Holyashell Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 All DPS fokus på adds. Courage > Rage > Strength. Instant CC kan være greit, men ingen nødvendighet. Alle adds bør være nede når rommet blir gult (gassfasen) og bruk den tiden til å nuke bossen. Det kan være fristende å ignorere adds når bossene er lave, men det kan fort straffe seg. Bedre å ha kontroll over adds, og cruise inn uten kaos. Strength bør tankes av melee. Klarer tankene å danse skikkelig får de en 500k damage knapp som bidrar bra til å få skade på bossene. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Noen som tør å bruke tMorph her? Vet ikke helt hva kompisen min har brukt men han har nu modeleditet så lenge jeg kan huske, aldri blitt banned, men som sagt, vet ikke om tMorph. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Kan være skummelt, siden Warden scanner innholdet i wow-folderen din til stadighet og sjekker filstørrelser for å se om noe er modda.. 1 Lenke til kommentar
nagina Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Warden har eksistert siden ..starten, og jeg har hatt mye rart og har aldri blitt banned. Hva warden gjør egentlig er jeg ikke sikker, vet at mange av mine kompiser boter as we speak, sååå, har lite tru på warden. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Mens jeg har flere venner, både IRL og ingame, som har blitt tatt for boting og ulovlige mods opp gjennom åra, sannsynligvis via warden. Lenke til kommentar
War Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Varden ser og flagger. Hva de tar tak i og ikke varierer vel. Nå er ban-terskelen lav nå som de prøver å holde på inntektene. I 2004/2005 ble man banna av å skrive penis i chatten. Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 All DPS fokus på adds. Courage > Rage > Strength. Instant CC kan være greit, men ingen nødvendighet. Alle adds bør være nede når rommet blir gult (gassfasen) og bruk den tiden til å nuke bossen. Det kan være fristende å ignorere adds når bossene er lave, men det kan fort straffe seg. Bedre å ha kontroll over adds, og cruise inn uten kaos. Strength bør tankes av melee. Klarer tankene å danse skikkelig får de en 500k damage knapp som bidrar bra til å få skade på bossene. Alle kan få knappen, bare de klarer dansen. MEN, det er jo teit å gjøre det som healer, f.eks. Men uansett, jeg lurte på om en anna taktikk funka, der bossene er holdt der Strength spawner, så tar tankene Strength, og den meleen som er i på den bossen tar og DPSer den Strengthen. Så får man lengre avstand på Courage også... Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Sha of Fear er nok den kuleste fighten til nå i MoP. Gleder meg til heroic! Lenke til kommentar
nagina Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Guildet var du i SKurupu? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Security på Frostmane EU. Lenke til kommentar
Holyashell Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Alle kan få knappen, bare de klarer dansen. MEN, det er jo teit å gjøre det som healer, f.eks. Men uansett, jeg lurte på om en anna taktikk funka, der bossene er holdt der Strength spawner, så tar tankene Strength, og den meleen som er i på den bossen tar og DPSer den Strengthen. Så får man lengre avstand på Courage også... Jo, danser alle så er achievement i boks - må gjøres før eller senere. Lengre avstand til Courage? Det bør ikke være nødvendig, det er mulig å dotte opp Courage før den får opp shield, så dersom den adden er et problem er det noen som sløver skikkelig. Regner med tilnærmet samme gruppe fikk ned Elegon, og da bør ikke DPS være et problem. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Noen andre pet battlers som har opplevd å få levler resatt? Levla en til 25 og to til 24 i går, samt en drøss med smårask fra 1 til 10-11, og da jeg logga på i dag, var alt resatt tilbake til opprinnelig level. Alle teamene jeg hadde med PetBattleTeams var også borte. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Du har dårlig karma. Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Jo, danser alle så er achievement i boks - må gjøres før eller senere. Lengre avstand til Courage? Det bør ikke være nødvendig, det er mulig å dotte opp Courage før den får opp shield, så dersom den adden er et problem er det noen som sløver skikkelig. Regner med tilnærmet samme gruppe fikk ned Elegon, og da bør ikke DPS være et problem. Ikke samme gruppe, og nei, vi hadde to dottere, og de rekker ikke mye mer enn en eller to dots før shield er oppe, og fire dots dreper IKKE Courage før den treffer. Så jo, jo lengre avstand Courage må gå, jo lettere blir det, samt bedre. Lenke til kommentar
Holyashell Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Dots dreper ikke Courage alene, men ettersom den har høyest prioritet bør alle løpe bak og nuke det de er gode for. Med portaler, sprint, stampede etc bør det gå kjapt å komme seg i posisjon. Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Joda, men jo lengre det er å løpe, jo lengre tid tar det å få dem ned Og om ranged står veldig nært der han spawner, så går det fortere å få ham ned, og fortere å hoppe over på boss-nuke igjen. Lenke til kommentar
Holyashell Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Jo, mindre løping er bra. Lyset kommer lenge før mobben, er man klar over hvor (på høyre og venstre side) den kan spawne rekker de fleste å komme på plass i god tid. Litt avhengig av sammensetning. Må gjøre de endringer som fungerer for dere basert på de problemene dere har. En gruppe med bare ranged DPS vil ikke ha de samme problemene som en gruppe med bare melee. Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Vi har noen eldre karer som bruker litt tid på å lære fighten, og fortsatt er litt treg. Gruppen(e) blir bestemt på hvem som har best signup-ratio (lavere er bedre, da har de signet mer og sett færre raid), så det er random hvilken gruppesammensetning vi får. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Det er så jævlig ergelig å dø på 0,4%, for så og avslutte raidet! Wind Lord Mel'jarak, btw. Lenke til kommentar
War Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Det er jo luksus, da kan man drepe den en gang til. Ikke alle som er så heldige. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå