? Endret 5. desember 2012 av Ekinorak Lenke til kommentar
Daxen Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Fikk meg Ashes of Al'ar og Reins of the Onyxian Drake i løpet av 1 uke,har dem økt drop sjangsen veldig eller? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Raid bosser gir nå 40 VP, opp fra 25. Gode nyheter! Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Synes jeg leste så mye bra om MoP, at "alle" syntes det var den beste expantion så langt. Nå som det har gått en stund så hadde det vært greit å høre hva dere synes om MoP. Selv så har jeg lagt WoW på hylla for en stund siden. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Ja, MoP er veldig bra. Kanskje den beste. Står mellom MoP og TBC for min del. Lenke til kommentar
Braindawg Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Lagt endgame på hylla, liker følelsen av progresjon, det har jeg fått lite av i MOP. Blir for mye strev for ingenting, og det nye lfr loot systemet er en pain in the ass. Pvp virker greit dog, har en lock med 465ilvl (pve) og føler at folk går fort nok ned mtp 40% base resi Lenke til kommentar
Holyashell Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Jeg liker også MoP veldig bra. Det var en liten periode med veldig mye dailies, men det varte ikke så lenge før man hadde nok rep. Dailies i en gruppe går også ganske kjapt. Nå føler jeg at jeg godt kan begynne å tenke på andre ting enn det jeg er mest interessert i, for jeg bruker uansett ikke mer enn maks én time per dag til det jeg må gjøre - stelle farmen og de få dailies jeg har igjen. Gode og morsomme raid er det også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå