faldmo Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Dream var en ret pala som spilte i Security Så tipper han ikke spiller enda siden du ikke vet hvem det er! En av de bedre jeg har spilt med også poachet de han og lot meg være igjen OMG rasshøl hele gjengen! Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Security har skifter ut en veldig stor del av rosteren. Det er ikke mange old timers igjen. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 1% wipe på Gara'jal HC. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Og så et 0,3%! Men faen, da! Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Meh, jeg legger meg. Selv om vi er nærme, så slutter faktisk raidet 0:00, og jeg skal opp tidlig. De får fortsette uten meg. Lenke til kommentar
Rushpowr Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Meh, jeg legger meg. Selv om vi er nærme, så slutter faktisk raidet 0:00, og jeg skal opp tidlig. De får fortsette uten meg. Guild er du i? vi fikk tatt ned Stoneguards Hc i kveld, ganske ok fight, spiller selv ally på frostmane Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 Guild er du i? vi fikk tatt ned Stoneguards Hc i kveld, ganske ok fight, spiller selv ally på frostmane Security @ Frostmane EU En side tilbake. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 Security er ikkje de samme uten Caps lock Husker i vanilla Lenke til kommentar
nagina Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 Hallow's end begynner idag, perfect timing xD dinger 90 idag etter jobben, 13% til <3 Lenke til kommentar
Braindawg Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 Awyeeah free epics!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 For en gangs skyld har jeg faktisk behov for gearet som dropper der, fikk mounten på mitt første run for mange år siden, har ikke vært like givende i etterkant, ettersom gearet har som regel vært dårligere enn det jeg hadde fra før. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 Jeg har enda ikke den jævla mounten. Får håpe det endrer seg nå. Gratis loot til alten min skader heller ikke. Gidder ikke bruke gull på BoEs på den i samme grad som på mainen. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 Husker jeg fikk mount'n på altn 3dager på rad, men aldri på main. Nå driter jeg i mounten da jeg mistet over 70 mounts. Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 (endret) Mistet mounts? O.o Hvordan? Apropos mounts: noen som har farmet etter Fiery Warhorse i Kharazhan? Er det et evighetsarbeid? Endret 18. oktober 2012 av henrikwl Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 Fiery Warhorse har vel droprate på rett over 1%, og du kan bare gjøre det en gang i uken. Så mao, det kan fort ta veldig lang tid :-) Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 Jeg farmer etter den, ja. Det tar sin tid... Men det krever ikke så mye av deg. 5 minutter, 1 gang i uken. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 Mistet mounts? O.o Hvordan? Apropos mounts: noen som har farmet etter Fiery Warhorse i Kharazhan? Er det et evighetsarbeid? Står på forrige side, men har 2 accounts, flyttet mainen mellom de to accounts, plutselig når jeg tok karakteren tilbake til hovedaccounten så hadde jeg mistet alle mounts. Alle mounts er plutselig på en annen karakter som jeg nesten ikke har spilt. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 Men du har vell fortsatt tilgang til de? Nå som mounts er account-wide. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 Hva mener du med account wide? kan jeg sende de til andre karakterer liksom? Oppdaget at pets var også borte, 30 igjen :/ Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 Nei, jeg mener at alle mounts (og pets) kan brukes av alle karakterer på kontoen. Dog usikker på om det virker cross-server. Min paladin kan nå bruke alle mounts jeg har samlet på min mage. Og vice versa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå