DontTouchMyPhone Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 Er det noen som har prøvd ut Pet battles? Må si jeg syns det er et morsomt innslag i WoW-hverdagen. Selv bruker jeg Emerald Whelpling, Voodoo Figurine og Guardian Cub, og er ganske fornøyd med det oppsettet. Men de er ikke mer enn lvl 13-14, så veit ikke riktig hvordan de blir på lvl 25. Uansett, syns det er moro! Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 Jeg har prøvd litt, og det er et festlig avbrekk. Men jeg ser at det er et massivt tidshull. Så mange pets… Så mange levler… Så mye grinding… Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 Jeg er hekta på pet battles Foreløpig er det Dark Whelpling som er den jeg har på høyest level(22) og ellers driver jeg bare å levler randoms til ti pets på level 10 ach. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QjT4b9 Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Arcane mage rundtom level 60: 50% mer DPS fra nestemann (1000dps mot mine 1500). Sykt deilig! Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Jeg synes egentlig ikke det er så gøy lengre. Usikker på om jeg synes det er en bra eller dårlig ting. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QjT4b9 Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Hva er gøy? Å ha høy DPS? Når jeg levler er det så bra som man kan få det. I level 90 så blir det kjedelig om man alltid topper. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Nei. Spillet generelt. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Hvordan deles loot på LFR nå egentlig, fikk random bag av en boss og random item fra en boss, sånn det fungerer eller? Lenke til kommentar
Holyashell Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 Personlig roll, så hele raidet kan få loot, noen kan få loot og ingen kan få loot - alt etter hvordan hver og en roller. Vet ikke akkurat hvordan det fungerer, men du kan se på det sånn at du roller, og roller du over 80 får du loot, roller du under 80 får du gull. Synes raid er mye morsommere enn Firelands og DS. Det eneste som er litt irriterende er at trash absolutt skal spawne, synes det er litt bortkastet i et raid. Likevel, i dag skal jeg kanskje bare si takk, da jeg vant en trinket som droppa. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QjT4b9 Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 Ingen roller, man får bare itemet, alt etter hva sjansen er, så får du en BoP i baggen, av typen item du trenger. Firelands og DS er raids. Vet du hva du snakker om i det hele tatt? Lenke til kommentar
Holyashell Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 Du roller i form av RNG, men du ser jo ikke utfallet i annet enn gull eller item. Jo, det manglet et par ord der. Mente å si at raid nå er mye morsommere enn Firelands og DS. Liker de nye fightene bedre, mer som skjer i hver fight. Nesten slik at de viderefører det Madness startet i DS. Får helt sikkert nok av noen av de før eller senere, men akkurat nå ser det lovende ut - og mange fighter er fortsatt usett. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QjT4b9 Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 Her f.eks. Hør hvor lite RL sier. ICC var noe helt annet, og det jeg har sett til nå av MV, så virker det som om RL får en del mer å gjøre. Fint at jeg akkurat applya som RL da Lenke til kommentar
Holyashell Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 Heldigvis litt mer hektisk. Nå har vi ingen enerådende RL som sier alt som skal sies, vi fordeler oppgavene til de som takler de. Enten det er snakk om å rope ut prosenter eller andre ting. Det er slikt som alle med en mikrofon klarer, så vi utnytter den muligheten. Min opplevelse er at raidene oppleves mer som et stykke samarbeid, og "utføre ordre, yes sir". Får se hvor bra det duger i HC med tid og stunder. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QjT4b9 Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 Mine erfaring er at alle skal si det samme samtidig. Vi kjørte et striks sett med regler i mitt gamle guild hvor jeg var RL og warlock CL, og min bror var GM og RL. Ingen andre snakket under raidet, såfremst ikke vi glemte noe viktig, og da kun en annen officer, ergo meg som RL, eller en eller annen CL. Så gikk vi i coop med et annet 10m guild, som kjørte som dere. Vi (jeg og noen andre officers, bla brudern) kjørte et 10m med dem, eller et 25m der de sto for alle bortsett fra fem fra oss. Vi sa ingenting, og det gikk i ett sett på Mumble. Det var ikke noe som fungerte supert. Greit, de hadde ICC10 nede, og vi fikk ned ICC25, pluss et par HC-bosser, men det er ikke noe et guild som sikter på progress ville kjørt, tror jeg Selvfølgelig, glemmer noen noe hos oss, så sier en av oss ifra. Jeg som raider sier fortsatt noen ting, om noen glemmer noe, og på tredjebossen i MV så sier jeg hvem som skal inn i spiritual realm, spesielt om jeg er med i den gruppa som skal inn. Ellers er det one-man show fra RL, rett og slett fordi det er ryddigere. Og tro meg, vi føler oss veldig mye som et team når vi downer en boss for første gang, og for siste gang Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 Beste guilden på RC igjennom ICC etter Pacifism stakk raider uten voip - man må ikke ha 25 idioter som alle roper og hoyer og man må heller ikke ha en som prater så lenge alle kan rollene sine. Sikkert litt vanskelig å gjøre fancy manouvers on the fly når man ikke har voip men de drepte shit lenge før alle andre så det er tydeligvis doable. Selv er jeg fan av den stilen hvor det er en RL men at alle oppegående personer i raidet kan komme med korte konsise meldinger underveis i fightene. Jeg og andre tanken vår igjennom ICC f.eks pratet vel så mye som RL uten at det ble "spam" Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 Hver gang jeg har vært på ventrilo med et guild har det bare gått i homo-referanser og intern-bæsjehumor. 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 Har spilt i et guild der jenteandelen var høy. Mye penishumor på vent da gitt. Ellers har jeg spilt i begge typer guilds dere diskuterer. Hvert til sitt formål sier nå jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 Jeg var i et guild tidligere, hvor samtlige utenom meg selv var skamhøye når vi raidet, relativt interessant for å si det mildt. Lenke til kommentar
Braindawg Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 (endret) Jevla Cache of mogu riches... går no vel sakte nok å geare opp... Edit: Da har jeg tatt del 2 av Mogu'shan vaults også og ikke en gearpiece til meg... Endret 22. oktober 2012 av XfsB Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 Jeg har tatt første del av Mogu'shan vaults, og det var rimelig kjedelige greier. Var vel og merke LFR, håper og tror at det blir litt mer spenstig når vi får rekruttert flere folk til guildet og kan begynne å raide igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå