Lightningwolf Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Nå har jeg opplevd dette også, trader en lvl 60 T2 pala han gir meg 6 Large Obsidian shards jeg gir han 300g Trade complete - jeg har ingen shards - han har ingen shards. Han trader ingen bare står stille vi poster GM og gm sier traden gikk bra i følge loggen , og han sier også at verken jeg eller han har itemene i baggene våres men at han hadde det før traden. . . 7192432[/snapback] Skummelt. Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 (godt norsk ord for "level" forresten?) "Nivå" funker vel ganske greit. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Level funker også helt greit. (: Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Level funker også helt greit. (: 7193682[/snapback] Sikker på det? Alt ordboka fant om "level" var en referanse til det engelske ordet. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Level = Nivå, antar jeg. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Level = Nivå Skill = Ferdighet Skill level = Ferdighets-nivå Lenke til kommentar
Sink Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 (endret) ohh, fiksa meg imb farmested(eller, fikk vite av en i guilden) ca. 50g på en halv time og rundt 5timer respawntid fint å gjøre en gang om dagen edit; kommer egentlig helt ann på server økonomi får mellom 5 og 10 essence of water på en halv time Endret 31. oktober 2006 av Sink Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Vil du dele stedet med oss? Hvis ikke kan du dele det med bare meg, siden jeg jo ikke spiller på samme server som deg. Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Jeg spiller ikke på samme server heller:D Hvis ikke kommer jeg å tar deg Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 ohh, fiksa meg imb farmested(eller, fikk vite av en i guilden) ca. 50g på en halv time og rundt 5timer respawntid fint å gjøre en gang om dagen edit; kommer egentlig helt ann på server økonomi får mellom 5 og 10 essence of water på en halv time 7194438[/snapback] Ja plx jeg spiller heller ikke på samme server som deg og trenger sårt et sted og farme. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Lurer på hvor det kan være. Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Essence of water faktisk. Toxic Horrors in felwood maybe? Eller i Mulgore? Wild guess ved hjelp av thottbot. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Ja plx jeg spiller heller ikke på samme server som deg og trenger sårt et sted og farme. "plx"? Herregud, spar meg. Lenke til kommentar
Luv Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Husker når jeg grinda air elementals i silithus som bare faen med imp dampen magic. Samla opptil 40-50 stykk og meide dem ned på få sekund, alle som en. Nå gjør dem vist nature-damage istedet for magical-damage;( triste tider Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Nature er magic, det også. Men, prøvde fire elementals i Arathi etter den patchen som nerfet imp. dampen magic, og da gjorde de null skade med fire ward på.. men når den var oppbrukt, gjorde de både fysisk og magisk skade. Det gikk ikke like bra å samle sammen absolutt alle elementalene da.. For øvrig, exalted i AV med warlock, mage, rogue, warrior og shaman. Crossrealms og AV-weekend er flotte greier. Lenke til kommentar
brillan Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 http://video.google.com/videoplay?docid=81...o+mc+as+a+druid Hihi Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 (endret) Nature er magic, det også. Men, prøvde fire elementals i Arathi etter den patchen som nerfet imp. dampen magic, og da gjorde de null skade med fire ward på.. men når den var oppbrukt, gjorde de både fysisk og magisk skade. Det gikk ikke like bra å samle sammen absolutt alle elementalene da.. 7195508[/snapback] Jeg klarer fint å samle alle med Ice Barrier, Fire Ward og gjerne en Frost Nova når det begynner å hope seg opp bare for å få en delay mens jeg samler opp alle og venter på at cooldown skal bli ferdig. FR-gear hjelper også. Edit: uten improved dampen magic btw. Endret 1. november 2006 av Lofnes Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 ohh, fiksa meg imb farmested(eller, fikk vite av en i guilden) ca. 50g på en halv time og rundt 5timer respawntid fint å gjøre en gang om dagen edit; kommer egentlig helt ann på server økonomi får mellom 5 og 10 essence of water på en halv time 7194438[/snapback] Water elementals i EPL Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Spawner de så sent da? Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Spawner de så sent da? 7196291[/snapback] Nei de har vel ikke i nærheten av så lang spawntid. Feil fra meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå