Loeve Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Alltid beredt er vel et speidermotto, så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
Minus Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Alltid beredt er vel et speidermotto, så vidt jeg vet. 7173108[/snapback] Akkurat. Da kan ikke Per-Stian si at Vurtne ikke var klar da. Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Vi skulle laget en norsk wow side. hadde vært fett..! Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 (endret) www.wownorge.net Endret 29. oktober 2006 av Loeve Lenke til kommentar
Sink Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 (endret) yey, spiderwing cleared, siste stun(husker ikke hva den heter) så smeller tank av alle cds og ligger på 15k hp hele stunnen, men dør rett etter, på 5% og alle fortsetter med nuke <3 deilig å ha 2 firstkills på samme cd. Edit; fikk ikke helt dreisen på noth.. hadde 5 trys ellerno og første tryet var vel nesten det beste, på 60%, hadde noen på rundt 50 også men var så mye rot :\ Endret 29. oktober 2006 av Sink Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 To mager i guilden min kjeder seg. Lenke til kommentar
GANTEN Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Joho^^ Dinget akurat lvl 1=O Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Joho^^ Dinget akurat lvl 1=O 7178542[/snapback] Velkommen til vår verden Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Joho^^ Dinget akurat lvl 1=O 7178542[/snapback] Gratz Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Grats, bare 59 leveler igjen Lenke til kommentar
brannmannsam Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Så en film med noen lock'er som bruker en spell med felhunteren, inne i ah i org. Kom en slags rød-gul wind fra felhunteren, og plutselig dør alle som er i ah. Det jeg lurer på er hva slags spell dette er? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Mener det var en bug med bomben til Baron Geddon. Hvis en pet ble bomben, kunne den dismisses, men bomben var fortsatt der. Lenke til kommentar
brannmannsam Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 (endret) Filmen kan forøvrig ses Annet Hmm hvor finner jeg The Secret question på wow accounten min? Skal endre noe på accounten og blizzard sier jeg må oppgi acc.name, cd-key, og Secret question + answer. Husker ikke hva jeg skrev, både spørsmål og svar.. Endret 29. oktober 2006 av brannmannsam Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Bah. *småirritert* Hvor vanskelig skal det egentlig være å ta spiderbossen i ZG? Vi wiper hele tiden :/ Og i dag gikk alt til helvete, vi brukte 2 tries på snake og etter 5 tries på bat, gav folk opp og vi endte med å springe 10 mann rundt inni der og kverke slanger og tigre. Man blir så frustrert at man får lyst til å drepe kaniner! :/ Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Datasmurf. Faktisk er ikke ZG så hardt. Handler vel om fokus fra alle, og om aggro kontroll regner jeg med. Som regel wiper man i ZG enten pga lite fokus, eller at alle ikke vet hva dem skal gjøre pga lite erfaring, som kan føre til overnuking. Bossene i ZG ble jo nerfa en god del i en patch. Opplever ZG nå som rimelig lett i forhold til før. Litt mere trening så tar dere dem nok. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Personlig syns jeg spiderbossen var en av de mer vanskelige. Det som er viktig der, er at man har en warrior som står foran casterne og taunter henne tilbake når hun begynner å løpe bort fra MT. Lenke til kommentar
Zippio Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Og ha en rogue til å kverke de forjævla små spidersa som kommer fra egga. Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 (endret) ZG er ikke hva det var før. Da jeg spilte min horde warrior var det mye vanskligere. Kutta ut en del raiding før jeg kom tilbake med magen på Alliance. Trodde jeg skulle slite i ZG med crappy greens og noen blå items. Pøh det var jo easymode tvers gjennom. Eneste som kan gi litt utfording fortsatt er Jin Doe. Men med rett klasseoppsett er han også enkel nå. Vi sleit jo ræva av oss før i ZG, og fikk enklere progress i MC. Slik er det ikke lenger etter nerfen. Har jo tatt ZG med pugs på en server som Moonglade. Edit: Så wipe der nå skulle det ikke være grunner til. Få kontroll på spillerne så dem vet hva dem skal gjøre. Endret 30. oktober 2006 av Darkrevan Lenke til kommentar
Zippio Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 ZG er ikke hva det var før. Da jeg spilte min horde warrior var det mye vanskligere. Kutta ut en del raiding før jeg kom tilbake med magen på Alliance. Trodde jeg skulle slite i ZG med crappy greens og noen blå items. Pøh det var jo easymode tvers gjennom. Eneste som kan gi litt utfording fortsatt er Jin Doe. Men med rett klasseoppsett er han også enkel nå. Vi sleit jo ræva av oss før i ZG, og fikk enklere progress i MC. Slik er det ikke lenger etter nerfen. Har jo tatt ZG med pugs på en server som Moonglade. Edit: Så wipe der nå skulle det ikke være grunner til. Få kontroll på spillerne så dem vet hva dem skal gjøre. 7180662[/snapback] Veit ikke hvorfor folk syns jindo er så vanskelig :/ kan være at eg var heldig med at guild folka viste hva dem skulle gjøre og gjorde det dem skulle. Men har aldri hatt problemer med jindo. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Så lenge folk tar alt i riktig rekkefølge, og ikke begynner og bare nuke de siste prosentene (istedet for og bare fortsette vanlig), så går det bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå