Holyashell Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 Må legge til at vi har en stor andel personer på 25-40. Alle har evnen til å holde kjeft under combat, og bare si det som skal sies, og da er det heller ikke slik at alle roper det ut, bare den som har fått beskjed om å holde styr på den delen. Kan se for meg at det er potensielt kaos dersom alle skal rope ut hver bidige ting. Årsaken til at vi har valgt å gjøre det på denne måten er fordi vi tidligere har hatt mange RL som har blitt utbrente og lei av å lede, fordi for mye ansvar hviler på deres skuldre. Vi har brukt tid på å finne folk som passer inn i vårt system. Vi bruker heller ikke DKP, da vi synes det er urettferdig. Det var utgangspunktet for at vi startet eget guild. Men det er en annen sak. Som sagt over, hver gruppe har sin løsning. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 Elegon, finnes bossen i LFR? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 Ja, alle seks bossene kan taes i LFR. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Vi fikk akuratt drept Four Kings før reset. Kjipeste bossen hittil. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Grats Finnes det noen BoE items som man kan kjøpe med valor? har ikke helt oversikt over alt. Lenke til kommentar
KeyanZa Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 hvilken class er best i pvp i lvl 90. da mest i av, bg osv. altså mest solo spilling. Lenke til kommentar
Andoon Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Hvis du er Alliance i min battlegroup og er keen på å vinne så bør du gå for healer. Kan jo såklart velge Warrior eller Hunter, men ikke klag over at du suger balle etter en eventuell nerf. Lenke til kommentar
Braindawg Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 (endret) likte warlock ganske godt i pvp, brutale bursts og overall sick dmg. mye self heals og cc, grei protection overall. Warrioren min virker så ubrukelig i forhold Endret 24. oktober 2012 av XfsB Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Raidleader-trial idag, kjenner jeg er smånervøs Lenke til kommentar
Andoon Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Raidleader-trial idag, kjenner jeg er smånervøs Muligens litt sent, men lykke til! Lenke til kommentar
nagina Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Heller, hvordan gikk det? Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 Jeg måtte ta et glass whiskey før jeg begynte. Tro meg, alkohol løser ingenting. Så, jeg var skitnervøs, så skalv som faen i stemmen, men forklarte tactics as is på icy-veins, svarte på spørsmål. I fighten kom problemene, petrification bar var ikke-eksisterende, så jeg måtte calle overloads etter DBM, som ga meg tidvis veldig kort tid til å calle sånt. Vi slet også veldig med nye folk, mange sto i cobalt mines, når det problemet var over, så slet vi med chains. Det roet seg ned, men det tok tid å finne en taktikk som passet denne gruppa. Vanligvis bruker man vel gjerne å kite bossen fra spawnsida til bossen mot inngangen, så tilbake. Vi endte med å kite i sirkel med singelbosstanken bak oss istedet for parallellt. På det punktet at vi byttet taktikk så tok den egentlige leadern over mer og mer på sånne bestemmelser, jeg calla fortsatt eksplosjoner, mines (don't stand in crap, ei linje alle RL kjenner altfor godt), chains osv. Vi fikk aldri en stor eksplosjon når vi downa dem med den gruppa, så det var jo mindre for meg å gjøre. I kitinga i sirkel satte jeg ut fire markers, en i hvert hjørne, så calla jeg hvilken man skulle bevege seg mot når det komo cobalt mines, så folk ikke gikk bakover mot andre mines eller fikk for lange chains. Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 "Don't be bad"...."See that's what happens when you're bad" Er vel yndlingsreplikken min som RL. Altfor mye slit å være RL og du får bare piss fra alle Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 The Maelstrom sereveren er nede jeg vil spille nå!!!! Lenke til kommentar
nagina Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 er det bare meg men er blizz sidene jævlig trege nu for tiden? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 Gah, Frostwhisper er nede, og når jeg prøver å spille på andre servere, får jeg enten "World server is down" eller blir disconnecta etter å ha prøvd å logge på en char i 5 minutt. De kunne enten markert de andre serverne som nede også, eller fått fortgang i dette. Jeg vil fortsette å samle battle pets! Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 Er world server som er nede. Logget man ut i f.eks orgr eller pandaria så vil man ikke ha noen problemer. De jeg skal raide med kommer ikke inn tho... Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 Kjapt spørsmål, hvor kjøper jeg billig game time? Bruker til vanlig XboxLiveuk76, men PayPal er søppel. Ønsker ikke å lage konto. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå