Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

yey, spiderwing cleared, siste stun(husker ikke hva den heter) så smeller tank av alle cds og ligger på 15k hp hele stunnen, men dør rett etter, på 5% og alle fortsetter med nuke <3 deilig å ha 2 firstkills på samme cd.

Edit; fikk ikke helt dreisen på noth.. hadde 5 trys ellerno og første tryet var vel nesten det beste, på 60%, hadde noen på rundt 50 også men var så mye rot :\

Endret av Sink
Lenke til kommentar

Filmen kan forøvrig ses

Annet

Hmm hvor finner jeg The Secret question på wow accounten min? Skal endre noe på accounten og blizzard sier jeg må oppgi acc.name, cd-key, og Secret question + answer.

Husker ikke hva jeg skrev, både spørsmål og svar..

Endret av brannmannsam
Lenke til kommentar

Bah.

*småirritert*

Hvor vanskelig skal det egentlig være å ta spiderbossen i ZG?

Vi wiper hele tiden :/

Og i dag gikk alt til helvete, vi brukte 2 tries på snake og etter 5 tries på bat, gav folk opp og vi endte med å springe 10 mann rundt inni der og kverke slanger og tigre.

Man blir så frustrert at man får lyst til å drepe kaniner! :/

Lenke til kommentar

Datasmurf. Faktisk er ikke ZG så hardt. Handler vel om fokus fra alle, og om aggro kontroll regner jeg med. Som regel wiper man i ZG enten pga lite fokus, eller at alle ikke vet hva dem skal gjøre pga lite erfaring, som kan føre til overnuking.

Bossene i ZG ble jo nerfa en god del i en patch. Opplever ZG nå som rimelig lett i forhold til før. Litt mere trening så tar dere dem nok. :thumbup:

Lenke til kommentar

ZG er ikke hva det var før. Da jeg spilte min horde warrior var det mye vanskligere. Kutta ut en del raiding før jeg kom tilbake med magen på Alliance. Trodde jeg skulle slite i ZG med crappy greens og noen blå items. Pøh det var jo easymode tvers gjennom. Eneste som kan gi litt utfording fortsatt er Jin Doe. Men med rett klasseoppsett er han også enkel nå.

Vi sleit jo ræva av oss før i ZG, og fikk enklere progress i MC. Slik er det ikke lenger etter nerfen. Har jo tatt ZG med pugs på en server som Moonglade.

Edit: Så wipe der nå skulle det ikke være grunner til. Få kontroll på spillerne så dem vet hva dem skal gjøre.

Endret av Darkrevan
Lenke til kommentar
ZG er ikke hva det var før. Da jeg spilte min horde warrior var det mye vanskligere. Kutta ut en del raiding før jeg kom tilbake med magen på Alliance. Trodde jeg skulle slite i ZG med crappy greens og noen blå items. Pøh det var jo easymode tvers gjennom. Eneste som kan gi litt utfording fortsatt er Jin Doe. Men med rett klasseoppsett er han også enkel nå.

Vi sleit jo ræva av oss før i ZG, og fikk enklere progress i MC. Slik er det ikke lenger etter nerfen. Har jo tatt ZG med pugs på en server som Moonglade.

Edit: Så wipe der nå skulle det ikke være grunner til. Få kontroll på spillerne så dem vet hva dem skal gjøre.

7180662[/snapback]

Veit ikke hvorfor folk syns jindo er så vanskelig :/ kan være at eg var heldig med at guild folka viste hva dem skulle gjøre og gjorde det dem skulle. Men har aldri hatt problemer med jindo.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...