Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ZG er ikke hva det var før. Da jeg spilte min horde warrior var det mye vanskligere. Kutta ut en del raiding før jeg kom tilbake med magen på Alliance. Trodde jeg skulle slite i ZG med crappy greens og noen blå items. Pøh det var jo easymode tvers gjennom. Eneste som kan gi litt utfording fortsatt er Jin Doe. Men med rett klasseoppsett er han også enkel nå.

Vi sleit jo ræva av oss før i ZG, og fikk enklere progress i MC. Slik er det ikke lenger etter nerfen. Har jo tatt ZG med pugs på en server som Moonglade.

Edit: Så wipe der nå skulle det ikke være grunner til. Få kontroll på spillerne så dem vet hva dem skal gjøre.

7180662[/snapback]

Hovedpoenget her er vel kanskje at du bytta fra horde til alliance.

Easymode ftw. :p

Lenke til kommentar
Ok.. Kjapt noobspørsmål: Er nå 75 i tailoring og en fyr sa jeg måtte finne ny trainer. Greit nok, men hvor finner jeg traineren?

7186536[/snapback]

Det står det og da.. Hvis du er i SW så er det ut døra til høyre og rett rundt svingen

7186610[/snapback]

Står hvor? Var en RL fyr som sa det altså. Ut av butikken og til høyre mener du?

Lenke til kommentar
ZG er ikke hva det var før. Da jeg spilte min horde warrior var det mye vanskligere. Kutta ut en del raiding før jeg kom tilbake med magen på Alliance. Trodde jeg skulle slite i ZG med crappy greens og noen blå items. Pøh det var jo easymode tvers gjennom. Eneste som kan gi litt utfording fortsatt er Jin Doe. Men med rett klasseoppsett er han også enkel nå.

Vi sleit jo ræva av oss før i ZG, og fikk enklere progress i MC. Slik er det ikke lenger etter nerfen. Har jo tatt ZG med pugs på en server som Moonglade.

Edit: Så wipe der nå skulle det ikke være grunner til. Få kontroll på spillerne så dem vet hva dem skal gjøre.

7180662[/snapback]

Hovedpoenget her er vel kanskje at du bytta fra horde til alliance.

Easymode ftw. :p

7182899[/snapback]

Skal faktisk være enig med deg i det. Alliance har det lettere enn Horde uten tvil. Men å bytte fra warrior til mage som en annen sa spiller liten rolle. Jeg var dps med warrior, og offtanka kun adds. Samme oppgave som med magen kjør på med dps.

Faktisk annser jeg oppgavene som mages har mere krevende enn med warrioren. Vi må også sheepe og decurse. Decurse er jo ingen problem, heller ikke sheeping så vanskligere er det ikke. Bare litt mer å gjøre, og konsentrasjonen ved å spille mage må være litt høyere.

Vi tåler ikke så alt for mye juling. Fikk jeg aggro med warrioren når jeg gjorde dps gjorde jo ikke det så mye. Værre med mage da om alt er på cd.

Uansett den som startet ZG pratet spiller alliance, og jeg står fortsatt ved at det er ingen grunn til å wipe der om alle gjør det dem skal. :)

Ha en god kvelld alle sammen. Fikk meg NW bindings i dag, og er litt småglad. :love: Kos dere!

Lenke til kommentar

Må si det er veldig bra og raske svar her i tråden.

Kjempebra at det alltids er noen som veit litt! :)

Det jeg da lurer på:

Jeg har en prest på level (godt norsk ord for "level" forresten?) 60 nå og har lyst å lage enda en karakter. Er da på jakt etter en morsom, ikke-healende class. Er rogue bra der? Blir sikkert warrior eller rogue. Hva tror dere? De av dere som har en må gjerne skrive gode og dårlige sider ved hver av de. Akkurat nå heller jeg litt mot roguesiden, men jeg trenger å vite litt mer.

Kristian :)

Lenke til kommentar

Nå har jeg opplevd dette også, trader en lvl 60 T2 pala han gir meg 6 Large Obsidian shards jeg gir han 300g

Trade complete - jeg har ingen shards - han har ingen shards.

Han trader ingen bare står stille vi poster GM og gm sier traden gikk bra i følge loggen , og han sier også at verken jeg eller han har itemene i baggene våres men at han hadde det før traden. . . :wow::devil:

Lenke til kommentar
Må si det er veldig bra og raske svar her i tråden.

Kjempebra at det alltids er noen som veit litt! :)

Det jeg da lurer på:

Jeg har en prest på level (godt norsk ord for "level" forresten?) 60 nå og har lyst å lage enda en karakter. Er da på jakt etter en morsom, ikke-healende class. Er rogue bra der? Blir sikkert warrior eller rogue. Hva tror dere? De av dere som har en må gjerne skrive gode og dårlige sider ved hver av de. Akkurat nå heller jeg litt mot roguesiden, men jeg trenger å vite litt mer.

Kristian :)

7190816[/snapback]

jeg spilte rogue opp til 46, men den stoppa der. ble dritkjedelig å stealthe rundt hele tiden. tror jeg ville gått for warrior mellom de to, og du får raskere gruppe også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...