Datasmurf Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Må nesten spør, hva det verdt det å sitte 2 dager for 10 achv. pts? Ettersom det er ren flaks kan jeg ikke akkurat se for meg at du får all verdens mestringfølelse heller Dette var før achievements ble innført så vidt jeg husker, så det eneste jeg fikk ut av det var faktisk mestringsfølelsen. Fikk aldri tak i den jævelen fra IF da, selv om jeg brukte skremmende mye tid nedi lavaen. Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Føler jeg gjør mega dårlig dps på hunteren. Har 464 iLvL, gemma og enchanta og reforga til de rette statsa. Men har bare mellom 40-50k dps i heroics Prøvd achievementen Cleaning Up i to dager, men har faila med 2-3 sekunder. Føler det er min feil når jeg er nederst :/ http://www.noxxic.co...s/realistic-dps Nei, huntards har lav dps for øyeblikket. -_- At en ren DPS-klasse skal ligge så langt ned på lista med alle specsene er feil etter min mening. At samtlige rogue specs ligger under feral druid er og helt på tryne. Helt enig, hybrid klasser skal ikke være best på noe som helst. Lenke til kommentar
Braindawg Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Føler jeg gjør mega dårlig dps på hunteren. Har 464 iLvL, gemma og enchanta og reforga til de rette statsa. Men har bare mellom 40-50k dps i heroics Prøvd achievementen Cleaning Up i to dager, men har faila med 2-3 sekunder. Føler det er min feil når jeg er nederst :/ http://www.noxxic.co...s/realistic-dps Nei, huntards har lav dps for øyeblikket. -_- At en ren DPS-klasse skal ligge så langt ned på lista med alle specsene er feil etter min mening. At samtlige rogue specs ligger under feral druid er og helt på tryne. Helt enig, hybrid klasser skal ikke være best på noe som helst. hybridklasser skal ikkke være best på noe? Kommer nok til å bli en jevelig lang kø for å komme inn i random instances da, for om hybridclasses hadde sugd ville jo ingen spillt dem og da ville det vert store mangler på healers/tanks Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Helt enig, hybrid klasser skal ikke være best på noe som helst. Kanskje en fordel om de healer og tanker best? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 (endret) De skal være best på og utføre forskjellige roller :-) Sånn så det er nå, kan jo alle likegreit rerolle paladin og/eller druid, monk, vett ikke om det er så mye bedre. For eksempel paladin, er bedre å heale, dps'e, og tanke enn rogue, blir ikke det litt feil for rogue? Selvfølgelig satt litt på spissen. Edit: glemte Monk :-) Endret 17. oktober 2012 av Slettet+3165 Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Ja jeg blir litt sint når jeg healer mer på palan min enn roguen, likestilling ffs blizz fix? Lenke til kommentar
Braindawg Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Haha, minner meg på en rogue jeg møtte en gang som hadde leather int gear i håp om å heale bedre med first aid. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Ja jeg blir litt sint når jeg healer mer på palan min enn roguen, likestilling ffs blizz fix? Vel du dro det helt ut av kontekst, gratulerer. Lenke til kommentar
Braindawg Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Ja jeg blir litt sint når jeg healer mer på palan min enn roguen, likestilling ffs blizz fix? Vel du dro det helt ut av kontekst, gratulerer. Måten du formulerte deg på var vel litt for inviterende for den vitsen der, you had it coming. Men en ting du burde tenke over er vel at det er ikke en paladin generelt som har bedre dps enn en rogue, men en reti paladin. Og samme hvor mange roller en paladin kan fylle så kan han bare fylle en av gangen og fortjener derfor å fylle den på en fullverdig måte. Balance problem er en annen ting, og da kan jeg si meg enig i att du har ett poeng. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Føler jeg gjør mega dårlig dps på hunteren. Har 464 iLvL, gemma og enchanta og reforga til de rette statsa. Men har bare mellom 40-50k dps i heroics Prøvd achievementen Cleaning Up i to dager, men har faila med 2-3 sekunder. Føler det er min feil når jeg er nederst :/ http://www.noxxic.co...s/realistic-dps Nei, huntards har lav dps for øyeblikket. -_- At en ren DPS-klasse skal ligge så langt ned på lista med alle specsene er feil etter min mening. At samtlige rogue specs ligger under feral druid er og helt på tryne. Helt enig, hybrid klasser skal ikke være best på noe som helst. Lenke til kommentar
Holyashell Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Hybrider er en støttegruppe for alle de andre mindre heldige klassene. Vi kan gjøre DPS mens vi healer, eller heale mens vi gjør DPS, også heale mens vi tanker - både oss selv og andre. Vi kan gi warlocks evnen til å heale andre enn seg selv, og warriors løper fortere pga oss. Tør jeg kalle det en symbiose...? Dette er vi helt klart bedre på enn de mindre heldige klassene, de såkalte rene klasser. Vi hybrider jobber for mindre klasseskille, og mot et fellesskap som alle er tjent med. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Enn kan ikke utfylle 2 roller i combat, men man kan både heale og gjør dps, eller motsatt (som nevnt over). Uansett, care, spiller hovedsaklig PVP, og der er jo BM hunter og f.eks. destro lock ganske vilt. Lenke til kommentar
Braindawg Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 (endret) Enn kan ikke utfylle 2 roller i combat, men man kan både heale og gjør dps, eller motsatt (som nevnt over). Uansett, care, spiller hovedsaklig PVP, og der er jo BM hunter og f.eks. destro lock ganske vilt. hvis du healer og dpser på en gang kan du jo umulig gjøre like mye dps som en som bare dpser eller heale like mye som en som bare healer. Har jo faktisk tanka, heala og dpsa på en boss som disc priest. Tanken var så dårlig at han tok med seg resten av groupen i døden og jeg sto igjen aleine Endret 17. oktober 2012 av XfsB Lenke til kommentar
Niglet Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Jeg har en monk mistweaver, setter jeg ut Jade serpent Satue så healen den mens jeg bruker Crackling jade, da healer jeg hele gruppa med en fin stabil 40k dps. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Enn kan ikke utfylle 2 roller i combat, men man kan både heale og gjør dps, eller motsatt (som nevnt over). Uansett, care, spiller hovedsaklig PVP, og der er jo BM hunter og f.eks. destro lock ganske vilt. hvis du heaker og dpser på en gang kan du jo umulig gjøre like mye dps som en som bare dpser eller heale like mye som en som bare healer. Vel, av og til er det mer nødvending med mer DPS enn healing. Du gjør heller ikke mye DPS når du er død, en pala kan buble å heale seg selv opp langt bedre enn rogue greier. Lenke til kommentar
Braindawg Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Jeg har en monk mistweaver, setter jeg ut Jade serpent Satue så healen den mens jeg bruker Crackling jade, da healer jeg hele gruppa med en fin stabil 40k dps. 40k er jo ikke fullverdig dps, du kan jo gjøre noe lignende med discpriest med smite. Enn kan ikke utfylle 2 roller i combat, men man kan både heale og gjør dps, eller motsatt (som nevnt over). Uansett, care, spiller hovedsaklig PVP, og der er jo BM hunter og f.eks. destro lock ganske vilt. hvis du heaker og dpser på en gang kan du jo umulig gjøre like mye dps som en som bare dpser eller heale like mye som en som bare healer. Vel, av og til er det mer nødvending med mer DPS enn healing. Du gjør heller ikke mye DPS når du er død, en pala kan buble å heale seg selv opp langt bedre enn rogue greier. bouble varer jo ikke evig, vanish+cloak of shadows hjelper mer om du ikke har noen sjangs Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Bubble varer ikke evig, men gir deg et greit tidsrom til å heale deg opp. Rogue kan jo gjøre det, men mindre du hadde 5CP til recup. + first aid (som kan interruptes), kommer du ikke i nærheten av Palaen sin heals. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 er det ikke bra at ingen klasser er like? Lenke til kommentar
Braindawg Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 (endret) Bubble varer ikke evig, men gir deg et greit tidsrom til å heale deg opp. Rogue kan jo gjøre det, men mindre du hadde 5CP til recup. + first aid (som kan interruptes), kommer du ikke i nærheten av Palaen sin heals. poenget mitt er, pick your fights. Du kan ikke slå alle classene, vanish og evt cloak of shadows og prøv noen andre. Rogue er den eneste classen som kan velge fights, bruk det! om roguen får overtaket på en paladin så er bouble og heal eneste måte han kan få tilbake overtaket, om det feiler så er han ferdig. Men om paladinen skulle ha overtaket på roguen kan bare roguen vanishe å finne et weakere target å ta ut! Det er selvfølgelig metoder for å hindre roguen i å stikke av og disse blir brukt mye, men om du virkelig går inn for å stikke av som rogue er det vel ikke så mye som kan stoppe deg. Å Der har du fordelen din som rogue! Endret 17. oktober 2012 av XfsB Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 (endret) Vel, nå er ikke DPS så relevant i PVP, jeg snakker hovedsaklig om PVE. Og der har du som regel et gitt target (raids og dungeons) så stealth gir deg på måte ingen fordeler. I PVP er det som regel mer burst som gjelder, ikke sustained DPS over tid, der er jo BM Hunter og f.eks. Demolock langt lengre opp på "lista". Edit: Vil du mao. si at Rogue er en class som er mer egnet for PVP? Endret 17. oktober 2012 av Slettet+3165 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå