Datasmurf Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Hvem går på nattklubb midt i uka likevel? Jeg pleide å gjøre det da jeg var student, og det var alltid fullt opp med andre studenter og lokale der, så jeg vil si det er en del. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 (endret) Item upgrade-systemet trer i kraft i morgen. Det vil koste 24k VP å oppgradere alle 16 bitene med gear. Det vil si at man må cappe VP hver uke i 5 og en halv måned. Det er litt for drøyt, spør du meg. Spesielt når et fullt clear av alle raids på HC kun gir latterlige 400 VP. Under DS fikk man i hvert fall 800 VP for et fullt clear. Jeg kommer til å hate random heroics/LFR. Endret 27. november 2012 av Skurupu Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Gårsdagens innsats: Se fra 7:55 og ut for et morsomt first kill. Hehe, minte meg om mitt første Ragnaros (vanilla) kill. Var kun en hunter igjen som hoppet rundt som en villmann og tok siste prosenten. Den andre waven med Fire Lords hadde spawnet så det var fullstendig kaos ^^ Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Hvem går på nattklubb midt i uka likevel? Mest sannsynlig er det de som liker å dra på nattklubb gjør det. Like sannsynlig som at de som ikke liker å dra på nattklubb lar være å gjøre det, uavhengig om de spiller WoW eller ikke. Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Item upgrade-systemet trer i kraft i morgen. Det vil koste 24k VP å oppgradere alle 16 bitene med gear. Det vil si at man må cappe VP hver uke i 5 og en halv måned. Det er litt for drøyt, spør du meg. Spesielt når et fullt clear av alle raids på HC kun gir latterlige 400 VP. Under DS fikk man i hvert fall 800 VP for et fullt clear. Jeg kommer til å hate random heroics/LFR. Jeg liker systemet, spesielt siden jeg har vært uheldig med loot fra raids, og har ikke tid til dailies (det er raid/raidleader-stuff, så er det skole resten), men er enig at det er for stramme priser på det. Men igjen, de som virkelig trenger funksjonen er de som har vanlig 463-gear, og de kan få det for justice, uten cap. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 (endret) I tillegg gikk de bort fra systemet de innført i Cataclysm. Hvor man hadde 7 dailies på uke, i steden for 1 per dag. For å maksimere tidsbruk i forhold til utbytte, vil jeg ikke gjøre mer enn 1 random HC om dagen. Men samtidig så har jeg lyst til å cappe fort, slik at alten min får 50% mer. Med Cataclysm sitt system kunne jeg raidet på onsdager (400 VP), og farmet 5 heroics på torsdager (600 VP). Så kunne jeg spilt alten min resten av uken, når jeg følte for det. Nå må jeg ta 1 heroic pluss raid på onsdag (520 VP). Hvis jeg fortsetter med 1 heroic per dag er jeg ikke capped før på søndag. Og da har det gått for lang tid til at jeg kan tjene alle mine VP på alten kun ved å ta dailies med 50% buff. En løsning hadde vært å spare LFR på alten til mandag/tirsdag, men av erfaring er dette de to verste dagene, med tanke på hvem man havner i gruppe med. Det er kanskje ikke snakk om mer enn 20 minutter om dagen. Men jeg føler fortsatt at det er for mye. Jeg trur jeg veit grunnen til at Blizzard har designet det slik. Etter endt raid mangler man fortsatt 600 VP. Dermed må selv hardcore raidere ut å farme LFR/heroics i minst 5 måneder til. Dette gjør at flere kommer til å benytte disse tjenestene og gruppeoppsettet blir bedre. Og det går ut over oss raidere, som blir tvunget til å drasse med oss dødvekt gjennom content vi verken finner morsomt eller utfordrende. Det er min teori i hvert fall. Endret 27. november 2012 av Skurupu Lenke til kommentar
nagina Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Regner man dailies så blir det enn del også, nå vet jeg ikke hvor mange det er men mange er det. F.eks, 10 dailies x 5 valor = 50 valor per dag x 7dager = 350 valor på ei uke. men men, de fleste blir nok exalted etter en stund eller går lei av disse men, man får jo elder charm of good fortune greiene også som kan brukes til å få extra loot. 350 + 400 = 750 + noen HC, er ikke så voldsomt egentlig. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Dailies gidder jeg i hvert fall ikke, da jeg er exalted med alt for lengst. Jeg har 1100 coins på min main nå, så jeg trur ikke jeg trenger flere. Hvis de kan brukes på neste raid tier, så må jeg nok starte å farme igjen, slik at jeg alltid får 3 elder coins hver uke. Men den tid, den sorg. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Her i gården tenker jeg fortsatt ikke på verken dailies eller raids, men jeg dinger 80 (igjen) om få strakser. Etter å ha sett patchnotes for 5.1 som slippes i morgen er det jo litt å glede seg til. Brawler's Guild bl.a. Ellers er det deilig å spille mage igjen. Jeg har følt meg rimelig overpowered gjennom hele Outland, og spesielt gjennom Northrend. Håpet er at det fortsetter sånn fremover også Lenke til kommentar
asle12 Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Hvis jeg kjøper travelers tundra mamoth med en av charracterne mine som er horde, får jeg den med de andre horde charracterne jeg har på det samme realmet? Jeg beklager litt skrivefeil. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Ja, alle mounts deles mellom karakterene dine. Det er noen få unntak, men det gjelder ikke den mounten du nevnte. Lenke til kommentar
Holyashell Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Nå har du heldigvis en ny faction og nye dailies. SI meg en ting, ble noe nerfet i dagens patch (5.1)? Folk fikk oppgradere gear, det er jo en buff, men synes alt gikk så utrolig lett i dag. Til og med 90% oppegående etter to runder med tornadoløping. Aldri skjedd før... Lenke til kommentar
War Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 (endret) * All raid mobs will have reduced health by 30% when the sun is up http://www.mmo-champion.com/content/ Skal stå her Endret 28. november 2012 av War Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 (endret) Den endringen du quotet står ikke i patch notes, i hvert fall. Og hva menes med den? Er det Tsulong-fighten? Og Holyashell: det er ingen forandring på Blade Lord. Endret 28. november 2012 av Skurupu Lenke til kommentar
Felhart Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Noen som har noe tips på et par items som er veldig populære på AH som det er mulig å flippe med en grei profit? Tjente 2k på living steel breastplate her om dagen Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Belt buckle og pvp gear er det som eg tjente best på med blacksmithing. Ellers so kan du søke etter glyphs som blir solgt for under 10g og selge dei for 50-300g. Og grønne uncut gems som blir brukt til leveling av JC. Lenke til kommentar
Felhart Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 (endret) Takk skal du ha! Har et lite glyph-prosjekt på gang nå! Kan jo umulig gå galt Endret 29. november 2012 av Felhart Lenke til kommentar
nagina Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Frustrende at det skal være trash mobs, det siste raidet som de la til må være det beste på en god stund. Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Thorium ore flytter jeg en del på. Null konkurranse selger som varmt hvetebrød. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå