Noiz Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 (endret) Da blir det Blacksmithing 1-600 Endret 9. oktober 2012 av Noiz 1 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Det må vell være mye mer enn nødvendig? Du spiller på samme realm som meg, forresten. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 (endret) Ikkje ifølge guiden eg bruker, men nå når eg har begynnt ser eg dei har tatt litt hardt i Kossen veit du realm? EDIT : Ahh guild navnet ja, var berre ein guild eg joina for extra exp bonus når eg levla, er med enda for levling gear til alts, men må nok se etter pvp guild snart. Endret 9. oktober 2012 av Noiz Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QjT4b9 Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Ja, questing er en utmerket måte å tjene penger på. Spesielt med all vendor trashen som dropper. Nei det er ikke det lengre. Prisene går opp, men man får fortsatt 16-20g per quest, pluss det som dropper fra mobs. Når jeg levla 85-90 fikk jeg vel rundt om 3-4k tror jeg? Det er for fem dagers arbeid... ikke verdt det. Jeg fikk vel 6k-7k mens jeg levla, så jeg antar det er individuelt hva du får av grå saker som selger. Jepp. Og hva grønt som dropper som er verdt å selge osv. Mye 384 gear som ikke er verdt materialet det er laget av engang. Også har du luringene her som jeg så lista at de tjente 10-11k, da med herbalism. Det er AKKURAT det som er poenget mitt, uten en gathering profession så kan du ikke hente inn mye uten å ha mye egenkapital. Lenke til kommentar
wampster Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Som rogue kan man pick-pockete alle (humanoid) mobs, gir vel i snitt ca 50sølv pr mob + evt annet krimskrams, blir en nett sum mens man levler Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QjT4b9 Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Sant det også, noen klasser har fordeler. Lockpicking også. Lenke til kommentar
Holyashell Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 Røk på en av disse http://www.wowhead.com/item=82453/jeweled-onyx-panther. Fikk ordna den selv, så betalte ikke blodsum for den. Fikk også tilbud om 160k for den, men hva skal jeg med så mye gull? Finnes ikke noe jeg absolutt må kjøpe, så da ble det ny mount til meg. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 (endret) Tenkte jeg skulle kjøpe special editon versjonen av mist of Pandaria. Men herregud for en stygg mount som fulgte med Endret 11. oktober 2012 av Mr.Duklain Lenke til kommentar
Phyx Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 Dette er vel den expansion pakken som har gitt minst forumposter her tror jeg? Selv så tok jeg opp igjen etter snart ett år borte og gørr kjedelig og queste igjen merker jeg. Så utrolig mye cutscenes. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 faktisk den exp packen siden tbc jeg har likt best. om jeg ikke lurer meg selv? har hvertfall fått smaken på wow igjen! noe som er lenge siden sist:p Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 Jeg liker det meste, men det er slit med alle disse dailiene. Tar så lang tid å få rep nå, og det er bare kjedelig. Men raids er jeg fornøyd med. Og det er 16 bosser! Det meste som noensinne har blitt sluppet samtidig. Lenke til kommentar
Hofer Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 Liker alt, unntatt det faktumet at Rogue er nerfet ned til helvette! Angrer på at jeg levlet opp roguen først til 90 men nå driver jeg og tusler oppover med DK'en Lenke til kommentar
wampster Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 Liker alt, unntatt det faktumet at Rogue er nerfet ned til helvette! Angrer på at jeg levlet opp roguen først til 90 men nå driver jeg og tusler oppover med DK'en Hva er det som er nerfet så veldig med rogue? Har bare levlet 85-89 så langt (~12 hours played) så ikke fått med meg noe særlig. Har heller ikke helt satt meg inn i/skjønt det nye talent-systemet. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 Liker alt, unntatt det faktumet at Rogue er nerfet ned til helvette! Angrer på at jeg levlet opp roguen først til 90 men nå driver jeg og tusler oppover med DK'en Haha! Gikk på samme smellen selv. Tenkte at jeg bare kom til å drive med casual pvp nå og da uansett så hvorfor ikke. Selv på mobs ~ min level tar ting mye lengre tid nå enn hva det pleide å gjøre. Fordel med rogue er alle lockboxene da. Siden en luring fant ut at man måtte ha 450 lockpickingskill - som fåes på level 90 - for å åpne bokser tatt fra mobs 85-90 så ble det jo en del på min ferd. Da jeg hadde åpna alle sammen (53!) satt jeg igjen med 950g og 6 Healing Potions. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 (endret) Holy shit! Er det høyere drop rate for rogues? Eller er det fra pickpocket? Jeg har fått 8 lockboxes så langt. 3 dager /played på 90. Endret 11. oktober 2012 av Skurupu Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 Høres ut som det er bra jeg startet på priesten og ikke roguen :-) Etterpå blir det vel heller palaen Lenke til kommentar
wampster Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 Holy shit! Er det høyere drop rate for rogues? Eller er det fra pickpocket? Jeg har fått 8 lockboxes så langt. 3 dager /played på 90. det er snakk om pickpocket ja (antar jeg). Har vel "bare" fått 10-12 stk, da jeg ikke har macro på pickpocket -> cs. burde vel få fikset det igjen, er jo gratis gull/items etc Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 Hva er inni disse lockboxene? Har 3 i inventory.. Lenke til kommentar
Holyashell Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 Hva er inni disse lockboxene? Har 3 i inventory.. Gull og enten grønne items eller en ny lockbox. Tror det er mulig å få to grønne i en lockbox, mulig det avhenger av bountiful bags guild perk. Lenke til kommentar
KeyanZa Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 skaffet meg wow idag etter laaaaaang pause, tenkte jeg skulle begynne igjen. Driver å laster det ned nå. Hvilken class bør jeg gå for? blir vel 90 % pvp senere. tenkte å spille druid det spilte jeg før, hvordan er dem nå? event annen class? Og hvilke adds skal jeg laste ned eller hva det heter? sann som druidhelper eller hva det heter.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå