Skosåle Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Nope. Boomkin! Jeg som tank lå over han på singletarget dps Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Hadde evt prøvd å gi fyren konstruktiv kritikk (om der finnes noen) og bedt han om å lese over rotasjoner, gemming, enchants og alt det der, samt tactics og da prøvd å gi han en ny sjanse om han er villig til å finne rom for forbedringer. Ikke ta han med i ett run der dere prøver på progress, men heller ta ett uformelt raid og bare se om det er forbedringer. Meeen what do I know, kjører ikke PVE i det hele tatt. Lenke til kommentar
Holyashell Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Det finnes ikke mange 463 (HC dungeon) loot for balance, så secondary stats er gjerne ikke optimalt. For noen slots har du bare en item som deles med resto. Single target er ikke hvor en balance druid skinner, men det er godt mulig han kan gjøre bedre med andre talenter og å bruke sine CD på en fornuftig måte. Få han til å gemme for crit! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QjT4b9 Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 En balance druid får items med spirit, spirit konverteres til spirit 1:1, i tillegg til at han får hit på noen items. Og med en gang man har maks hit, så kan man reforge resten. Derfor er det delt med resto Lenke til kommentar
Holyashell Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Ikke sikkert han har noen blå items igjen, for alt jeg vet, men votter, sko og belte finnes kun uten crit. Spirit spiller som du sier mindre rolle, ettersom hit er viktigst. Likevel vil det være bedre med et item med spirit-crit enn spirit-mastery. For all del, ser at noen stacker haste som balance, kan ikke si at jeg er helt enig i den tankegangen, men uansett hva man stacker så er det fordelaktig å ha den staten på alle items. Bruker han f.eks. Windsong enchant skal det bare et par items med mastery til for at han får mastery proc, noe som er tilnærmet verdiløst for en balancedruid i forhold til f.eks. crit. Nå topper ikke balance meteret så veldig ofte, men det er som regel mulig å skvise ut litt mer, stort sett alltid. Lenke til kommentar
War Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Har ikke wowwet siden lich king/icc var det hardeste, men nå ser jeg folk som slutta i vanilla komme tilbake pga de siste endringene. Er det bra saker eller? Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Har ikke wowwet siden lich king/icc var det hardeste, men nå ser jeg folk som slutta i vanilla komme tilbake pga de siste endringene. Er det bra saker eller? Personlig syns jeg MOP er(var) bra, men føltes likevel veldig repetitivt. Kommer nok tilbake igjen om noen måneder, som alltid. Lenke til kommentar
Pow! Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Mists of Pandaria er det beste som har skjedd WoW siden TBC, synes jeg. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 (endret) Helt enig. TBC er den ekspansjonen jeg hadde det mest morsomt med. Men MoP ligger ann til å ta over tronen. Endret 5. november 2012 av Skurupu Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QjT4b9 Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Raid har fått litt mer... ikke nødvendigvis vanskelighet, men mer annerledes taktikker. Elegon minner meg om en blanding av Sindragosa, Lich King, Putricide/Yor'sahj, for eksempel. Meget bra fight! Lenke til kommentar
KeyanZa Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 (endret) tenkte å starte på igjen med wow, hva er best pvp class av feral druid eller mage? spiller mest pvp solo. bgs osv kun for kosen sin skyld..... slenger på hva er best rase? til mage/druid Endret 5. november 2012 av spaceway Lenke til kommentar
nagina Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Mage selvsagt, kan ikke huske at mage har noen gang vært dårlig i PVE og PVP, de har alltid hatt 1 spec som er for god. Lenke til kommentar
Andoon Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Vi sliter litt med Elegon. Vi tar sinnsvakt mye skade. Healers har ofte veldig lav mana når vi begynner å drepe orbs. Vi er tre melee DPS, men vi er alle flinke til å cleare stacks før eksplosjonen. Ranged er også posisjonert slik at de bare kan hoppe for å cleare stacks. Er det noen triks ved eksplosjonen vi bør vite om? Kan ikke være riktig at vi tar så mye skade som vi gjør. Det er normal 10 man. To healers. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 (endret) Adds drepes utenfor sirkelen, og alle resetter sin debuff rett før det smeller slik at ingen har mer enn 1 eller 2 stacks. Endret 5. november 2012 av Skurupu Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Gah, regner det aldri på Jaguero Isle eller? Lenke til kommentar
Holyashell Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Vi sliter litt med Elegon. Vi tar sinnsvakt mye skade. Healers har ofte veldig lav mana når vi begynner å drepe orbs. Vi er tre melee DPS, men vi er alle flinke til å cleare stacks før eksplosjonen. Ranged er også posisjonert slik at de bare kan hoppe for å cleare stacks. Er det noen triks ved eksplosjonen vi bør vite om? Kan ikke være riktig at vi tar så mye skade som vi gjør. Det er normal 10 man. To healers. Hvor mange adds får dere i første fase? Dersom dere har tre melee bør resten av DPS fokusere på bossen, slik at fase to begynner så kjapt som mulig. 3 adds bør gå greit i forhold til berserk, dersom dere får opp nok stacks fase to. Men færre adds i fase 1 betyr kortere fase 1, som betyr mer tid med en boss som tar ekstra skade. Vinner totalt sett mye tid på å korte ned den første fase 1. Mange healere kan få mana ved å gjøre skade. Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Gah, regner det aldri på Jaguero Isle eller? Pet camping på gang eller? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Jepp. Fikk endelig en giraffe calf i dag, driver fortsatt en evig jakt på baby ape, scourged whelpling, minfernal og silithid hatchling. Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Blir nok litt sånt på meg etterhvert og Til nå jobber jeg bare med å samle de som er "enkle" i sonene jeg levler meg igjennom. Så blir det vel å jakte på resten senere. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Det har jeg alt gjort. Tok en pause fra daily quests og alt leveling til fordel for å samle og levle pets. Nå jakter jeg på de sjeldne før 5.1 slenger flere pets i trynet på meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå