frds Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Klarer ikke å logge inn:s Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 Noen som bruker ElvUI her? Lurer på hvordan jeg kan endre fonten på target frames. Jeg vil ha større tall på health, og større prosenttegn. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 Klarer ikke å logge inn:s Du har (hadde) ikke tilfeldigvis Altibox som Internettleverandør? Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 Du har (hadde) ikke tilfeldigvis Altibox som Internettleverandør? Hadde det samme dritet i går jeg og. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 Første gang på mange år jeg har hatt en hick-up med Altibox. Har alltid levert strålende internett, hver eneste dag. :-) Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 Flere uker siden jeg spilte WoW nå. Og savner det ikke. Det skjedde faktisk med meg og til slutt. :o Lenke til kommentar
Zt Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 Looking good! Forresten, har vi mistet screenshot tråden? Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 Flere uker siden jeg spilte WoW nå. Og savner det ikke. Det skjedde faktisk med meg og til slutt. :o Suget kommer nok tilbake, bare vent World of Warcrack never lets anyone off easy hehe Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 Jeg fikk suget tilbake når Pandaria kom..men så fort jeg nådde 90 ble jeg kjapt lei igjen. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 Jeg har sluttet med WoW flere ganger. Men man vender alltid tilbake. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 Jeg har sluttet med WoW flere ganger. Men man vender alltid tilbake. Samme her! Jeg har sluttet i opptil 7-8 mnd på det 'værste', men alltid kommet tilbake. For ganske nøyaktig ett år siden sluttet jeg, ga bort alle kontoene mine og det som verre er - men nå for ei uke siden var jeg tilbake igjen. Først Starter Edt., så Battle Chest, og til slutt Cataclysm og Mists of Pandaria. Så nå er vi i full gang IGJEN Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 derfor gir man aldri bort kontoer eller characters Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 Har selvsagt ikke gitt bort en skit. Stoppa bare betalinga. Lenke til kommentar
DontTouchMyPhone Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 Noen som bruker ElvUI her? Lurer på hvordan jeg kan endre fonten på target frames. Jeg vil ha større tall på health, og større prosenttegn. Under Unitframes/Target frame kan du bruke funksjonen Custom texts. Det er litt kronglete, men det går; i allefall i forhold til font på target. Har ikke prøvd å endre de andre tallene, men er sikkert mulig det også. Lenke til kommentar
frds Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Du har (hadde) ikke tilfeldigvis Altibox som Internettleverandør? Stemmer det Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Morsomt med Pilgrim's Bounty. Min level 41 mage har kommet opp i 443 i cooking Pluss endel enkle achievemens, selvsagt Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Å? Er det Pilgrim's Bounty? Får vell benytte sjansen til å levle cooking på min paladin, da. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Å? Er det Pilgrim's Bounty? Får vell benytte sjansen til å levle cooking på min paladin, da. Ja, det startet i natt. Det er vel det eneste det er nyttig til også, å levle cooking. Men det var perfekt for min del, siden jeg startet veldig tidlig med cooking på denne characteren Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Jeg har sluttet med WoW flere ganger. Men man vender alltid tilbake. Funnet ut av at det beste for å ikke bli lei for min del er å bare spille på en chrachter ( tror nok det er omvendt for de fleste ). Har bare spilt på den samme charchteren nå i 4 måneder Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Jeg har spilt på den samme karakteren i 8 år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå