Skurupu Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Yes! Will of the Emperor HC DOWN! Siste pullet for kvelden. Lenke til kommentar
Holyashell Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Grattis! Just i tid før neste raid instance. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 merker folkens lagg in-game? håpløst å teste damage mot dummy engang. Lenke til kommentar
Daxen Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 merker folkens lagg in-game? håpløst å teste damage mot dummy engang. Har hatt veldig høy MS i det siste ja. Før hadde jeg aldri over 30 :/ Lenke til kommentar
nagina Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Det må jeg si, har spilt wow og hørt mye rart men dette tok kaka http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=420234&reviewPage=3#reviews + http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=499134 Hører ting jeg ikke har hørt før Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 (endret) Har hatt det headsettet der i 3-4 år nå, du kommer aldri til å slite det ut eller finne noe bedre. Helt fantastisk. Anbefaler dog å kjøpe flere puter, de blir litt harde etter et år. (Mine har blitt mista i gulvet nesten hver dag, kjørt over av kontorstolen osv. Ikke en skramme på dem. Sies at en importør/produsent hadde kjørt over dem med en SUV eller noe uten at de ble ødelagt. Husker ikke helt) EDIT: Maan, betalte 2500 for mine, de har falt i pris! Synd de ikke er utslitbare, for da hadde jeg gleda meg til å kjøpe et nytt par.. Endret 31. oktober 2012 av Slettet-3t93k9 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 6/6 HC på èn kveld. Nå kan vi chille med Heart of Fear normal hele uken. Lenke til kommentar
Tommyeen Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Hmm hvordan race på alliance ser best ut som Mage? Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Hmm hvordan race på alliance ser best ut som Mage? Hæ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 (endret) Hvilken, HVILKEN!!! Endret 1. november 2012 av Slettet+3165 Lenke til kommentar
Tommyeen Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 hvilken race passer best som Mage? Sånn utseendemessig. Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 hvilken race passer best som Mage? Sånn utseendemessig. Worgen. Og, siden du er ute etter å bli fortalt hva du skal mene: blå er den beste fargen, Coca Cola er den beste brusen med overlegen margin og Star Wars er helt klart et langt rikere og mer interessant franchise enn Start Trek. 2 Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Pepsi er bedre enn Coca Cola, Goblin er mye kulere enn Worgen men Mage er definitivt den beste klassen. Lenke til kommentar
Tommyeen Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 hvilken race passer best som Mage? Sånn utseendemessig. Worgen. Og, siden du er ute etter å bli fortalt hva du skal mene: blå er den beste fargen, Coca Cola er den beste brusen med overlegen margin og Star Wars er helt klart et langt rikere og mer interessant franchise enn Start Trek. haha:p nei Worgen:o fææl:) Night elf female synes jeg;p Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Night elf har så stygg casting-animasjon. Spesielt female. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Min mage er female pandaren. Gnome er også fett. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 (endret) Alle worgens lider av at speech er amerikanere som har prøvd å etterligne britisk. Og failet. Hardt. Endret 1. november 2012 av Bytex Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 hvilken race passer best som Mage? Sånn utseendemessig. Gnome female med rosa museflette ^^ Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Hmm.. Fikk endelig karra meg til å levle opp Leatherworking, har jo hatt Skinning oppe å gå på min Pandaren Monk helt fra starten av, men Leatherworking havna litt i bakleksa. Har sendt alt av Sha-Touched Leather til meg selv via mail og tenkte jeg nå skulle tømme ut alt og gjøre det om til Exotic Leather. Har nå holdt på i evigheter, ser enda ikke slutten av mailboksen og jeg har fylt opp all bag space og bank space med Exotic Leather...... Lenke til kommentar
nagina Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Golden Lotus revered, crazy mange dailies nå, tror neppe man gjør dette med alten! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå