Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Nå har jeg  opplevd dette også, trader en lvl 60 T2 pala han gir meg 6 Large Obsidian shards jeg gir han 300g

 

Trade complete - jeg har ingen shards - han har ingen shards.

 

Han trader ingen bare står stille vi poster GM og gm sier traden gikk bra i følge loggen , og han sier også at verken jeg eller han har itemene i baggene våres men at han hadde det før traden. . .  :wow:  :devil:

7192432[/snapback]

Skummelt. :ph34r:
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ohh, fiksa meg imb farmested(eller, fikk vite av en i guilden) ca. 50g på en halv time og rundt 5timer respawntid :) fint å gjøre en gang om dagen :)

 

edit; kommer egentlig helt ann på server økonomi får mellom 5 og 10 essence of water på en halv time :)

Endret av Sink
Lenke til kommentar
ohh, fiksa meg imb farmested(eller, fikk vite av en i guilden) ca. 50g på en halv time og rundt 5timer respawntid :) fint å gjøre en gang om dagen :)

 

edit; kommer egentlig helt ann på server økonomi får mellom 5 og 10 essence of water på en halv time :)

7194438[/snapback]

Ja plx jeg spiller heller ikke på samme server som deg og trenger sårt et sted og farme.
Lenke til kommentar

Nature er magic, det også. Men, prøvde fire elementals i Arathi etter den patchen som nerfet imp. dampen magic, og da gjorde de null skade med fire ward på.. men når den var oppbrukt, gjorde de både fysisk og magisk skade. Det gikk ikke like bra å samle sammen absolutt alle elementalene da..

 

For øvrig, exalted i AV med warlock, mage, rogue, warrior og shaman. Crossrealms og AV-weekend er flotte greier. :)

Lenke til kommentar
Nature er magic, det også. Men, prøvde fire elementals i Arathi etter den patchen som nerfet imp. dampen magic, og da gjorde de null skade med fire ward på.. men når den var oppbrukt, gjorde de både fysisk og magisk skade. Det gikk ikke like bra å samle sammen absolutt alle elementalene da..

 

7195508[/snapback]

Jeg klarer fint å samle alle med Ice Barrier, Fire Ward og gjerne en Frost Nova når det begynner å hope seg opp bare for å få en delay mens jeg samler opp alle og venter på at cooldown skal bli ferdig. FR-gear hjelper også. :)

 

 

Edit: uten improved dampen magic btw.

Endret av Lofnes
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...